Gå til innhold

Hvordan kler du av deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det dere tar av dere genseren? Se på filmer at de alltid tar høyre hånd i venstre hjørne av genseren og venstre hånd i høyre hjørne så vrenger de den av seg. Hvorfor det? Har aldri sett noen på ordentlig gjøre det. Er det sånn folk flest tar den av seg? Selv drar jeg bare den av meg, uten å vrenge.

Anonym poster: 8ae36b45c531ea46913b59213ba61d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser armene, tar tak i bunnen av genseren, og vrir den av meg.

Anonym poster: 6d13a3b9b34ac925905b6a7dcd1ad27d

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør som på filmene... :fnise:

Anonym poster: 03d4c44ac18e3d8387acdabd6ff8d70f

Skrevet

Jeg gjør alt som er mulig å gjøre, etter behov og tidsnød. :)

Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Tar tak i kragen bak, drar den opp over hodet, og drar jeg den ut fra armene. Genseren blir ikke vrengt...bare håret.

• Liker 1
Skrevet

Krysser armene, tar tak i bunnen av genseren, og vrir den av meg.

Anonym poster: 6d13a3b9b34ac925905b6a7dcd1ad27d

Det gjør jeg også som oftest.

Hvis det er store gensere jeg ikke har noe imot blir litt utvidet, tar jeg først av armene på genseren og tar genseren over hodet, med hendene innenfra. Hvis noen forstod det :erter:

Gjest Eurodice
Skrevet

Tar tak i kragen bak, drar den opp over hodet, og drar jeg den ut fra armene. Genseren blir ikke vrengt...bare håret.

Dette er typisk for menn, har jeg observert. Kvinner tar av genseren som beskrevet i innlegg 2. Dette er en generell betraktning.

• Liker 4
Skrevet

Så jeg og venninene mine kler av oss som menn da? :cry3:

For jeg tar også tak i kragen og det gjør jo flere av mine venninner, som også er jenter.

Men liker ikke vrengt genser da, så har alltid sett på det som den beste måten.

Anonym poster: 8ae36b45c531ea46913b59213ba61d5c

Skrevet

Det gjør jeg også som oftest.

Hvis det er store gensere jeg ikke har noe imot blir litt utvidet, tar jeg først av armene på genseren og tar genseren over hodet, med hendene innenfra. Hvis noen forstod det :erter:

Jeg tar av meg de fleste gensere som beskrevet sist her. Men noen ganger gjør jeg sånn som på filmene, tar nederst og vrenger over.

Tror aldri jeg bruker mannemåten (som noen sa, ta i kragen og dra over hodet)

Skrevet

Tar armene i kryss og tar med begge hendene på kanten og vrenger den av. Jeg husker jeg kom på den idèen, men ikke hvordan.

Om jeg gidder å være forsiktig, drar jeg av de høyre armen først, så den andre og trer den over hodet. Det er bare om det er andre til stede, men etterhvert som jeg blir trygg på dem, vrenger jeg den av. :fnise:

Skrevet

Jeg bruker kun One-piece.

Har en i alle slags farger, og forsøker å variere.

Mandag har jeg alltid en rosa One-piece, tirsdag en gul, osv.

Kler av meg ved å dra ned glidlåsen, for så å stige ut av den. :)

Anonym poster: 46066499a16e086c55f3359a68ae5f7e

• Liker 2
Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Dette er typisk for menn, har jeg observert. Kvinner tar av genseren som beskrevet i innlegg 2. Dette er en generell betraktning.

Det kan stemme. Jeg gjør det instinktivt. Det å krysse henda som i innlegg 2, og ta tak foran i bunn og dra den over hodet er utrolig tungvint.

Hvordan tar dere resten av tøyet av?

Buksa knepper jeg opp, drar den litt ned og tråkker med venstre fot på høyre bukseben som subber i gulvet, det samme med det andre buksebenet.

Superundertøyet, buksa, drar jeg helt ned med hendene, og sokkene følger med. "Supergenseren" blir tatt av som med vanlig genser.

Underbuksa glir ned langs bena, og vippes med benet opp i hånda, som legger den på plass. Det var alt. :) (god natt)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke kle av meg genser slik du beskriver TS for da river jeg av meg brillene :fnise: Så må alltid ut med armene først, flytte den opp rundt halsen, og holde åpningen for hodet utover slik at jeg ikke kommer borti brilla. Men hender jeg drar den av slik du sier når jeg har linser da. Går fort!

Personlig synes jeg det er sexy når menn griper tak i skjorta/genseren bakpå ryggen, og drar den over hodet. Mmmm.... :lur:

Anonym poster: 9497770d8556e4fa99c3463f13d6d7de

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kan ikke kle av meg genser slik du beskriver TS for da river jeg av meg brillene :fnise: Så må alltid ut med armene først, flytte den opp rundt halsen, og holde åpningen for hodet utover slik at jeg ikke kommer borti brilla. Men hender jeg drar den av slik du sier når jeg har linser da. Går fort!

Personlig synes jeg det er sexy når menn griper tak i skjorta/genseren bakpå ryggen, og drar den over hodet. Mmmm.... :lur:

Anonym poster: 9497770d8556e4fa99c3463f13d6d7de

Hvorfor tar du ikke av deg brillene før du begynner å kle av deg?

Skrevet

Kan det være fordi menn som oftest er stivere, at bevegelsen blr kronglete med store armmuskler?

Anonym poster: 84fbb7abe822f9eb8484171135955960

Skrevet

Krysser armene og vrenger den av. Buksen og trusa drar jeg ned på knærne og så tråkker jeg det av sammen med sokkene.

Anonym poster: 74fc00e8293b0afa908baa074b387118

Skrevet

Tar armene i kryss og tar med begge hendene på kanten og vrenger den av. Jeg husker jeg kom på den idèen, men ikke hvordan.

Om jeg gidder å være forsiktig, drar jeg av de høyre armen først, så den andre og trer den over hodet. Det er bare om det er andre til stede, men etterhvert som jeg blir trygg på dem, vrenger jeg den av. :fnise:

Dette gjør jeg alltid. Klarer ikke å bare vrenge av meg klærne, får statisk hår og liker ikke å vrenge klærne :fnise:

Anonym poster: fd92f503160ae46b181846404fc30981

• Liker 1
Skrevet (endret)

Før i tiden tok jeg overdelene av på mannemetoden, men etter å ha lest at man kan utvide kragen så lærte jeg meg å gjøre det på kvinnemetoden, og nå har det blitt naturlig for meg. Har egentlig ikke merket særlig forskjell på hvordan klærne blir over tid, men har heller ikke tenkt så mye over det.

Er jeg skikkelig svett etter en treningsøkt, og klærne sitter klistret på kroppen, så må jeg ty til førstnevnte.

Endret av Eriks
Skrevet

Drar først av det ene ermet , armen ut under genseren, også drar jeg av genseren :P Sikkert litt klønete, men jeg får ikke til andre måter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...