Gjest Tankefull Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 For å gjøre en lang historie kort så traff jeg på min x som jeg ikke har snakket med på 9 år, i helgen og det oppsto en helt voldsom sexuell kjemi mellom oss jeg aldri her kjent makan til. Siden den gangen vi var sammen har jeg rukket å både være gift, få et barn.. og skilles. Jeg har ikke hatt sex siden fødselen og dette er nå snart tre år siden. Det ble ikke noe den helgen pga av tid og sted, men vi snakket veldig mye og har snakket i telefon etterpå hvor begge har erkjent at vi har veldig lyst på hverandre. Neste helg har vi derfor bestemt oss for å møtes og selv om det kribler både høyt og lavt så merker jeg nå også denne usikkerheten som kommer snikende på meg. Kroppen min for det første er ikke som den gang, men selv om jeg har satt i gang med trening og ikke veier mer enn 61 kg så er jeg langt ifra fast i fisken, spesielt rundt magen, lår og rompe.. magen spesielt har denne lille posen som henger litt, så selv om jeg kanskje ser bra ut ellers så er jeg redd for å ikke være sexy nok. Jeg er så redd for at selv om han er supertent på meg før vi har sex så vil han bli skuffet når han ser meg avkledd :-? Som sagt så har jeg ikke hatt sex siden jeg fødte barn og etter så lang tid må jeg innrømme at jeg har brukt lang tid på å føle meg som en kvinne igjen, og jobber med dette enda. Jeg ble fryktelig overrasket over meg selv da vi møttes forrige helg over denne yrheten og kaoset av deilige følelser som jeg kjente i kroppen min.. og jeg klarer ikke la være å tenke på han og neste helg.. for meg er dette HELT nye følelser som manglet i mitt ekteskap, og jeg er ikke vant med å føle meg så tent som min x nå har klart å sørge for.. Det er to ting jeg gruer for og tenker på rundt dette, og det først er som sagt kroppen min. Hvordan er gutter egentlig på dette når man i utgangspunktet er veldig tent på en dame og hun viser tydelig at hun gjengjelder det.. kan jeg regne med skuffelse fra hans side når han ser meg naken? Det er jo så klart forskjell på gutter, men hva tenker dere utifra erfaring selv? Den andre tingen er at jeg som sagt har en ganske "ødelagt" selvfølelse rund min egen sexualitet, etter et ulykkelig ekteskap med lite sex.. og mitt mål og ønske er å bygge opp trygghet på dette feltet, være stolt av kroppen min og ikke la slike tanker hemme meg... men så langt har jeg ikke nådd riktig enda, og helgen nærmer seg....Jeg vet jeg kommer til å slippe hemninger med han, antagligvis kommer jeg til å slippe løs mange innestengte spenninger så jeg tror nok vi får det deilig sammen. MEN.. jeg husker fra vi var sammen at han ofte tok intiativ til oralsex. Jeg er faktisk glad i oralsex, men pga av følelsen av å ikke være flott nok så gruer jeg meg for å slippe han til med noe så intimt.. men jeg er forbredt på at han kommer til å ta intiativ. Det jeg tror jeg bekymrer meg for er om sjansene er store for at han i såfall vil fordi han faktisk VIL, eller fordi han bare vil glede meg.. Hvis en gutt stadig vekk tar intiativ til dette, skal en jente da føle seg trygg på at han faktisk LIKER det..? Jeg har en sperre her, men innser at den er pga av min usikkerhet rundt kroppen min, og derfor er jeg takknemelig for å høre deres tanker rundt dette. Det krevet mot å skrive dette innlegget så vær så snill å svar seriøst tilbake. Hilsen en utsultet alenemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Prøv å ikke bekymre deg! Han liker deg helt sikkert sånn som du er. Slapp av og kos deg masse, det virker som om du virkelig fortjener det! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg tror du skal ta det helt med ro jeg Tankefull! Om eksen din har lyst på deg med klærne på får han ikke noe mindre lyst på deg med klærne av - og det helt uavhengig av en bitteliten bilring, eller en bulk her eller der. Han tenner jo på DEG - og han skjønner også at du ikke ser ut som du er 16 i kroppen når du har født et barn osv... Garantert! (og skulle han ikke skjønne det bør du ikke engang vurdere å ha sex med ham ettersom du er ute etter å bygge opp et litt skjørt selvbilde innefor sexlivet...) Men ettersom dette er en mann du kjenner, så kan du jo fortelle ham at det er lenge, lenge siden sist og at du derfor er usikker og litt engstelig foran sex'en - da senker du prestasjonsterskelen