Gå til innhold

Vise frem invitasjonene deres?

Isiselin

Anbefalte innlegg

Inspirert av Arwens spørsmål om hva vi syntes om invitasjonene hennes oppøfordrer jeg herved alle til å vise frem invitasjonene sine i denne tråden.

Får vel begynne selv:

Forsiden med kalkerpapir over, forsiden uten kalkerpapir, innsiden.

På baksiden står det bare adresse, su-dato og toastmasters adresse og slikt så det gidder jeg ikke å ta bilde av... :)

Deres tur! Nysgjerrig, jeg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så fine invitasjoner dere har hele gjengen! Kjempefine! Hadde blitt superglad om jeg hadde fått slike i posten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ha noe annerledes og lagde en stilig lydcollage (tekst, musikk, lydeffekter) der vi sammen leste inn innbydelsesteksten, med info osv.

Så brente vi CD`er som fikk vårt bilde på og tittelen "Innbydelse" og den viktigste informasjonen. På Clas Ohlson fikk vi tak i tynne plastcover i ulike duse farger, så CD-platen synes gjennom. På coveret festet vi hvite lapper med navn og adresse, frimerke, og sendte de slik i posten.

Stor suksess!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -kebolle

Så flinke dere er!! Jeg skal summe meg til å legge ut de vi hadde også, en gang... kan ta tid.. (kebolle er treig...)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er mine innbydelser.

De ser da virkelig orange ut her, men er absolutt ikke det!! :hoho:

De er lysebrune, en varm tone (høstfarge). Callaen er mørkebrun, det samme er stripen på silkebåndet (callaen er laget slik at den fint kan klemmes flat, sendes pr post, uten at den blir ødelagt).

Ble laget i en fei, så de "ekte" blir selvsagt laget litt mer nøye. Vårt monogram som skal være i brunt og gull, trykkes på oppe i høyre hjørnet.

Vi skal legge en haug med confetti, gullhjerter, inne i innbydelsen når de pakkes i konvoluttene. Når mottaker åpner, ramler hjertene ut.

Teksten printes på den hvite pappen som er limt på innsiden, m/ en fin font. Har brukt kantsaks.

Bordkortene blir nesten helt like. Callaen og gullringene er litt mindre på bordkortene.

FORSIDE

INNVENDIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine invitasjonene deres er!!! Huff, våre er ikke ferdig enda :o Forte meg... Men, de blir mye enklere enn deres da, håper det blir bra for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...