Gå til innhold

Gi opp eller fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik at jeg har hatt seg meg ut ei som jeg har begynnt og falle litt for, men tingen er den at i begynnelsen så følte jeg at hun var litt interessert meg, mens nå har jeg ikke hørt fra henne på 2 dager :(

Anonym poster: b9f9a4388c2db7795deaab651505b394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For virkelig å kunne få et svar, er det kanskje flere opplysninger man skal ha. Kanskje med å svare på dissse, kan du t.o.m. finne svaret selv :)

Hvor gamle dere er, hvor mange ganger dere har truffet hverandre og hvordan stemningen var er viktige.

Hvem er den som tok initiativ til kontakt sist? Er det slik at begge tar initiativ eller alltid / oftest den samme? (kanskje forventer hun at du tar kontakt. Det kan også hende du har vært litt masete / pågående /gikk for fort for henne)

SKjedde det noe spesielt siste gang dere traff hverandre?

Har du inntrykk på at dere begge ønsket noe seriøst, uforpliktende, ikke visste foreløpig hva dere ville, bare ville ha der morr eller annet? Virket det som om dere var på samme bølgelengde eller synes du den ene hadde definitivt høyere forventninger enn den andre?

:)

Anonym poster: 2d7ec89910e565c1741f76865abef3f9

Skrevet

Ikke gi opp. Noen trenger litt tid på å bli bedre kjent =)

Jeg foretrekker at en mann "sloss" for dama. Litt romantisk =P

Vær sta og vis at du er en mann med stor M :wow:

Anonym poster: 22e211dadbc0fb79f6141782698c5f9a

Skrevet

Nja, er vel slik at begge tar kontakt, blir jo noen meldinger iløpet av dagen, nå er tingene slik at det ikke er mulig for oss og møtesfør om et par måneder :(

Når vi er ferdig med og prate så avslutter alltid med at jeg må sove søtt om natten og at vi snakkes imorgen. Har også avtalt og prates via SKype, men hu har jo ALDRI tid jo.

Jeg følte helt ærlig at det var en liten forbindelse før, men jeg har jo tatt alvorlig feil før så man skal jo aldri si aldri.

Hun har også lovt og prate med meg på skype om dagen når hun har tid. (Jeg har ikke vært masete, gjort den feilen før, og det gjør jeg ALDRI igjen)

Skrevet

utifra det du skrev synes jeg gjerne du kan sende henne en melding. Gjerne en uten spørsmål.

Ala "tenker på deg og ville sende deg en klem" om du føler for det :)

Skrevet

utifra det du skrev synes jeg gjerne du kan sende henne en melding. Gjerne en uten spørsmål.

Ala "tenker på deg og ville sende deg en klem" om du føler for det :)

Vil ikke det virke litt overkill? Hva hvis du ikke hadde noen følelser for den personen i utgangspunktet? Grunnen til at jeg ikke har tatt kontakt er for og sjekkeom hun gjør det :(

• Liker 2
Skrevet

Vil ikke det virke litt overkill? Hva hvis du ikke hadde noen følelser for den personen i utgangspunktet? Grunnen til at jeg ikke har tatt kontakt er for og sjekkeom hun gjør det :(

ok... noen ganger fungerer det, de da tar kontakt, andre ganger ikke... :) det betyr ikke at du skal gi opp. Hun venter kanskje også at du gjør det først, vet du.

Hvis du ikke har følelser for henne, bør du ikke sende en melding som kan la henne tro det motsatte...

Men du likevel godt sende henne en, og om hun svarer noe positivt, betyr det sikkert at hun håpet på å høre fra deg.

Var det alltid du som tok kontakt før den gangen?

Skrevet

Nei det varierte, men det jeg synes er merkelig er at hun aldri finner tid til og prate med emg på skype, kan hende hun er opptatt hva vet vel jeg.

Sendte henne en melding for 2 dager siden hvor jeg ønsket henne en god natt og søte drømmer, og da fikk jeg bare tilbake ''Takk! det samme til deg også'' Hmmmm.

Skrevet

Ja, det er ikke det beste svaret hun kunne gi.

Da kna du gjerne vente litt til, to dager er ingenting, spesielt om hun er opptatt der hun er.

Du kan også tenke på om det er vanlig hos henne ikke å uttrykke følelser eller være kjærlig. Da er det ikke noe å bry seg om at hun bare svarte det.

Jeg er gansek kjærlig, men noen ganger har jeg sendt "kalde" meldinger uten å mene det... Vet ikke hvorfor, jeg stresset og visste ikke hva jeg kunne svare, hver gang jeg begynte å skrive noe syntes jeg det så latterlig ut....

Så det kan hende noe lignede skjer, derfor må du ikke konkludere for fort.

Men du må heller ikke være for optimistisk. Og i hverfall ikke send henne en så snill sms som den siste. Og unngå gjerne å sende en i det hele tatt. Hun er jo klar over at det er hun som ikke har hatt tid til deg. Så la henne ta initiativ.

Gjør hun ikke noe, er det bedre å bli skuffet nå enn senere :)

Jeg vet ikke det hjelper så mye siden alt er mulig....

Håper dette vil gå greit :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har seg slik at jeg har hatt seg meg ut ei som jeg har begynnt og falle litt for, men tingen er den at i begynnelsen så følte jeg at hun var litt interessert meg, mens nå har jeg ikke hørt fra henne på 2 dager :(

hun venter sikkert på at du skal ta kontakt først. hun er sikkert redd for å virke masete om hun kontakter deg først.
Skrevet

Ja, det er ikke det beste svaret hun kunne gi.

Da kna du gjerne vente litt til, to dager er ingenting, spesielt om hun er opptatt der hun er.

Du kan også tenke på om det er vanlig hos henne ikke å uttrykke følelser eller være kjærlig. Da er det ikke noe å bry seg om at hun bare svarte det.

Jeg er gansek kjærlig, men noen ganger har jeg sendt "kalde" meldinger uten å mene det... Vet ikke hvorfor, jeg stresset og visste ikke hva jeg kunne svare, hver gang jeg begynte å skrive noe syntes jeg det så latterlig ut....

Så det kan hende noe lignede skjer, derfor må du ikke konkludere for fort.

Men du må heller ikke være for optimistisk. Og i hverfall ikke send henne en så snill sms som den siste. Hva nøyaktig mener du med dette? Og unngå gjerne å sende en i det hele tatt. Hun er jo klar over at det er hun som ikke har hatt tid til deg. Så la henne ta initiativ.

Gjør hun ikke noe, er det bedre å bli skuffet nå enn senere :)

Jeg vet ikke det hjelper så mye siden alt er mulig....

Håper dette vil gå greit :)

Vel, hun har til dags dato ALDRI brukt et smilefjes, tror helvete fryser over før hun gjør det, men hun er hissig på bruken av utropstegn da det skal hun ha.

Men hvorfor lover hun da og prate på skype, når hun allikevel ikke gidder eller har tid?

Skrevet

hun venter sikkert på at du skal ta kontakt først. hun er sikkert redd for å virke masete om hun kontakter deg først.

Eller kanskje hun gir beng? Det er jo derfor jeg tester forholdene her.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Eller kanskje hun gir beng? Det er jo derfor jeg tester forholdene her.

ja evt så er hun ikke that into you. av erfaring med lignende situasjoner så er hun trolig for feig til å dumpe deg på en skikkelig måte og forsøker å fase ut kontakten. Bare ikke kontakt henne på en stund Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Jeg mente at om du fikk et svar som du anså som "kaldt", bør du ikke sende en annen sms den du beskrev her :

Sendte henne en melding for 2 dager siden hvor jeg ønsket henne en god natt og søte drømmer, og da fikk jeg bare tilbake ''Takk! det samme til deg også'' Hmmmm.

Fordi du foreløpig ikke vt hvorfor du ikke fikk så god respons, og det ville dessuten sikkert dempe din motivasjon om du igjen får et sånt svar.

Når man tester for mye, kan man hende i en stor misforståelsesfull situasjon hvor begge savner den andre og tror at den andre ikke er interessert.

Test litt ja, men ikke for mye. Du kan fortape deg i den gale verden hvor man analyserer alt og sier det motsatte av det man mener osv.

Nå har du sansynligvis vist henne interesse og det er hun som ikke hadde så mye tid til deg, så jeg synes du kan vente litt før du sender neo annet :)

Skrevet

Jeg mente at om du fikk et svar som du anså som "kaldt", bør du ikke sende en annen sms den du beskrev her :

Fordi du foreløpig ikke vt hvorfor du ikke fikk så god respons, og det ville dessuten sikkert dempe din motivasjon om du igjen får et sånt svar.

Når man tester for mye, kan man hende i en stor misforståelsesfull situasjon hvor begge savner den andre og tror at den andre ikke er interessert.

Test litt ja, men ikke for mye. Du kan fortape deg i den gale verden hvor man analyserer alt og sier det motsatte av det man mener osv.

Nå har du sansynligvis vist henne interesse og det er hun som ikke hadde så mye tid til deg, så jeg synes du kan vente litt før du sender neo annet :)

Tror du at hun vet at jeg liker henne med tanke på det jeg har skrevet?

Skrevet

En gang til er det flere muligheter:

Hvis hun er selvsikker eller ble betrygget av din oppførsel tidliger, skjønte hun nå at du sikkert liker henne godt,

hvis hun mangler spesielt selvtillit eller hvis du er vanskelig å "tolke" vanligvis, kna hun lure på om du mener det eller om du spiller...

Men jeg ville tippe på at hun nok tror det nå, ja, men uten å vite "hvor godt" du liker henne...

:)

Skrevet

og sorry for sent svar, var litt borte en stund :) vet man kan være veldig spent når man venter på et svar som kan hjelpe å forstå en "romantisk" sak...

Skrevet

Nå er det den 3 dagen uten kontakt. Det lover vel ikke helt bra gjør det vel?

Skrevet

nei, det er dessverre kke så lovende, men ikke håpløst heller.

Vent litt til, men ikke bare fokuser på det, for da ser det ut som om en time var en evighet. Og forberedt deg til ikke å høre fra henne.

Om du ikke hører fra henne om noen dager, kan du gjerne sende en sms hvor du ikke ydmyker deg selv, men bare sier at du merker det ikke ha vært noe kontkat og synes det var dumt fordi du likte henne godt. og en setning som "ta vare på deg" eller den typen setninger som betyr at boe er avsluttet, fulgt av et smil.

Og dagn etter gjør du alt for å få henne ut av hodet ditt :)

Sånne skuffelser møter som regel man flere ganger i livet, det er ikke hyggelig, men man går videre. Og det betyr ikke at man ikke var bra nok eller noe, noe de fleste i din alder ellermed mangelnde selvtillit kan tro.

Om det ikke er henne, er det helt sikkert en annen jente du skal ha det hyggelig med og som skal "smelte" for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...