Gå til innhold

Hva faen?


Nemie

Anbefalte innlegg

Her er min dagbok. Jeg skriver om alt fra hvordan det er å være innlagt på psykriarisk avdeling og følelser, ting jeg opplever og min mål mot å bli veganer

Endret av Nemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest dagboken din, men det er regler på forumet for hva man kan skrive om. Det kan du lese om På regler på forumet eller noe sånt.

Om noe er fjernet kan det hende det strider med regelverket her. Ting jeg kommer på i farten er temaer som pedofili og selvmord.

Om du skriver om veldig tunge psykiske problemer er det kanskje best å snakke med noen profosjenelle enn å skrive om det her siden man aldri vet hvem som svarer, og mange her ikke har filter for hva de svarer så ikke alltid lurt å legge for mye i svarene man får da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om?

Ingenting av det du nevnte er ulovlig, da...

Jo, det er ulovlig tydligvis. hvorfor ellers stengte de den? Kanskje fordi de hater folk som er innlagt på psykriatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest dagboken din, men det er regler på forumet for hva man kan skrive om. Det kan du lese om På regler på forumet eller noe sånt.

Om noe er fjernet kan det hende det strider med regelverket her. Ting jeg kommer på i farten er temaer som pedofili og selvmord.

Om du skriver om veldig tunge psykiske problemer er det kanskje best å snakke med noen profosjenelle enn å skrive om det her siden man aldri vet hvem som svarer, og mange her ikke har filter for hva de svarer så ikke alltid lurt å legge for mye i svarene man får da.

Jeg har ikke skrevet om selvmord. jeg skrev bare om ting i min verden. det har ingenting med psykiske problemer å gjøre. hvor i reglene står det at det ikke er lov å skrive om ting man opplever?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bare mørkt. Jeg føler ingenting. Verden min er ødelagt. Men jeg vil ha det sånn. Jeg vil ikke bli ensom. Ensomhet er det verste jeg vet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått svar på dette på PM. Så får du spørre meg videre der om det er mer du lurer på rundt det :)

Tekola, mod. </em></p>

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klemmer:

Kan jeg få lov til å spørre hvorfor du er lagt inn (hvis ikke det er det som gjorde at boken din ble stengt, da)? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig. :)

Jeg har ikke vært innlagt selv, men har et par bekjente som har vært det.

Håper det går bra med deg, selv om du tydeligvis ikke er så veldig begeistra for innleggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klemmer:

Kan jeg få lov til å spørre hvorfor du er lagt inn (hvis ikke det er det som gjorde at boken din ble stengt, da)? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig. :)

Jeg har ikke vært innlagt selv, men har et par bekjente som har vært det.

Håper det går bra med deg, selv om du tydeligvis ikke er så veldig begeistra for innleggelse.

.

Endret av Nemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tar feil. Det er ikke sykdom. Jeg er frisk. Faen ass. Jeg passer ikke inn her. FAEN hvorfor havna jeg her? herregud det er sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg prøver å være veganer så har jeg prøvd ut forskjellige melk. Rismelk smakte dritt. Havremelk enda verre :S

Imorgen (har utgang med følge) skal jeg kjøpe soyamelk med vaniljesmak. Håper det smaker bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som irriterer meg sinnsykt er at de har vegetarmat men det er ikke vegansk -.- hm, hvordan skal jeg løse det? kanskje bare spise potet med krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soya sjokolademelk er digg hvertfall:)

Hehe ja, det er godt ^^ kjøpte en stor en jeg drakk på lørdag. delte med noen av de andre pasientene da :) men kan ikke drikke det hver dag. må være sunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt rart at gud svarer meg når jeg spørr han om noe. det gjorde han aldri før.

"Gud?"

"Ja"

"Hvorfor har jeg det ille"?

"Fordi du fortjener det"

Takk for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...