AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hadde sex med en fantastisk mann som jeg er blitt veldig forelsket i. Problemet er bare at han "fylte meg ikke helt", for å si det sånn. Dermed ble det lite friksjon og jeg kjente lite... Nesten litt pinlig. Hva kan være grunnen til dette? Jeg lurer på om det er meg som ble altfor våt, kåt og "klar". Jeg tenner jo veldig på denne mannen og har fått følelser for ham - i tillegg er det lenge siden jeg har hatt sex, og før dette levde jeg i et "dødt" forhold. Et annet alternativ er at det er han som er liten (han var IKKE veldig liten, men kanskje litt mindre enn andre jeg har hatt) eller han ikke var helt stiv (tror han var stiv, men jeg er ikke helt sikker). Gangen før dette hadde han litt trøbbel med å få den opp - han sa det var fordi han har vært i et langvarig forhold til nå - kanskje han fortsatt har følelser for henne. Hvem vet? Hva tror dere? Er det mulig at vi jenter blir for vide når vi er veldig kåte? Jeg har ikke opplevd dette før. Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
frøkna Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Om man er veldig våt er det klart det er lite friksjon. Siden det er lenge siden du har hatt sex vil ikke det ha noe å si om du er vant til noe større. At han ikke blir helt stiv har jo mye å si også. Selv kjenner jeg i hvert fall stor forskjell da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Takk for svar. Uff, dette er jo en klein situasjon da... Har ikke snakket med han like mye som vanlig etter dette (noe har det jo vært). Neste gang han ringer, vurderer jeg å jeg kanskje si at "du, det som skjedde i senga, det var nok meg, at jeg var for våt". Men man kan jo ikke si sånt heller, midt på lyse dagen??! Kleint! Etter vi hadde holdt på sa jeg: "ble du helt stiv nå eller?" "Kanskje ikke helt optimalt. Hvorfor reagerer du? Klarer ike jeg å fylle deg helt, eller?". Det virket som om han ble litt opprørt / det kom en reaksjon. Dumt sagt av meg! Men det var jo fordi han var slapp gangen før at tanken slo meg... Men ved nærmere ettertanke, tror jeg at problemet ligger hos meg, at det var jeg som ble for våt. Dersom det er mulig... Vi har bare hatt sex 2-3 ganger og møttes ca 8-9 ganger. Håper ikke han dumper meg pga dette? Han bør jo gi det flere sjanser synes jeg - er det ikke vanlig at sexlivet blir bedre etter hvert, og kan være litt trøblete i starten? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Begynne å trene da, vet du. Om penisen hans er for liten, er ikke det mye for han å gjøre med det. Anonym poster: 2ad4a28625b904d5036b282dac187dde 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Det er sant! Bare det at jeg har jo ikke hatt dette problemet før... Mulig jeg var mere tørr da jeg hadde sex med den forrige kjæresten min, for jeg var ikke like forelsket og kåt på ham... Ville dere sagt noe til denne typen, neste gang jeg snakker med ham? Han er veldig kjekk og har hatt mange damer, så jeg er redd dette kan gjøre at han bare går videre kanskje... Hva tror dere? Er det grunn nok til å droppe noen? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
Gjest KlippKlapp Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Om han er dum nok til å droppe deg på grunn av det, så fortjener du langt bedre. Jeg tror nok ikke at han er det, han er vel i et forhold med deg fordi han liker deg vel?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Om han er dum nok til å droppe deg på grunn av det, så fortjener du langt bedre. Jeg tror nok ikke at han er det, han er vel i et forhold med deg fordi han liker deg vel? Jeg håper du har rett.... er så forelsket i ham. Vi er ikke et par helt ennå, men er kanskje på vei til å bli det. (Han er forresten formelt gift enda, men de har likevel gått fra hverandre altså.) Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Tror nok pikken er for liten til deg!!! Anonym poster: d5994e14cff78713346a2cfe07e7f3e1 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #9 Skrevet 10. februar 2013 Men dere: burde jeg ta det opp med ham, nevne det neste gang vi snakker sammen på telefonen? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
Gjest Sunheart Skrevet 10. februar 2013 #10 Skrevet 10. februar 2013 Dette vil helt klart gå seg til etterhvert som dere gjør det flere ganger. Du vil tilpasse deg han . Er du vant med større pikker, vil en liten en kjennes litt liten i begynnelsen, Men dette er bare til dere har blitt vant med hverandre og tilpasset hverandre. Hold ut, så forbedrer det seg helt sikkert
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #11 Skrevet 10. februar 2013 Takk for svar! Jeg håper det! Håper bare han gir oss flere sjanser, for å si det sånn. Lurer fortsatt litt på om det bare er jeg som var litt for kåt! Men igjen: skal jeg si noe til ham / nevne det neste gang vi snakker sammen? For jeg sa jo til ham at: "ble du ikke ordentlig stiv?" og la dermed skylda litt over på ham (uten å mene det), og det er vel en slik ting som kanskje rakker ned på manndommen deres.... Så er sannsynligheten der for at det er jeg som gjorde det vanskelig (ved å være for våt). Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #12 Skrevet 10. februar 2013 Jeg ville ikke ha nevnt det. Anonym poster: 2ad4a28625b904d5036b282dac187dde
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 *snip* Hva tror dere? Er det mulig at vi jenter blir for vide når vi er veldig kåte? Jeg har ikke opplevd dette før. Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227 Jeg tar bare selve spørsmålet ditt nå; Det høres ikke sannsynlig ut. Når du er som kåtest og klarest så blir du trangere. Musklaturen blir blodfylt og 'svulmer opp', passasjen blir trangere.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tar bare selve spørsmålet ditt nå; Det høres ikke sannsynlig ut. Når du er som kåtest og klarest så blir du trangere. Musklaturen blir blodfylt og 'svulmer opp', passasjen blir trangere. Takk for svar! Oi, stemmer det? Det visste jeg ikke. Håper du har rett, for da trenger jeg ikke skamme meg over å være "hun vide". Har jo aldri vært det før - men jeg hadde samme partner i 8 år, så det kan jo hende jeg er videre nå enn da jeg sist hadde andre partnere da jeg var i 20-årene. En annen bruker her skriver jo "Om man er veldig våt er det klart det er lite friksjon." Det hadde jeg også trodd, men jeg aner ikke hva som er riktig. Flere meninger om det? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
Ferny Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 KLEINT KLEINT KLEINT. Du kan ikke mene at du har tenkt å si til han at du kanskje var for våt??! Gud. Kanskje han bare ikke var helt stiv, han sa jo til og med at han slet litt pga. bruddet og det..?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #16 Skrevet 11. februar 2013 KLEINT KLEINT KLEINT. Du kan ikke mene at du har tenkt å si til han at du kanskje var for våt??! Gud. Kanskje han bare ikke var helt stiv, han sa jo til og med at han slet litt pga. bruddet og det..? Enig. Takk for advarselen!!!!!! Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2013 #17 Skrevet 11. februar 2013 Takk for svar! Oi, stemmer det? Det visste jeg ikke. Håper du har rett, for da trenger jeg ikke skamme meg over å være "hun vide". Har jo aldri vært det før - men jeg hadde samme partner i 8 år, så det kan jo hende jeg er videre nå enn da jeg sist hadde andre partnere da jeg var i 20-årene. En annen bruker her skriver jo "Om man er veldig våt er det klart det er lite friksjon." Det hadde jeg også trodd, men jeg aner ikke hva som er riktig. Flere meninger om det? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227 Trangt og vått. Og er det litt i våteste lagt så tørk litt Easy peacy quick fix. Har han nevnt noe om å droppe deg siden du er så opptatt av det ? Altså, han burde jo begjærlig gripe oppgaven, - hvis ikke så skjønner jeg ikke'no... og det hender jo innimellom det altså
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Trangt og vått. Og er det litt i våteste lagt så tørk litt Easy peacy quick fix. Har han nevnt noe om å droppe deg siden du er så opptatt av det ? Altså, han burde jo begjærlig gripe oppgaven, - hvis ikke så skjønner jeg ikke'no... og det hender jo innimellom det altså Takk skal du ha! Nei han har ikke nevnt noe om å droppe meg, men jeg synes han har vært litt mer "kald og stille" siden dette skjedde. Kom på en ting: vi hadde jo drukket denne kvelden. Mannen hadde drukket 8 halvlitere! Det kan kanskje ha noe å si. Dette var forresten en vanlig hverdag, så jeg lurer på om han kan ha et alkoholproblem... Kanskje er det der forklaringen ligger..? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
darth Vader Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Takk skal du ha! Nei han har ikke nevnt noe om å droppe meg, men jeg synes han har vært litt mer "kald og stille" siden dette skjedde. Kom på en ting: vi hadde jo drukket denne kvelden. Mannen hadde drukket 8 halvlitere! Det kan kanskje ha noe å si. Dette var forresten en vanlig hverdag, så jeg lurer på om han kan ha et alkoholproblem... Kanskje er det der forklaringen ligger..? Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227 Forklaringen kan være at han var småfull/nervøs og dermed ikke helt stiv, men du så nå hvor stor han faktisk var. Er han mye mindre enn tidligere partnere, kan det hende at det aldri blir helt bra. ...og ja, det kan tenkes at han dumper deg pga det.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Forklaringen kan være at han var småfull/nervøs og dermed ikke helt stiv, men du så nå hvor stor han faktisk var. Er han mye mindre enn tidligere partnere, kan det hende at det aldri blir helt bra. ...og ja, det kan tenkes at han dumper deg pga det. Forklaringen kan være at han var småfull/nervøs og dermed ikke helt stiv, men du så nå hvor stor han faktisk var. Er han mye mindre enn tidligere partnere, kan det hende at det aldri blir helt bra. ...og ja, det kan tenkes at han dumper deg pga det. Tror du det? Hvorfor det? Jeg håper virkelig ikke det....... Anonym poster: 7330b8b4d5d85d734fc49c106c96a227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå