Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Denne sangen er så nydelig, noen som vet om den har blitt oversatt til norsk? Evt hva heter den på norsk? -Takknemlig for svar- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 På Disneys julekavalkade synger Timmi den på norsk, men pokker om jeg husker teksten.. Fant den danske versjonen: "Når du ser et stjerneskud" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 hadde engang noter og tekst på denne... aner ikke hvor det er nå, finner jeg skal jeg heller sende den til deg. Men mener å huske den begynner slik; "Ser du stjernen lys og mild (?)...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis dere leter etter sangtekster er dette www.letssingit.com en kjempebra side! Har desverre ikke mange sanger på norsk, og fant ikke den du spurte etter annet enn på engelsk, men til en senere anledning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå