Gå til innhold

Hvor pent synes du dette ansiktet er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir kløft i haka sett på som et pent trekk? Jeg har alltid syntes at det ser helt forjævlig ut.

Skjønnhet og ting man finner tiltrekkende eller ser på som et atraktivt særtrekk er høyst subjektivt. Det var på ingen måte meningen å tillegge deg, og andre, meninger som tilsier at kløft i haka er pent.

Bare for å påpeke det åpenbare.

Anonym poster: de48eec84d4d0c3b0150a215debadad4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Blandet sammen ansiktene til forskjellige kvinnelige kjendiser, mange kjent for å være pene. Jeg fikk dette resultatet:

mu7m39.jpg

Synes du dette ansiktet passer godt til det vi kaller "klassisk skjønnhet"?

Mange vil nok tenke at hun ser litt kjedelig ut, særtrekk er jo gjerne også vakkert :) Men på en skala fra 1 til 10, hvor attraktiv synes du hun er?

Hele lista med kjendisene:

Alexis Bledel, AnnaSophia Robb, Leighton Meester, Katy Perry, Aishwarya Rai, Gemma Ward, Tiiu Kuik, Miranda Kerr, Emmy Rossum, Elyse Sewell, Jessica Szhor, Ellen Paige, Marilyn Monroe, Christina Aguilera, Megan Fox

Anonym poster: 6e11d06f77f9b5499ba40b680a91070e

Anonym poster: 6e11d06f77f9b5499ba40b680a91070e

ser temmelig perfekt ut i mine øyne det fjeset. overrasket over at kate winslet ikke var en av de. Trodde det var hennes øyne

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet og ting man finner tiltrekkende eller ser på som et atraktivt særtrekk er høyst subjektivt. Det var på ingen måte meningen å tillegge deg, og andre, meninger som tilsier at kløft i haka er pent.

Bare for å påpeke det åpenbare.

Anonym poster: de48eec84d4d0c3b0150a215debadad4

Jada :) Bare lurte på om det er vanlig at folk synes det er pent. Jeg har alltid hørt at det trekker voldsomt ned på et ellers pent ansikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kløft i haka sett på som et pent trekk? Jeg har alltid syntes at det ser helt forjævlig ut.

Kanskje ikke i seg selv, men det kan jo bidra til at et ellers "pent og kjedelig" ansikt blir mer særegent.

brazil.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kanskje ikke i seg selv, men det kan jo bidra til at et ellers "pent og kjedelig" ansikt blir mer særegent.

brazil.jpg

syns det gav ansiktet et lettere maskulint preg med den hakekløfta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns det gav ansiktet et lettere maskulint preg med den hakekløfta

Ja, det gjorde det. Men det er noe man legger merke til, noe man husker, noe spesielt og fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinnene er jo pene, det er hva man vil klassifisere som klassisk skjønnhet. Men før noen får dårlig selvtillit og vil stange hodet i veggen, kan jeg med sikkerhet si at man kunne lagt ut ca 100 forskjellige bilder av damer som er ansett som pene UTEN at de er identiske av den grunn. Det er ikke EN type ansikt som er pent, men de fleste kan være enig i skjønnheten på en utvalgt kvinne.

Min vennine feks er superpen, og alle kan jo si seg enig i det, såklart bortsett fra hufsene som er sjalu som vil si at hun er "billig" "dum og deilig" "sikkert er skikkelig overfladisk" osv....Men jeg selv kan si at hun er en 10 og jeg er vel en 7 i sammenligning, eller kanskje en 5-er, kommer ann på hvor full du er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke i seg selv, men det kan jo bidra til at et ellers "pent og kjedelig" ansikt blir mer særegent.

brazil.jpg

Ja, det er akkurat det jeg mener. En pen dame, men haka trekker automatisk ned og gjør henne litt mindre pen. Det gjør ikke at jeg husker henne bedre eller synes hun er spesiell. Bare at jeg synes hun har vært uheldig med haka si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye bedre dette bildet. Her snakker vi særpreg i lange baner.

For eksempel har personen en hårfarge mange andre bare kan drømme om, og smilet med preg av underbitt gir et fascinerende uttrykk.

highlander-ginger-thumb-500x323-26203.jpg

Også denne mannen skal ha skryt. Nesen hans har et kunstnerisk særpreg, og det er tøft av ham å prøve seg på en slik frisyre.

6.8.08MasonReeseByLuigiNovi.jpg

Nei, særpreg folkens, det er tingen :P

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, det gjorde det. Men det er noe man legger merke til, noe man husker, noe spesielt og fascinerende.

ble ikke særlig fasinert egentlig. Jeg la derimot mer merke til øynene hennes. Det var de som gjorde henne spesiell for min del
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg liker mye bedre dette bildet. Her snakker vi særpreg i lange baner.

For eksempel har personen en hårfarge mange andre bare kan drømme om, og smilet med preg av underbitt gir et fascinerende uttrykk.

highlander-ginger-thumb-500x323-26203.jpg

Også denne mannen skal ha skryt. Nesen hans har et kunstnerisk særpreg, og det er tøft av ham å prøve seg på en slik frisyre.

6.8.08MasonReeseByLuigiNovi.jpg

Nei, særpreg folkens, det er tingen :P

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

hahahahaahaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir for dumt å mene at særtrekk hele tida skal være negative/"stygge" ting. Kan for eksempel si at Liv Tylers særtrekk er et over gjennomsnittslig langt og smalt fjes, som veldig mange er enige at kler henne veldig godt, og gjør at hun skiller seg litt ut. Særtrekk trenger ikke være en stor vorte på nesa eller 30 kg. ekstra, som det virker som noen mener :)

Synes for øvrig ansiktet er kjempepent da, veldig dukkeaktig på en måte. Men hadde hatt litt vansker med å beskrive det i etterkant ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for dumt å mene at særtrekk hele tida skal være negative/"stygge" ting. Kan for eksempel si at Liv Tylers særtrekk er et over gjennomsnittslig langt og smalt fjes, som veldig mange er enige at kler henne veldig godt, og gjør at hun skiller seg litt ut. Særtrekk trenger ikke være en stor vorte på nesa eller 30 kg. ekstra, som det virker som noen mener :)

Synes for øvrig ansiktet er kjempepent da, veldig dukkeaktig på en måte. Men hadde hatt litt vansker med å beskrive det i etterkant ja.

Ja, er enig i at særpreg ikke nødvendigvis trenger være negative. Postet bildene for å sette et litt humoristisk preg på det, samt at jeg synes folk var litt i overkant "strenge" og tilbakeholdne med å si at hun faktisk er knallpen (som hun faktisk er i forhold til gjennomsnitts-utseende til alle oss i Norge, og i andre deler av verden også.) Hadde denne dama vandret rundt, også med en fin personlighet, så tror jeg de fleste gutter gladelig hadde takket ja, og følt at de hadde skutt gullfuglen ;) Tror ikke de hadde sagt "njææææ, litt kjedelig og plain dette her ja", sånn som en del her later som :P

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig i at særpreg ikke nødvendigvis trenger være negative. Postet bildene for å sette et litt humoristisk preg på det, samt at jeg synes folk var litt i overkant "strenge" og tilbakeholdne med å si at hun faktisk er knallpen (som hun faktisk er i forhold til gjennomsnitts-utseende til alle oss i Norge, og i andre deler av verden også.) Hadde denne dama vandret rundt, også med en fin personlighet, så tror jeg de fleste gutter gladelig hadde takket ja, og følt at de hadde skutt gullfuglen ;) Tror ikke de hadde sagt "njææææ, litt kjedelig og plain dette her ja", sånn som en del her later som :P

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

DET er jeg helt enig med deg i :) Det med "kjedelige" og "spennende" typer utseender er mest relevant hvis man (av som regel tullete grunner) først skal vurdere ekstreme skjønnheter opp mot hverandre, og da må bruke slike ting for å avgjøre. Men det er jo egentlig en ganske teit ting å gjøre, og noe som ikke skjer særlig i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ble ikke særlig fasinert egentlig. Jeg la derimot mer merke til øynene hennes. Det var de som gjorde henne spesiell for min del

Det var bare et eksempel jeg fant siden vi var inne på det med kløft i haka. Selv synes jeg hun ser bedre ut med den "spesielle" haka, det gjør henne mer unik.

Nå snakker vi jo om modeller da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det jeg mener. En pen dame, men haka trekker automatisk ned og gjør henne litt mindre pen. Det gjør ikke at jeg husker henne bedre eller synes hun er spesiell. Bare at jeg synes hun har vært uheldig med haka si.

Men det er jo når det er på en kvinne. Det finnes pene menn også, og mange av dem tar seg svært bra ut med kløft i haka. Jeg snakket ikke utelukkende om særtrekk på kvinner i mitt innlegg :)

- AB som bablet om særtrekk og hakekløft.

Anonym poster: de48eec84d4d0c3b0150a215debadad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada :) Bare lurte på om det er vanlig at folk synes det er pent. Jeg har alltid hørt at det trekker voldsomt ned på et ellers pent ansikt.

næshj... noen kler det nok bedre enn andre og alt med måte da. Tone Damli har jo litt kløft i haka uten at jeg kan si at det trekker ned akkurat, heller tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kløft i haka setter prikken over i'en, og gjør ansiktet vakkert og yndig.

735329-7-1288727946287.jpg

Anonym poster: 8e1d62c411bac5c002e3db57cc08e79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...