zmurfette Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Snakket nettopp med frisøren jeg vanligvis bruker, og hun skulle ha 700 kr/time for å sette opp håret mitt. Synes selv det er hårreistende(!) mye, men det er kanskje så dyrt overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Tror det er en ganske normal pris. Synes det er lettere å forholde seg til stykkpris jeg, så vet man hvor mye det blir, slipper å lure på om hun kommer til å bruke en eller tre timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. mars 2004 #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er relativt rimelig! Nå legger jeg i ekstra mye for å få min vante frisør, men vet om flere salonger i Trondheim som tar rundt 1000 kroner timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Tror egentlig det er ganske greit. Venninnen min er frisør, og hun bruker ca 2-2.5 timer på bruder, med klipp, farge, oppsett. Tror ikke det er så grusom pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 18. mars 2004 #5 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg skal betale 2800,- for brudepyntingen. Det inkluderer alt, både hår og make-up + dill..... Synes egentlig at det er hårreisende dyrt, men men... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 18. mars 2004 #6 Del Skrevet 18. mars 2004 Det avhenger jo av hvor lang tid de vil bruke da. Om det dreier seg om 2-2,5 time er det vel forsåvidt greit, men bruker de 3-4 timer syns jeg prisen var noe stiv. Hos frisøren min er prisen bestemt på forhånd, og jeg regner med det vil komme på rundt 17-1800,- for prøvetime i forkant, og hår + sminke på dagen. Det er passe, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. mars 2004 #7 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg skal betale 2800,- for brudepyntingen. Det inkluderer alt, både hår og make-up + dill..... Synes egentlig at det er hårreisende dyrt, men men... :-? Ca samme som jeg regner med - de tar 1200 kroner timen for brudepynting, men da får jeg prøvetimen på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 18. mars 2004 #8 Del Skrevet 18. mars 2004 Som skrevet for noen dager siden i en annen link: 1500 for to timer frisør + en time sminkør på selve dagen, samt prøvetimer både hos frisør og sminkør noen dager før. Syntes det var billig for så mange timers arbeid. Hadde nok ikke fått de prisene på et større sted. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 18. mars 2004 #9 Del Skrevet 18. mars 2004 Min frisør tok 500 kr timen og brukte nesten 3 timer. Dette var også inkludert prøvetimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 18. mars 2004 #10 Del Skrevet 18. mars 2004 1500 for to timer frisør + en time sminkør på selve dagen, samt prøvetimer både hos frisør og sminkør noen dager før. Samme her! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå