Gå til innhold

Grunn til å bli "hysterisk"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja - hånden rundt en annen jente på byen er nok ikke noen grunn til å bli hysterisk. Men om en jeg holdt på med hadde så mye som kysset en annen jente... ja, da hadde jeg blitt hysterisk. Og om fyren ikke hadde tålt det, så hadde han ikke vært noe for meg uansett. Jeg synes man skal ha høye nok tanker om seg selv til å ikke bli tatt for gitt. En mann DU gidder å bruke tid på - ja, han er heldig... og synd for han om han ikke ser det selv.

Enig med deg!

Anonym poster: b630bc3810304874de3765c31f53332f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det i det hele tatt lurt å spørre i en så tidlig fase av ett eller annet? Uansett hvordan hun har tenkt til å legge det frem, så anbefaler jeg at hun ikke gjør det. Det er min mening, du har din mening og så får TS finne ut av hva hun selv velger å gjøre.

Det er ikke et godt tegn å kvie seg for å spørre om noe på en skikkelig måte, som kan få ringvirkninger hvis det blir liggende og gnage..

Vi kan være enige om å være uenige på det, absolutt. Du har din måte, jeg har min. :) Det viktigste er at TS finner ut av hvordan hun skal håndtere situasjonen, enten livet skal utforskes mer sammen med denne mannen eller ei. (Enda en ting vi er enige om! Målet er jo det samme - gjerne en lykkelig relasjon til slutt.)

Skrevet

Flere ulike meninger og argumenter, og jeg er tildels enig med flere av dere. Selv om meningene er motstridende. Det skal sies at det ikke var han selv som la ut bildet. Å holde rundt en annen person behøver jo ikke være mer enn vennskapelig, og det var ikke et fast grep. Men allikevel, som flere sier, jeg vet ikke hva som skjedde både før og etter bildet ble tatt. Jeg vil jo ikke ha en kjæreste som flørter med andre, men så er jo også vi bare på flørtern. Samtidig klarer jeg ikke å gi slipp på ham og gå videre bare på grunn av et slikt bilde. Jeg bør kanskje prøve å spørre om hva han vil, og hvis han tror jeg er noe å satse på, kan jeg vel si at jeg da ikke liker at han driver med andre damer, selv på byen? Eller virker jeg kjip da?

Anonym poster: a93ea552e354a8799435b58b3fd9be97

Nei, du skal absolutt ikke spørre hva han vil, eller si at du ikke liker at han driver med andre damer. Du kan heller se han an, se hva hans neste "move" er, om han tar deg med på en fin date, eller om han virker litt likegyldig. Du vurderer om han er bra nok for deg, samtidig som du holder mulighetene åpne for at du kan treffe en annen mann. Hold flere kort åpne, inntil du finner ut om han eventuelt er noe å satse på.

Anonym poster: 4528cadb254b9638d8014733dcc86e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...