betraktelig og øker sjansen for at dette blir en fin opplevelse, tror jeg da.. Lykke til og gled deg til å begjære og bli begjært igjen - det fortjener alle å være :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Suzy sier det meste som sies bør her. Han har sett deg med klærne på, han har en formening om hvordan du ser ut under også. Han vet du har født barn og at kroppen din har endret seg siden sist dere hadde sex. Du er heldig som skal "ha deg" med en person du kjenner fra før, du trenger ikke være "supersjenert" overfor han og trenger ikke være redd for å si i fra at det faktisk er lenge siden for deg. Han vil ha forståelse for det. La det bare stå til slik det faller seg naturlig for dere å gjøre, og vil han slikke deg så vil han det. Han bryr seg ikke om hvordan du ser ut der nede, han vil glede deg. Mitt råd er, senk skuldrene, han finner deg attraktiv, og slipp deg løs. Derer vil helt garantert få en deilig sexuell opplevelse sammen til helgen. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 19. mars 2004 #5 Del Skrevet 19. mars 2004 Om det er en ting vi kvinner ofte gjør, er det å bekymre oss unødvendig! Dette suger så sinnsykt masse krefter fra oss - så PRØV å tenk positivt. Syns også det høres ut som om du fortjener dette. Dessuten kan du tenke på at jo mer selvsikker og attraktiv DU føler deg, desto bedre ser du også ut! Bruk litt tid på deg selv FØR dere treffes..stell deg sånn at du føler deg vel,og så skrur du på sjarmen. Ikke ta alt så alvorlig. Sex er jo litt lek. Lykke til og kose deg masse - kan aldri tenke meg at han blir skuffet,han sier jo at han er svært tiltrukket av deg. Og det går garantert på mye mer enn hvordan du ser ut naken! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #6 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes i utgangspunktet det er en dårlig ide å ha sex med en eks. Vekker det ikke bare masse gamle minner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 19. mars 2004 #7 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg synes ikke nødvendigvis det,nei... Kanskjer man ikke var modne nok til å ha et forhold forrige gang man møttes. Kanskje det var uforutsette omstendigheter som ødela... Kanskje man ikke engang ønsker noe forhold nå.....man bare kose seg uforpliktende. Hva vet jeg om motivet her.... ALT man gjør trenger ikke være overanalysert. Men jeg ser poengen ditt...så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tankefull Skrevet 19. mars 2004 #8 Del Skrevet 19. mars 2004 Tusen takk for oppmuntrende ord.. dere har jo selvfølgelig rett også. Vi kvinner er håpløse til å tenke ihjel ting og fokusere på alle disse kompleksene, men dere fikk meg til å tenke litt annerledes nå faktisk så tusen takk!! :-) Ang det du spør om gjest, så vil jeg si at selvfølgelig er dette noe hver og en bør tenke på og gå igjennom med seg selv først, spesielt om en ikke er ute etter å innlede et forhold til sin eks. Slik det er for oss så er begge single nå, og vi har forandret oss masse siden den gang. Dessuten var vi tenåringer den gang, mens vi i dag er voksne mennesker. Likevel er vi ikke ute etter et forhold på dette tidspunktet av forskjellige grunner, men vi har på forhånd snakket masse (ikke bare om dette) og har vært helt ærlige ovenfor hverandre. Jeg for min del har så lenge jeg kan huske analysert opp og ned i mente, og nå føler jeg faktisk sterkt behov for å bare slippe litt hemninger og levet i nuet. Jeg har så lenge følt meg som husmor og mamma, og nå vil jeg få være litt mer enn bare det... Som sagt har vi snakket ærlig sammen så vi begge vet hvor landet ligger, og hva som skjer videre får i grunnen tiden vise. Det jeg kan si er at jeg ikke hadde gjort dette hvis jeg savnet et forhold, da er det lettere å innvolvere seg mer og risikere å bli såret.. men siden ingen av oss ønsker det på dette tidspunktet så har jeg for første gang i mitt liv bestemt meg for å gjøre noe jeg virkelig har lyst til, uten å analysere og tenke i det vide og brede.. ikke mer enn man hør og bør selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 19. mars 2004 #9 Del Skrevet 19. mars 2004 Sex og tenning det foregår i hjernen. Er han tent på deg i utganspunktet så blir han ikke mindre tent av å se deg naken, og se at du er tent. Angående usikkerhet i forhold til at det er lenge siden du har hatt sex synes jeg du skal ta opp med han. Si at det er lenge siden sist og be om en rolig start... Dere trenger jo ikke gjøre alt på en kveld, men starte og så utvide etterhvert? Desuten så har slike ting en tendens til å leve sitt eget liv om man møtes og er tent... *S* Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 23. mars 2004 #10 Del Skrevet 23. mars 2004 Slapp av, kos deg og nyt det. Ikke bekymre deg unødvendig. Er enig med Suzy; tenner han på deg med klær så gjør han det også når du er naken. (han er mann ) Hvis du føler at det er riktig så går det av seg selv. Lykke til :blomst_opp: Nå som du har gjort oss kjempenysgjerrige så holder du oss vel oppdatert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tankefull Skrevet 23. mars 2004 #11 Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, nå nærmer helgen seg og jeg teller dager Fant plutselig ut at dette er så lenge siden at jeg jammen har rukket å bli litt rusten jeg. Det er jo noen ting å tenke på liksom, men godt jeg kom på hva det var før det er for sent! - Vokse legger!!.... Kjøpe noe sexy undertøy!! Tenke seg til hva man kunne finne på å glemme :o I morgen blir det nok mer enn røyk jeg plukker med meg fra kassa Om fyren har vett så sørger han for beskyttelse selv, men DET kan man jo ikke satse på. Noen tips fra dere mannfolka om kondomer som er ok? Nå har jeg lagt de værste bekymringene på hylla og har bestemt meg for å ta ting som det kommer og bare kose meg! Men jammen er jeg spent... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mars 2004 #12 Del Skrevet 23. mars 2004 Klart du er spent og forventningsfull - men det blir helt sikkert bra. Også kommer du til å lure på hvorfor du har latt det gå så lang tid siden sist etterpå Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 23. mars 2004 #13 Del Skrevet 23. mars 2004 Cho-san er et meget tynt og behagelig kondom, ellers er Profil det mest solgte og enkleste å få tak i. Skjønner at du gleder deg ja, så pass på å nyte helgen til det fulle Og ja, som en sa over her...... vi vil veldig gjerne høre hvordan det gikk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tankefull Skrevet 30. mars 2004 #14 Del Skrevet 30. mars 2004 Kan bare si at jeg har hatt en strålende helg på alle måter!! Ikke bare med tanke på sex, men det ble en hel del med det også kan man jo si for når jeg kom hjem etter helgen hadde jeg rast av meg 1.5 kg faktisk! Takk for all oppmuntring folkens, det hjalp på selvtillitten, og resultatet ble deretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 30. mars 2004 #15 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei igjen "Tankefull", godt å høre at det ble en vellykket helg og at du fikk deg litt sex igjen. Var godt å få staket opp igjen kanalen tenker jeg God selskap, masse sex og slankekur på engang, det var ikke dårlig assa :-) Blir det noe mer på dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tankefull Skrevet 30. mars 2004 #16 Del Skrevet 30. mars 2004 Hehe... staket opp igjen kanalen du Det kan nok se ut som at jeg har fått meg en elsker om ikke annet, men vi er begge enige om å holde det der. Vi er venner og har god sex, men vet at vi ikke ville passe noe særlig sammen som partnere.. men siden vi begge er klar over det og fornøyd så skader det jo ikke å møtes en gang i blant Jeg føler meg full av energi og gladere på lenge. Kan vel si det sånn at jeg har våknet opp fra en laaaang dvale nå, men jommen er jeg våken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannen Skrevet 30. mars 2004 #17 Del Skrevet 30. mars 2004 Hehe... staket opp igjen kanalen du Jepp, nytelsestunnelsen er nyåpnet, hehe Det kan nok se ut som at jeg har fått meg en elsker om ikke annet, men vi er begge enige om å holde det der. Vi er venner og har god sex, men vet at vi ikke ville passe noe særlig sammen som partnere.. men siden vi begge er klar over det og fornøyd så skader det jo ikke å møtes en gang i blant Nope, det skader ikke det vettø, at to single mennesker møtes og har god sex til felles nytelse gjør da ingenting Jeg føler meg full av energi og gladere på lenge. Kan vel si det sånn at jeg har våknet opp fra en laaaang dvale nå, men jommen er jeg våken også! Bra, da kan du gå våren enda lysere i møte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå