Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2013 #41 Skrevet 7. februar 2013 13-14 cm er ideelt. Vil pluss på en centimeter. Ja, jeg fortjener å være alene fordi jeg ikke syns det er akseptabelt med en mikropenis. Den var ny, gitt. Vel, men synes menn det er akseptabelt med mikropenis da?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #42 Skrevet 7. februar 2013 Traff jeg en nerve? Jeg syns at alt over 15 blir for stort,så for meg traff du ingenting,likevel kan jeg si at kommentaren din er like usmakelig som kuken din. Anonym poster: fe14a49315eb538c2854074432daa9d2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #43 Skrevet 8. februar 2013 Akkurat, men å gjøre ting verre for gutter med liten snabel er greit? Jeg mener mindre peniser er normalt og nesten ingen bryr seg. Jeg selv tenner på større, jeg er ærlig. Jeg er unormal og tenner på noe sjeldent. Beklager, men sånn er jeg. Selv om jeg ikke er vid Jeg sier selv at det er meg som har et problem. Gutter med normal penis burde prise seg lykkelig. Det er jo det flest kvinner vil ha Skjønner du nå? Jeg sier bare hva lille meg tenner på. Jeg er tydelig unormal, helt i orden det Mener ihvertfall ikke å se ned på noen Anonym poster: 13b39b4f9758a3ad9cd57a24c9bd27c7
Eleutheria Skrevet 8. februar 2013 #44 Skrevet 8. februar 2013 Idealpikken til vaginalsex er ca 15 cm lang, ca like tykk som håndleddet mitt (har veldig smale håndledd - omkretsen er noe midt imellom sirkelen man lager hvis man lager sirkel med henholdsvis tommel og pekefinger eller tommel og langfinger), jevnt tykk (som en sylinder), noe bøyd oppover. Idealpikken til oralsex er ca 13 cm, litt tynnere, noe kjegleformet, og bøyd nedover. Idealpikken til analsex er ca like lang og tynn som idealpikken til oralsex, også kjegleformet, men helt rett. Såh, var det noe mer dere lurte på?
Bella21 Skrevet 8. februar 2013 #45 Skrevet 8. februar 2013 Idealpikken til vaginalsex er ca 15 cm lang, ca like tykk som håndleddet mitt (har veldig smale håndledd - omkretsen er noe midt imellom sirkelen man lager hvis man lager sirkel med henholdsvis tommel og pekefinger eller tommel og langfinger), jevnt tykk (som en sylinder), noe bøyd oppover. Idealpikken til oralsex er ca 13 cm, litt tynnere, noe kjegleformet, og bøyd nedover. Idealpikken til analsex er ca like lang og tynn som idealpikken til oralsex, også kjegleformet, men helt rett. Såh, var det noe mer dere lurte på? Kjegleforma?
Gjest Eurodice Skrevet 8. februar 2013 #47 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Kjegleforma? Vet du ikke hvordan er kjegle ser ut? Det er (i dette tilfellet) en sylinder som har størst omkrets i bunnen og smalner av oppover. Endret 8. februar 2013 av Arabella
Bella21 Skrevet 8. februar 2013 #48 Skrevet 8. februar 2013 Vet du ikke hvordan er kjegle ser ut? Det er (i dette tilfellet) en sylinder som har størst omkrets i bunnen og smalner av oppover. Selvfølgelig vet jeg det. Fortsatt har jeg aldri sett en penis som er kjegleformet...Visste ikke det fantes en gang
Eleutheria Skrevet 8. februar 2013 #49 Skrevet 8. februar 2013 Selvfølgelig vet jeg det. Fortsatt har jeg aldri sett en penis som er kjegleformet...Visste ikke det fantes en gang DET hadde ikke jeg heller før jeg møtte en kar med pittelite penishode og en ganske brukbar omkrets ved rota og den var genial til analsex!
Gjest Mr. Tråden Skrevet 8. februar 2013 #50 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Å ha en for lang penis til å kjenne underlivets hud mot hud er helt fantastisk og ikke ha. En lang penis vil være i veien. Føler meg velutstyrt som har 1...cm. Ingen skal ta fra meg den gleden og følelsen. Ingen klarer det. Dumme penis tråder. Endret 14. februar 2013 av Mr. Tråden 1
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2013 #51 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Kjegleformet? Niks, den skal se ut som en rambukk. Penishodet skal være tykkere enn skaftet. Og fra 12-15cm. Da er den perfekt. Endret 8. februar 2013 av Gjest
Eleutheria Skrevet 8. februar 2013 #52 Skrevet 8. februar 2013 Kjegleformet? Niks, den skal se ut som en rambukk. Penishodet skal være tykkere enn skaftet. Og fra 12-15cm. Da er den perfekt. Det er estetisk penest, det kan jeg være enig med deg i. Og duger best til vaginal sex. Til analsex og oralsex derimot er det mer praktisk med en som er litt kjegleformet. (Jeg er ikke så kresen i virkeligheten altså. Ganske lite kresen på peniser, faktisk. Men noen spurte om hvordan idealpikken var, så da måtte jeg jo gå "all in" og beskrive de ideelle penisene til hvert formål!)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2013 #53 Skrevet 8. februar 2013 Det er estetisk penest, det kan jeg være enig med deg i. Og duger best til vaginal sex. Til analsex og oralsex derimot er det mer praktisk med en som er litt kjegleformet. (Jeg er ikke så kresen i virkeligheten altså. Ganske lite kresen på peniser, faktisk. Men noen spurte om hvordan idealpikken var, så da måtte jeg jo gå "all in" og beskrive de ideelle penisene til hvert formål!) Jeg forstår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå