Gå til innhold

Hvor pent synes du dette ansiktet er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

næshj... noen kler det nok bedre enn andre og alt med måte da. Tone Damli har jo litt kløft i haka uten at jeg kan si at det trekker ned akkurat, heller tvert imot.

Vi har tydeligvis forskjellig smak da. Jeg synes ikke hun er særlig pen i utgangspunktet, og haka er en av tingene som trekker henne ned.

Men jeg skal slutte å avspore denne tråden :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 6 år senere...

Hun på bildet er jo drit pen, men jeg ville ikke sett ut sånn selv faktisk. Hun er kjedelig og enkel. Jeg syntes de peneste er de som har noe sjarmerende og spesielt ved seg,.som mange sier f.eks en kløft i haka, et sjarmerende smil og øyne eller smilehull. Jeg syntes de peneste og mest sjarmerende smilene ikke er colgate smil, men kanskje litt skjevt og søtt. 

Jeg har skjevt smil og litt hakekløft og svakt smilehull på det ene kinnet 😅 hatet alt dette da heg var yngere, men nå er jeg nesten litt glad for det. Det gjør meg sjarmerende ifølge de jeg har vært sammen med. Og eksen min sa faktisk at disse tingene var noe av det første han så ved meg som gjorde at han falt pladask. Han var en sånn super sjarmerende kjekkas selv. 

Anonymkode: 71b7b...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et veldig sånn ''overlegent tryne'. Synes ikke det er pent selvom om hun har symmetrisk ansikt og pen hud.

Anonymkode: 96cef...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2013 at 3:09 AM, AnonymBruker said:

Blandet sammen ansiktene til forskjellige kvinnelige kjendiser, mange kjent for å være pene. Jeg fikk dette resultatet:

 

 

 

mu7m39.jpg

 

 

Synes du dette ansiktet passer godt til det vi kaller "klassisk skjønnhet"?

Mange vil nok tenke at hun ser litt kjedelig ut, særtrekk er jo gjerne også vakkert :) Men på en skala fra 1 til 10, hvor attraktiv synes du hun er?

 

 

 

Hidden Content

 

 

Anonym poster: 6e11d06f77f9b5499ba40b680a91070e

 

 

Anonym poster: 6e11d06f77f9b5499ba40b680a91070e

8-10.
Et ganske/veldig pent ansikt.
Det kan forresten være stor forskjell på hvordan man opplever et ansikt - om det er et stillbilde, eller "live" (video).
Selv den peneste man kan tenke seg kan se fæl ut om man fryser et ansikt i rett (galt) øyeblikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2013 at 9:23 PM, Guest Pheel said:

Pen, men veldig "typsik nordisk" utseende. Synes personlig ikke det er det peneste, selvom jeg selv er norsk.

 

Lagde denne, som jeg selv synes har mye penere og mer spennende trekk:

 

morph1_zpsd08956ff.png

Dette var mye bedre, ja!

Anonymkode: 93043...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2013 den 19.14, Tøffeldyret skrev:

 

Blir kløft i haka sett på som et pent trekk? Jeg har alltid syntes at det ser helt forjævlig ut.

Jeg har skikkelig kløft i haka.. aldri fått inntrykk av at det er noe folk syns er pent. Myself included 

Anonymkode: d4017...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2013 den 19.14, Tøffeldyret skrev:

 

Blir kløft i haka sett på som et pent trekk? Jeg har alltid syntes at det ser helt forjævlig ut.

Jeg liker heller ikke kløft i haka. Hverken på menn eller kvinner. Ser ut som rumpehull 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, OPIgirl skrev:

Jeg liker heller ikke kløft i haka. Hverken på menn eller kvinner. Ser ut som rumpehull 😜

 

Skjermbilde 2019-06-18 kl. 12.16.36.png

Anonymkode: d9560...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet av mange ansikter blir ender opp med symmetriske ansikter. De mindre usymmetriske delene av hvert ansikt forsvinner i mengden. Hvis 9 av 10 neser har en gjennomsnittlig størrelse og 1 er stor. Jeg vil anta at det er grunnen til at resultatet blir bra 😊

Anonymkode: 3c276...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2013 den 19.40, Tøffeldyret skrev:

 

Ja, det er akkurat det jeg mener. En pen dame, men haka trekker automatisk ned og gjør henne litt mindre pen. Det gjør ikke at jeg husker henne bedre eller synes hun er spesiell. Bare at jeg synes hun har vært uheldig med haka si.

Vel. Tviler på at du er den peneste/kjekkeste i forhold til de fleste når du sier haka er minus.

Anonymkode: 25e08...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...