darth Vader Skrevet 11. februar 2013 #21 Skrevet 11. februar 2013 Tror du det? Hvorfor det? Jeg håper virkelig ikke det....... Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227 Du sa at han hadde draget på damer og var veldig kjekk. Hvis sexen ikke er bra og han ikke kjenner noe, så tviler jeg på at han blir værende med deg. Dere er ennå såpass tidlig i datingfasen at det vil ikke koste så mye å forlate deg. Han har investert veldig lite så langt. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2013 #22 Skrevet 11. februar 2013 Han trenger ikke være spesielt god i senga selv om han er kjekk TS, ikke tenk og tolk så mye kontinuerlig Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det skal være noe å hige etter å bare 'måtte' ha en fyr du så langt ikke har hatt komplett seksuell kjemi med... 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #23 Skrevet 11. februar 2013 Du sa at han hadde draget på damer og var veldig kjekk. Hvis sexen ikke er bra og han ikke kjenner noe, så tviler jeg på at han blir værende med deg. Dere er ennå såpass tidlig i datingfasen at det vil ikke koste så mye å forlate deg. Han har investert veldig lite så langt. Du har rett i det - ærlig og brutalt svar, men det er helt ok. Ja han er utrolig kjekk.... Men: jeg mistenker at han kanskje kan ha et alkoholproblem. Han hadde drukket 8 halvlitere denne kvelden dette skjedde. Hva tror dere om det? Han trenger ikke være spesielt god i senga selv om han er kjekk TS, ikke tenk og tolk så mye kontinuerlig Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det skal være noe å hige etter å bare 'måtte' ha en fyr du så langt ikke har hatt komplett seksuell kjemi med... Sant, jeg tenker altfor mye.... Det er fordi jeg digger han som person. Han har alt - er morsom og klok å snakke med, vi har god personkjemi, han er veldig god til å kysse (vi kan ligge en hel kveld i hverandres armer) og jeg synes som sagt han er veldig kjekk og tiltrekkende. Vi har bare hatt sex 2 ganger, så jeg hadde håpet at det kanskje gikk bedre etterhvert... Jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva som skjedde. Enten var han ikke stiv, kanskje pga alkohol eller andre ting, eller jeg var for våt og vid... Eller han har ikke de rette følelsene for meg? Jeg aner ikke... Hvis det er siste alternativet: så synes jeg det er litt rart at han orker å kysse og kline en hel kveld, gjerne 7 timer i strekk, med en han ikke er keen på..? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
smilo Skrevet 12. februar 2013 #24 Skrevet 12. februar 2013 Det kan jo også være at han har fått det han ville... dessverre..
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #25 Skrevet 13. februar 2013 Det kan jo også være at han har fått det han ville... dessverre.. ja, det kan godt hende... Men vi har datet 8-9 ganger, og har bare hatt sex 2 av dem, og har veldig god kjemi og snakker masse på telefonen osv. Det skal imidlertid sies at jeg har hørt litt mindre fra ham etter dette, men vi har fortsatt god kontakt.. Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #27 Skrevet 13. februar 2013 Anonym poster: 16fcc87ed70883bcc01d089ad92e8bbe
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #28 Skrevet 25. februar 2013 Oppdaterer denne: det er ikke jeg som er for vid. Hadde sex med en annen nylig (jeg og denne nevnte karen avblåste forholdet) og det kjentes som vanlig, var veldig bra sex, og han var helt normalt utstyrt. Det var nok karen jeg skrev om i tråden som var for slapp (eventuelt hadde liten tiss). Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå