Gå til innhold

Har du noen gang stjelt noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte dette kan bli en fin diskusjon. Jeg velger å sette meg anonym jeg!

Har du noengang stjelt noe fra noen? Tenker ikke butikker nå. Men personer generelt. Penger etc. og ble du tatt?Hva gjorde du da?

Anonym poster: 5cf81d721bac173dd77f34b6ba5b96eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg innrømmer at jeg har stjålet et par hundrelapper av mamma da jeg var sånn 12-13. Ikke noe jeg er spesielt stolt av da hun var alenemor og hadde veldig dårlig råd. Tenkte ikke lenger enn nesa rakk.

Skrevet

Flere?

Gjest test123
Skrevet (endret)

I barnehagen stjal jeg en legokloss.

i tillegg har jeg tatt sykt mange penner fra alle mulige steder, men der stjeler jeg ikke bevisst, jeg glemmer bare å legge dem tilbake.

Edit: har også tatt "smaksprøver" på smågodt

Endret av test123
Skrevet

Stjal en ring da jeg var rundt 4-5 år. Husker det enda! Og når jeg kom hjem var jeg så utspekulert at jeg kastet den på bakken, plukket den opp igjen og sa til mamma "Seeee hva jeg faaaant!"

• Liker 2
Skrevet

Stjal i barnehagen, småleker.

Stjal notatbøker og blyanter på skolen.

Stjal flere tusen kroner av venninner gjennom ungdommskolen og videregående.

Stjal hjemme.

Stjal fra eksene mine.

Har tømt lommebøker til ons.

Tømte sparegrisen til datteren til en ons.

Yes, im trouble. :)

Anonym poster: f4281e0c5c4e027edae83162a11c5c18

• Liker 3
Skrevet

ja når jeg hadde fri fra skolen såg jeg på et program på NRK som handlet om en jente som stjelte penger fra mora si for da kjøpte hun masse godteri og fikk flere venner.

Så da begynte jeg også å stjele fra lommeboka til mora mi. Det varte ikke lenge før det ble krig og slutt på det.

Skrevet (endret)

Tømte sparegrisen til datteren til en ons.

Det er utrolig at du i det hele tatt har samvittighet til å gjøre noe sånt! :sjokkert:

Endret av Puddelhue
  • Liker 12
Skrevet

Det er utrolig at du i det hele tatt har samvittighet til å gjøre noe sånt! :sjokkert:

Må vel være mindre dramatisk og si at det var ikke en sparegris barnet ( jente på 2 år ) visste om, men en boks han sparte til henne liksom. Så egentlig var det vel hans penger, bare at det stod hennes navn på toppen. Var et par tusenlapper der.

• Liker 3
Skrevet

Må vel være mindre dramatisk og si at det var ikke en sparegris barnet ( jente på 2 år ) visste om, men en boks han sparte til henne liksom. Så egentlig var det vel hans penger, bare at det stod hennes navn på toppen. Var et par tusenlapper der.

Uansett så var de pengene tilegnet dette barnet selv om vedkommende visste om det eller ei.

Man stjeler ikke fra andre, og iallefall ikke fra barn!

• Liker 2
Skrevet

Uansett så var de pengene tilegnet dette barnet selv om vedkommende visste om det eller ei.

Man stjeler ikke fra andre, og iallefall ikke fra barn!

:)

Jeg gjør ingen av disse tingene lenger, men har ikke dårlig samvittighet for noe.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm.... Ikke som jeg kan komme på. Kanskje noen notatbøker og penner fra kontorrekvesitarommet til den gamle jobben min.

Jeg stjal et ølglass på byen en gang! Det har jeg stående i skapet.

Skrevet

Har stjålet klistremerker inne i et blad i en matbutikk da jeg var liten. Jeg og en venninne drev og samla på masse reklame fra butikker og endte opp med å stjele en stekepose (?). Vi trodde det var reklame.

Anonym poster: a92f778c7e64df2cd99c7723d0be49ec

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg har berre stjåle hjarter

Skrevet

Jeg satt barnevakt som 13-14 åring, og de jeg pleide å sitte hos hadde et eget matrom. Der var det flere hyller med alkohol og sikkert 15-20 kartonger med røyk. En dag ble fristelsen for stor og jeg stappa et par pakker røyk, litt sprit og noen øl i sekken min før de kom hjem. Harfortsatt dårlig samvittighet for det.

Anonym poster: 3d18a8418d918a2ff2f9bcc8d595789d

Skrevet

Har aldri stjålet noe fra personer, bortsett fra en kringle som jeg hadde veldig lyst på der og da. Jeg har derimot stjålet et helt lass med glass og kopper fra en restaurant. Det var mest på grunn av dårlig service, pluss at jeg ikke hadde råd til en bursdagsgave til faren min. Jeg fikk så dårlig samvittighet at jeg fortalte det da han åpnet pakken. :S

Anonym poster: 2e386928214d183adac067735b2e26ec

Skrevet

Stjal en del på fester. Sminke, penger og mobiltelefoner.

Anonym poster: f3164e358dbccaa5d7062ed63e404c5d

Skrevet

Stjal av min eks mye, penger og slikt. Vi hadde ikke noe godt forhold, og jeg ville ha penger.

Stjelt mye av venninner, sminke, alkohol, røyk og kanskje noen topper nå og da om de var fine nok.

Stjal fra min nåværende samboer for et par uker siden. 1000,-wooops, trøbbel her også. hiih

Skrevet

åjoda, det er ikke helt lite heller. har vell stjålet til sammen i verdi ca 50 000 :lur::klaske::sjokkert:

Anonym poster: 7f83a923b1f942634847eeeb3228828e

• Liker 1
Skrevet

You go girls :fnise:

Jeg stjeler aldri fra folk, men stjeler MYE fra butikker.

Anonym poster: eb18fc56450bbe7ab9ec3120ab7f9fb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...