AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er for tiden i Mexico og lurer på om jeg har fått innvollsorm el noe. Har bare hatt diare som gikk over ila 12-13 timer en gang, men det var flere timer etter at jeg sist spiste. Har aldri blitt matforgifta. De siste dagene har jeg hatt en irriterende følelse i rumpa, først føltes det mest som når man ikke får tømt seg skikkelig, men nå virker det mer som en liten mark el noe kravler rundt rett innenfor rompehullet. Det kiler og føles som om jeg må på do hele tiden. Jeg går på do litt oftere enn til vanlig, men avføringa er normal, og jeg føler meg ellers fin. Ikke noe slapphet el kvalme eller noe sånt. Jeg har ikke greid å se noe i avføringa når jeg har sjekka. Må man til doktoren for å sjekke om man har innvollsorm eller en annen type parasitt, eller kan jeg kjøpe noe på apoteket her mot innvollsorm og ta det og se om det hjelper? Kommer ikke hjem til Norge før om en mnds tid, så må gjøre noe med det mens jeg er her..... Anonym poster: 032e5ed0dd0316f4f5f0515915d67b6b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Trur ikke at så mange her inne vet noe om leger og medisiner i Mexico, spør på et apotek der eller et legekontor. Anonym poster: 1dada91af0007ff752ce6e30a80b3def
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå