Gå til innhold

Hvor lang er idealpikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg fortjener å være alene fordi jeg ikke syns det er akseptabelt med en mikropenis. Den var ny, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når ble det galt å komme med ønsker? "Dere er fjortiser altså!!" - OK - men dere bare må svare likevel.

Nei, 8 cm. er ikke tilfredsstillende.

Jeg går for 15, med god tykkelse.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det der er bullshit, Lille-pus.

Å ja ?

Det har jeg ikke merket noe til så lang i i mitt +40 liv, og jeg tviler seriøst på at jeg vil komme til å oppleve å se annerledes på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja ?

Det har jeg ikke merket noe til så lang i i mitt +40 liv, og jeg tviler seriøst på at jeg vil komme til å oppleve å se annerledes på det.

Ja. Ting blir ikke ideelt bare fordi man er forelsket. Det betyr ikke at man ikke kan elske alle sider ved kroppen til en person likevel. Men å påstå at en person er ideell på alle områder, bare fordi man er forelsket, er meget naivt. Da måtte jo i så fall det ideelle forandret seg ved hver person, og da er det jo ikke lenger ideelt. Bare forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja. Ting blir ikke ideelt bare fordi man er forelsket. Det betyr ikke at man ikke kan elske alle sider ved kroppen til en person likevel. Men å påstå at en person er ideell på alle områder, bare fordi man er forelsket, er meget naivt. Da måtte jo i så fall det ideelle forandret seg ved hver person, og da er det jo ikke lenger ideelt. Bare forskjellig.

Differanse trenger ikke bety at den ene er mer eller mindre ideell enn den andre.

Jeg er så enkel eller så komplisert, at det er totalpakken som teller for meg for å ha god sex.

60% sjel og resten kropp.

Med andre ord; Meg forfører man mentalt. Og så langt i livet har det da, i den tilstanden, ikke vært en eneste pikk som ikke har vært idealpikken så lenge forholdet har vært mentalt friskt (og 'så lenge' er tidsperioder på opptil 8 år).

Hjelper ikke en pøkk hvor 'perfekt' og såkalt 'ideell' penisen hans er om han er 'fucked' i knollen.

Da blir sex'en, forsiktig sagt, ualminnelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo, det spiller jo ingen rolle hvordan du forføres eller ikke. Liker du roser bedre enn tulipaner, så kan du likefullt syns en stor bukett med tulipaner er finere enn en ussel rose.

Et ideal er hva man er en idé som virker perfekt. Man kan HELT fint ha et ideal som ikke inngår i denne totalpakken du snakker om. Og man kan HELT fint elske alt ved en person, selv deler som ikke inngår i ens ideal. Slik du bruker begrepet ideal, så er det ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg fortjener å være alene fordi jeg ikke syns det er akseptabelt med en mikropenis. Den var ny, gitt.

Like mye som en mann fortjener å være alene fordi han ikke synes det er akseptabelt med vid fitte, valker, strekkmerker, fødselsfitte eller you name it.

Så kan du jo selv avgjøre om det er akseptabelt eller ikke.....

Anonym poster: ff96e08df7914e295c57c7a889c2311c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men hallo, det spiller jo ingen rolle hvordan du forføres eller ikke. Liker du roser bedre enn tulipaner, så kan du likefullt syns en stor bukett med tulipaner er finere enn en ussel rose.

Et ideal er hva man er en idé som virker perfekt. Man kan HELT fint ha et ideal som ikke inngår i denne totalpakken du snakker om. Og man kan HELT fint elske alt ved en person, selv deler som ikke inngår i ens ideal. Slik du bruker begrepet ideal, så er det ikke riktig.

Jeg er ikke konstruert slik at jeg er i stand til å teoretisere deler av min totalpakke.

Å definere idealet uten at det er del av totalpakken klarer jeg ikke, - og dermed faller den teoretiske definisjonen til jord.

For noen vil det være dumt, for meg er det perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 20 cm og selvsagt litt tykkelse, tenner ikke på mindre.

Nei, man må nødvendigvis finne seg noen med stor pikk når man er løs i musa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må nødvendigvis finne seg noen med stor pikk når man er løs i musa.

Hva er poenget med å komme med en slik usmakelig kommentar fordi jeg forteller hva som tenner meg?

Kommer til å rapportere denne.

Anonym poster: 13b39b4f9758a3ad9cd57a24c9bd27c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke konstruert slik at jeg er i stand til å teoretisere deler av min totalpakke.

Å definere idealet uten at det er del av totalpakken klarer jeg ikke, - og dermed faller den teoretiske definisjonen til jord.

For noen vil det være dumt, for meg er det perfekt ;)

Det er like dumt som å si at det ikke finnes det ideelle jordbæret, det MÅ være sammen med sjokolade.

Snakk om å prøve å være så PK at det blir helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mye som en mann fortjener å være alene fordi han ikke synes det er akseptabelt med vid fitte, valker, strekkmerker, fødselsfitte eller you name it.

Så kan du jo selv avgjøre om det er akseptabelt eller ikke.....

Anonym poster: ff96e08df7914e295c57c7a889c2311c

Ingen fortjener å være alene fordi de ikke ønsker å pule slaskefitte, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten; går man ut og kjøper en dildo som ser ut som en penis, så regner jeg med at man kjøper den etter hvilken størrelse den er. Man kjøper den ikke fordi den er rosa eller blå, fordi det er så fuckings estetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er like dumt som å si at det ikke finnes det ideelle jordbæret, det MÅ være sammen med sjokolade.

Snakk om å prøve å være så PK at det blir helt på trynet.

Første gang i historien jeg har opplevd å bli definert som politisk korrekt ved å være dønn ærlig basert på erfaring.

:takke:

Her blir ikke du og jeg enige, så jeg lar den herved ligge ;)

Vi er skrudd sammen etter ulik montasjeanvisning her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trekker jeg en liten, foreløpig konklusjon her :fnise: . Det viser seg at mange damer liker menn med store køller best, men med unntak. Mye unødvendige kommentarer her, men dog. Jeg synes tråden er morsom, men tydeligvis ikke alle :fnise: TS(GENIET)

Anonym poster: 11685a64f4f9baf3890f7af50ff54e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er poenget med å komme med en slik usmakelig kommentar fordi jeg forteller hva som tenner meg?

Traff jeg en nerve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff jeg en nerve?

Absolutt ikke :) Synes bare det er unødvendig å komme med slike kommentarer. Hva om jeg hadde vært vid da, om det hadde vært et problem hadde jeg gjerne blitt såret. Å mobbe noen pga hva de tenner på er ikke ok.

Anonym poster: 13b39b4f9758a3ad9cd57a24c9bd27c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke :) Synes bare det er unødvendig å komme med slike kommentarer. Hva om jeg hadde vært vid da, om det hadde vært et problem hadde jeg gjerne blitt såret. Å mobbe noen pga hva de tenner på er ikke ok.

Akkurat, men å gjøre ting verre for gutter med liten snabel er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...