Gå til innhold

Hvordan kler du av deg?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først tar jeg av venstre arm, deretter høyre, så tar jeg tak i skuldrene fra innsiden og tar genseren over hodet.

Skrevet

Som en Bimbo ;)

Anonym poster: b689663c8461b3d95a4f13f8ed374b6c

Skrevet

Som en Bimbo ;)

Haha, blingsa! Trodde et sto 'hvordan kler du deg' :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det veldig kronglete. Tar høyre arm inn i genseren fra undersiden foran, vider ut ermet innerst, sånn at det blir plass til å dra venstre albu ned i ermet (støtter albuem med høyre hånd hvis generen er trang), og når jeg har hele armen på innsiden av genseren bruker jeg venstre arm til å utvide høyre erme og få den armen på innsiden også. Så presser jeg genseren litt ut med begge hendene og får den over hodet uten å herpe sminke og hår.

Herregud, dette høres jo dritkomplisert ut, og jeg høres fullstendig gal ut! :fnise:

Skrevet (endret)

Tar tak i kragen bak, drar den opp over hodet, og drar jeg den ut fra armene. Genseren blir ikke vrengt...bare håret.

Samme metode her. Dog, er kragen trang "dykker" jeg ansiktet nedi genseren først, før jeg tar tak bak (hvis ikke henger genseren seg fast under haka).

Jeg gjør det veldig kronglete. Tar høyre arm inn i genseren fra undersiden foran, vider ut ermet innerst, sånn at det blir plass til å dra venstre albu ned i ermet (støtter albuem med høyre hånd hvis generen er trang), og når jeg har hele armen på innsiden av genseren bruker jeg venstre arm til å utvide høyre erme og få den armen på innsiden også. Så presser jeg genseren litt ut med begge hendene og får den over hodet uten å herpe sminke og hår.

Herregud, dette høres jo dritkomplisert ut, og jeg høres fullstendig gal ut! :fnise:

Går du ofte med tvangstrøye? :Hehe:

Endret av Lutetium 71
Gjest hedgepig
Skrevet

Krysser armene, tar tak i bunnen av genseren, og vrir den av meg.

Anonym poster: 6d13a3b9b34ac925905b6a7dcd1ad27d

Ditto, vrenger den av meg. Da vider jeg ikke ut halsen + at den er klar til vask. Jeg vasker de aller fleste klærne på vrangen.

• Liker 1
Skrevet

Ditto, vrenger den av meg. Da vider jeg ikke ut halsen + at den er klar til vask. Jeg vasker de aller fleste klærne på vrangen.

Gjør du det samme med buksene dine, skal du få en pluss.

Gjest Eurodice
Skrevet

Samme metode her. Dog, er kragen trang "dykker" jeg ansiktet nedi genseren først, før jeg tar tak bak (hvis ikke henger genseren seg fast under haka).

Går du ofte med tvangstrøye? :Hehe:

:skratte:

Skrevet

Drar i venstre erme så jeg får viklet venstrehånden inn, genseren glir opp før jeg gjør det samme med høyrehånden. Så holder jeg halsen åpen med begge hender mens jeg løfter opp og av genseren.

Anonym poster: ca89c16834128c2de0f2f96d0747a1db

Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Det der hadde jeg aldri klart.

Du har selvinnsikt. Det var for komplisert, og du er littegranne gal. :fnise:

Gjest hedgepig
Skrevet

Gjør du det samme med buksene dine, skal du få en pluss.

Ja, faktisk ganske ofte så vrenger jeg av meg buksene.

Må tilføye at når buksa er som et pølseskinn så er det enklest.

Skrevet

Jeg river av genseren nedenfra og vrenger den over hodet, eller river i armene for og så drege den av.. Kommer helt an på ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg river av genseren nedenfra og vrenger den over hodet, eller river i armene for og så drege den av.. Kommer helt an på ;)

Det går hardt ut over klesbudsjettet ditt, da? :ler:

Skrevet

Det går hardt ut over klesbudsjettet ditt, da? :ler:

Haha! Ser sånn ut, i følge innlegget mitt! :D "River" var vel å ta i litt!

Skrevet

Ja, faktisk ganske ofte så vrenger jeg av meg buksene.

Må tilføye at når buksa er som et pølseskinn så er det enklest.

Pluss utdelt!

Gjest Spiderpig
Skrevet

Det som passer best. Har ingen bestemt metode jeg bruker fast. Jeg bare kler av meg :ler:

Skrevet

Det der hadde jeg aldri klart.

Du har selvinnsikt. Det var for komplisert, og du er littegranne gal. :fnise:

:fnise: I know! Og etter denne tråden har jeg blitt bevisst på at det er det jeg gjør, så nå bilr det bare surr, haha!

Til Lutetium: Det ser ut til at jeg har et ubevisst ønske om å prøve tvangstrøye eller noe, ja! Ring mennene med hvite frakker! :laugh:

Skrevet

:fnise: I know! Og etter denne tråden har jeg blitt bevisst på at det er det jeg gjør, så nå bilr det bare surr, haha!

Til Lutetium: Det ser ut til at jeg har et ubevisst ønske om å prøve tvangstrøye eller noe, ja! Ring mennene med hvite frakker! :laugh:

Jeg tror ikke tvangstrøye har nubbesjans siden du har tørrtrent i åresvis. :Hehe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...