Gjest Danielle 73 Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Har lyst til å fortelle om et lite gullkorn min sønn på 5 år kom med i dag. Vi var på sykkeltur og pratet om det meste, så kom han plutselig inn på dette med å få hull i hode og spurte: Mamma? hva skjer når en må sy i hode? Jeg prøvde jo selv sagt å svare av beste evne og forklarte at da gror såret som som det skal, så blir man bra etterhvert. Så ble det stille en liten stund før han utbrøt: Jammen??? kos`n symaskin bruker de då? Hjelpe meg! fikk meg en god latter jeg da. Lever nok lenge på den der. Noen andre som har gøye historier å fortelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Dialog i garderoben i barnehagen mellom min sønn på 3 år og samboeren til "barnehageonkelen" Martin: -Hva gjør du her. -Jeg skal hente Martin. -Er du moren hans. -Nei moren hans kunne ikke idag, så jeg skal henta han. -Å, du er bestemoren hans. Det var slutten på den dialogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. mars 2004 #3 Del Skrevet 20. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 Vi hadde kjøpt inn et brett med småbiler på Biltema som vi brukte som "gevinst" hver gang lillegutt gikk på do. Lillegutt var da 3 1/2. Brettet stod fremme og lillegutt hadde veldig lyst på en bil. Men ettersom han var veldig glad i bleiene, ble det jo ikke noe bil. En dag vi satt og spiste middag sa han plutselig: "Mamma, nå MÅ du se å fjerne disse bilene, nå gidder jeg ikke å se på dem lenger!" Fikk poteten i halsen og måtte le. Stakkars han hadde resignert og funnet ut at de bilene kunne han bare se langt etter. Vi gjemte brettet en liten stund etter dette, nå er brettet hedigvis tømt og lillegutt bleiefri :-) Han sier også: "Mamma, jeg er elskeren din." :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 Minsten er virkelig munnrapp her i huset, og ene dagen satt vi og snakket om alder, og det å bli gammel ol. Da kommer det plutselig fra minsten, "men mamma da, du er jo ikke gammel, du bare ser gammel ut." :-? Den er en gjenganger her i huset når det er snakk om alder ol, for nå syns han det er veldig morsomt å si, selv om jeg har forklart han at det egentlig er verre å si det sånn. Men men de er morsomme de små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #6 Del Skrevet 23. mars 2004 En dag vi satt og spiste middag sa han plutselig: "Mamma, nå MÅ du se å fjerne disse bilene, nå gidder jeg ikke å se på dem lenger!" Fikk poteten i halsen og måtte le. Stakkars han hadde resignert og funnet ut at de bilene kunne han bare se langt etter. Vi gjemte brettet en liten stund etter dette, nå er brettet hedigvis tømt og lillegutt bleiefri :-) Stakars :-( Sånn kan det gå når man starter litt for tidlig. Godt dere tok en pause med bleieavvenningen slik at han kunne lykkes senere når han var moden for å gå uten bleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 23. mars 2004 #7 Del Skrevet 23. mars 2004 Fortalte mitt tantebarn at tante hadde begynnt på skolen igjen(1 dag i uka) Da så han på meg og sa:-er du lærer? Jeg svarte at jeg gikk på skolen for å lære. Han svarte:- men da er du ikke voksen lenger da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann Skrevet 23. mars 2004 #8 Del Skrevet 23. mars 2004 hele familien var på tur, da vi kjørte forbi noen hester. jeg sa til ungene at hester får dere ikke så lenge jeg lever for jeg er så redd for dere....da kom det kjapt fra guttungen på 8 at han skulle ha hest når jeg var død...for da var han bare 30 år!!!! :-) :-) kan si jeg ble paff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå