AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei! Jeg er ei jente som er på aap. Jeg sliter mye med angst, depresjon og litt sosialangst. Den angsten jeg har stopper meg i mange ting. Har søkt hjelp, og fikk time på dps, hos en overlege om et par uker. Hadde aap fram til 30 desember i fjor, som ble forlenget med et år. Uten at jeg har vært på noe møte med min saksbehandler. I fjor på høsten skulle jeg hatt et møte med min saksbehandler, men h*n ble syk. Så da ble det ikke noe møte. I ettertid så har jeg mast på nav ang. ny møte, mest pga. at aap skulle utløpe. Men fikk beskjed om at jeg bare måtte vente. Og igår fikk jeg brev i posten fra nav om at de har satt meg på møte, 5mnd. etter den gangen jeg skulle hatt møte, som det ikke ble noe av. I brevet står det, om at jeg skal ta med meg svaret jeg har fått fra dps. Jeg fikk så skikkelig angst etter at jeg leste brevet fra nav, at jeg besvimte pga. den angsten. Kan ikke noe for det. Jeg er så redd for at de skal tvinge meg ut i noe, som jeg ikke kan forholde meg til, og når jeg enda ikke har fått hjelpen jeg har krav på. Kan noen komme med råd til meg? Hva kan jeg forvente? Jeg vet at dere kanskje er leie av disse aap/nav spm, men jeg ber dere om å ha medfølelse og ikke dømme meg. Anonym poster: ea1c093c468f5d0703751a8845a7a765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #2 Del Skrevet 6. februar 2013 nav kommer nok ikke til å tvinge deg ut i en jobb du ikke kan takle, men de har mye kurs og er opptatt av at alle skal ut i arbeid igjen. Anonym poster: 52c96af273bc566aecc8c459e221ab48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 6. februar 2013 #3 Del Skrevet 6. februar 2013 Om du får en uttalelse fra DPS evt fastlegen din, kommer NAV til å legge vekt på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Del Skrevet 6. februar 2013 Ta med deg fastlegen din. Anonym poster: 267ad71f617de360634ac396f8510cba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #5 Del Skrevet 6. februar 2013 Ta med svaret fra DPS. Veilederen din ønsker å samarbeide med deg og behandleren din. Anonym poster: 8052127d7b26021aa5e6d3704a50d657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå