Nemie Skrevet 10. februar 2013 #1 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Her er min dagbok. Jeg skriver om alt fra hvordan det er å være innlagt på psykriarisk avdeling og følelser, ting jeg opplever og min mål mot å bli veganer Endret 11. februar 2013 av Nemie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 10. februar 2013 #2 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva snakker du om? Ingenting av det du nevnte er ulovlig, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 10. februar 2013 #3 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har ikke lest dagboken din, men det er regler på forumet for hva man kan skrive om. Det kan du lese om På regler på forumet eller noe sånt. Om noe er fjernet kan det hende det strider med regelverket her. Ting jeg kommer på i farten er temaer som pedofili og selvmord. Om du skriver om veldig tunge psykiske problemer er det kanskje best å snakke med noen profosjenelle enn å skrive om det her siden man aldri vet hvem som svarer, og mange her ikke har filter for hva de svarer så ikke alltid lurt å legge for mye i svarene man får da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva snakker du om? Ingenting av det du nevnte er ulovlig, da... Jo, det er ulovlig tydligvis. hvorfor ellers stengte de den? Kanskje fordi de hater folk som er innlagt på psykriatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg har ikke lest dagboken din, men det er regler på forumet for hva man kan skrive om. Det kan du lese om På regler på forumet eller noe sånt. Om noe er fjernet kan det hende det strider med regelverket her. Ting jeg kommer på i farten er temaer som pedofili og selvmord. Om du skriver om veldig tunge psykiske problemer er det kanskje best å snakke med noen profosjenelle enn å skrive om det her siden man aldri vet hvem som svarer, og mange her ikke har filter for hva de svarer så ikke alltid lurt å legge for mye i svarene man får da. Jeg har ikke skrevet om selvmord. jeg skrev bare om ting i min verden. det har ingenting med psykiske problemer å gjøre. hvor i reglene står det at det ikke er lov å skrive om ting man opplever? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 10. februar 2013 Alt er bare mørkt. Jeg føler ingenting. Verden min er ødelagt. Men jeg vil ha det sånn. Jeg vil ikke bli ensom. Ensomhet er det verste jeg vet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 10. februar 2013 #7 Del Skrevet 10. februar 2013 Du kan jo spørre dem på ris og ros. Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. februar 2013 #8 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Du har fått svar på dette på PM. Så får du spørre meg videre der om det er mer du lurer på rundt det Tekola, mod. </em></p> Endret 11. februar 2013 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Nemie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 11. februar 2013 #10 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei! Kan jeg få lov til å spørre hvorfor du er lagt inn (hvis ikke det er det som gjorde at boken din ble stengt, da)? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig. Jeg har ikke vært innlagt selv, men har et par bekjente som har vært det. Håper det går bra med deg, selv om du tydeligvis ikke er så veldig begeistra for innleggelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Hei! Kan jeg få lov til å spørre hvorfor du er lagt inn (hvis ikke det er det som gjorde at boken din ble stengt, da)? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig. Jeg har ikke vært innlagt selv, men har et par bekjente som har vært det. Håper det går bra med deg, selv om du tydeligvis ikke er så veldig begeistra for innleggelse. . Endret 11. februar 2013 av Nemie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Nemie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #13 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Nemie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Nemie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 11. februar 2013 De tar feil. Det er ikke sykdom. Jeg er frisk. Faen ass. Jeg passer ikke inn her. FAEN hvorfor havna jeg her? herregud det er sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 11. februar 2013 Siden jeg prøver å være veganer så har jeg prøvd ut forskjellige melk. Rismelk smakte dritt. Havremelk enda verre :S Imorgen (har utgang med følge) skal jeg kjøpe soyamelk med vaniljesmak. Håper det smaker bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 11. februar 2013 Det som irriterer meg sinnsykt er at de har vegetarmat men det er ikke vegansk -.- hm, hvordan skal jeg løse det? kanskje bare spise potet med krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathen Skrevet 11. februar 2013 #18 Del Skrevet 11. februar 2013 soya sjokolademelk er digg hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #19 Del Skrevet 11. februar 2013 soya sjokolademelk er digg hvertfall:) Hehe ja, det er godt ^^ kjøpte en stor en jeg drakk på lørdag. delte med noen av de andre pasientene da men kan ikke drikke det hver dag. må være sunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemie Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 11. februar 2013 sinnsykt rart at gud svarer meg når jeg spørr han om noe. det gjorde han aldri før. "Gud?" "Ja" "Hvorfor har jeg det ille"? "Fordi du fortjener det" Takk for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå