Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2013 #21 Skrevet 10. februar 2013 Stjal av min eks mye, penger og slikt. Vi hadde ikke noe godt forhold, og jeg ville ha penger. Stjelt mye av venninner, sminke, alkohol, røyk og kanskje noen topper nå og da om de var fine nok. Stjal fra min nåværende samboer for et par uker siden. 1000,-wooops, trøbbel her også. hiih Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb Seriøst? Stjele av venninner? Hvor er samvittigheten?
Gjest Methusalem Skrevet 10. februar 2013 #22 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jeg gikk på slang da jeg var liten og det er og stjele så ja jeg har stjelt Men om du mener i butikken og slikt så er svaret nei. Og jeg har heller aldri stjelt av venner eller familie. Men jeg tok og "lånte" dagboken til søsteren min uten at hun viste det Endret 10. februar 2013 av Methusalem
dobri123 Skrevet 10. februar 2013 #23 Skrevet 10. februar 2013 Nopp! Jeg husker da jeg bodde hjemme og broren min og jeg delte rom. Jeg hadde akkurat 30 kroner som holdt til bussen ned til byen og bussen hjem. Så fant jeg 20 kroner på gulvet, så jeg tok med meg disse å kjøpte en Cola i byen. Da var det fem kroner igjen. Jeg ble kvalm, svimmel og fikk ordentlig vondt inni meg så dro jeg ringte mamma og spurte om jeg kunne få 15 kroner. Fikk et ja, og ba hun legge de på rommet. Da jeg kom hjem la jeg femmeren der også. Fortalte også min bror om det, og det viste seg at pengene var mine fra starten av Men aldri igjen! Den hjemsøker meg enda! Er flere år siden nå.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #24 Skrevet 10. februar 2013 Seriøst? Stjele av venninner? Hvor er samvittigheten? Var det da.. Hehe! ingen som merket noenting. Samboeren min nevnte det her for en ukes tid siden, han skjønte ikke hvor pengene hadde blitt av og små beskyldte meg litt - men jeg nektet og slapp fint ut av det ) Det de ikke vet har de ikke vondt av Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2013 #25 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Var det da.. Hehe! ingen som merket noenting. Samboeren min nevnte det her for en ukes tid siden, han skjønte ikke hvor pengene hadde blitt av og små beskyldte meg litt - men jeg nektet og slapp fint ut av det ) Det de ikke vet har de ikke vondt av Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb Det blir vel heller at: det de ikke vet har ikke DU vondt av. Penger og annet som blir borte vil man savne, så at det er borte VET de jo! Frekkhetens nådegave og ræva oppdragelse? Endret 10. februar 2013 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #26 Skrevet 10. februar 2013 Det blir vel heller at: det de ikke vet har ikke DU vondt av. Penger og annet som blir borte vil man savne, så at det er borte VET de jo! Frekkhetens nådegave og ræva oppdragelse? Jeg har ikke vondt av det nei, så vanskeligere er det ikke vett! Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #27 Skrevet 10. februar 2013 Var pøbel i min ungdomstid:p Kunne fint stjele 10 snusbokser på et butikk besøk, åpnet bare skapet og stakk de inn i jakka. Etterpå tok jeg en og skulle kjøpe den. Men var selvsagt for ung. Dette gjorde vi ca hver dag i tre år. Nå har butikken securitas vakter gående rundt i skole tia Stjal fra en bensinstasjon på samme måten. En topp og noe fra Cubus. Har dårlig samvittighet den dag idag, og jeg skjønner virkelig ikke at jeg hadde så is i magen! Aldri stjålet fra noen venner eller familie. Og til dere som gjør det; tror dere ikke man merker det? Jeg vet nøyaktig hvilke av mine "venninner" som stjeler. Anonym poster: ae5a43fe3bdd09a6ef3510eaae6825f7
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2013 #28 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har ikke vondt av det nei, så vanskeligere er det ikke vett! Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb Men om andre har vondt av det gir du fullstendig faen i? Jaja. Det vil nok innhente deg til slutt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #29 Skrevet 10. februar 2013 Men om andre har vondt av det gir du fullstendig faen i? Jaja. Det vil nok innhente deg til slutt. Min samboer og jeg f.eks skal jo dele ting likt. Når han ikke gidder bruke penger på mat og slikt som han skal så skader det meg ikke å ta litt nei. Det hender ikke ofte uansett, andre gangen nå. Sist gang var et år siden. Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2013 #30 Skrevet 10. februar 2013 Min samboer og jeg f.eks skal jo dele ting likt. Når han ikke gidder bruke penger på mat og slikt som han skal så skader det meg ikke å ta litt nei. Det hender ikke ofte uansett, andre gangen nå. Sist gang var et år siden. Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb Men du stjeler sminke og topper fra venninner hvis de er fine nok? Slikt blir garantert lagt merke til etter en stund. Hvis du synes klærne er fine nok gjør nok den rettmessige eier det også. Merkelig hvordan ting forsvinner når du har vært på besøk...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #31 Skrevet 10. februar 2013 Men du stjeler sminke og topper fra venninner hvis de er fine nok? Slikt blir garantert lagt merke til etter en stund. Hvis du synes klærne er fine nok gjør nok den rettmessige eier det også. Merkelig hvordan ting forsvinner når du har vært på besøk... Skal også legge til at sist gang det hendte var fint over to år siden. Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb
sara-ellis Skrevet 10. februar 2013 #32 Skrevet 10. februar 2013 Da jeg var liten stjal jeg en kjærlighet på pinne fra butikken. Da vi kom hjem hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg klarte ikke å spise den! Så for å bli kvitt beviset sa jeg til lillebroren min at sementblanderen som sto under verandaen var en godterimaskin og at jeg hadde fått den derfra, haha.
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. februar 2013 #33 Skrevet 10. februar 2013 Jeg tror jeg stjal et pokemonkort jeg hadde lyst på en gang fra en på skolen.
Anciol Skrevet 10. februar 2013 #34 Skrevet 10. februar 2013 Ja , gikk bort til naboens vindu og knabbet paien som stod til kjøling og delte den med den gode snille hunden min som levde fra 1997-2003! Mamma sendte meg over med en ny pai, samme dag og streng beskjed om å si unnskyld! Naboene flirte av det hele:) ! 2
Ignatios Skrevet 10. februar 2013 #35 Skrevet 10. februar 2013 Jeg stjal en hagegnom på vei til et nachspiel etter en fuktig bytur en gang. 2
Adhara Skrevet 10. februar 2013 #36 Skrevet 10. februar 2013 Jeg stjal en hagegnom på vei til et nachspiel etter en fuktig bytur en gang. Haha, dagens!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #37 Skrevet 10. februar 2013 Ja, da jeg var tenåring stjal vi masse sminke og parfyme i kjelleren på butikken. Lita bygd, og det var på en måte en tradisjon kan man si, å stjele noe fra den lokale dagligvare butikken. Ble ferska av foreldrene mine, der de tok alt jeg hadde stjålet. Pappa ringte til butikk eier og fortalte at det var en del ungdommer som stjelte, så de måtte holde øynene åpne. Heldigvis fortalte ikke pappa navn. Og er enda glad for det den dag idag. Jeg stjal ALDRI noe mer etter den episoden..! Anonym poster: 6822dc55fba3ff1238b0c1e51e82a0b8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #38 Skrevet 10. februar 2013 Har ei venninne som var veldig klåfingret som både barn og tenåring. Hun stjal ting fra vennene sine. Jeg tok henne på fersken etter å ha lagt en 50 lapp bevisst på rommet mitt og tuslet en tur på toalettet. Jeg blir litt lei meg av å lese innlegg om du/dere som stjeler fra vennene deres. Jeg hadde problemer med å stole på venninnen min, at jeg turte ikke ha henne på besøk. Og om hun var det, så fulgte jeg med henne nøye, til og med på do! Det er fryktelig slitsomt, og egentlig skulle jeg bare ha droppet å ha henne som venninne. Har aldri stjålet fra venner eller kjærester. Men en gang i ungdomstiden min stjal jeg en pakke med røyk fra moren til eksen min. Pleide også å ''stjele'' maten deres, ved å hive alt i meg. Snoket ofte i skapene deres og fryseren. Har ekstremt dårlig samvittighet for det enda, 10 år etter Anonym poster: 6822dc55fba3ff1238b0c1e51e82a0b8
RaiChu Skrevet 10. februar 2013 #39 Skrevet 10. februar 2013 Jeg tror jeg stjal et pokemonkort jeg hadde lyst på en gang fra en på skolen. Var akkurat det jeg også skulle si tok et pikachu-kort fra min beste veninne, tror jeg har det ennå et sted. 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. februar 2013 #40 Skrevet 10. februar 2013 Jeg tror jeg stjal et pokemonkort jeg hadde lyst på en gang fra en på skolen. Søtt Har ikke stjålet så mye jeg heller. Et par penner fra sommerjobben min (jobbet på et kontor) og et par supersalte hestesko fra smågodthylla på meny. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå