Drew Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Jeg har som sagt IKM neste onsdag og håper veeeeldig at det har klaffet denne gangen. Er det noen andre som nærmer seg IKM som har symptomer? Eller har du akkurat hatt IKM og testet positivt? Hvilke symptomer hadde du? *Venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei, Drew! Jeg har IKM i morra og dessverre er det bare PMS symptomer her i gården. Kort oppsummert: ømme pupper slappis sur og irritabel fet hud Dumt at PMS og gravide-symptomer er så like. Forøvrig testa jeg tirsdag og den var negativ. Tenker at tanta kommer i morra med full kraft. Krysser fingre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Rabrabara Sant som du sier så er PMS og graviditets symptomer ganske like (har jeg hørt...) Siden jeg bare er i min 3 pp er jeg derfor litt usikker. Men jeg syntes å huske at jeg aldri før har hatt stikkinger i magen og småsmerter nederst i magen. Dessuten er jeg utrolig trøtt i dag og litt uggen når jeg våknet. Det er så utrolig nedtur å teste negativt så jeg sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før jeg er 1 dag på overtid. Det er jo håp for deg ennå, har lest at noen produserer hormoner senere enn andre. Så jeg krysser fingrene for at tanta ikke kommer i dag og at du må teste på nytt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Takkogtakk! Samme til deg! Nei, huff, ikke verdt å teste før etter IKM, jeg blir like skuffa hver gang, men de ligger liksom der og ROOOOOPER på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 20. mars 2004 #5 Del Skrevet 20. mars 2004 :o Tok test i kveld. Svakt blått kryss.... Tror det ikke før jeg tester i morra... jippi..kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 22. mars 2004 #6 Del Skrevet 22. mars 2004 Men er ikke blått kryss, blått kryss da ??? Sender over en gratiss klem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 22. mars 2004 #7 Del Skrevet 22. mars 2004 :o Tok test i kveld. Svakt blått kryss.... Tror det ikke før jeg tester i morra... jippi..kanskje.. Ja, nå er jeg bra spent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 22. mars 2004 #8 Del Skrevet 22. mars 2004 Rabrabara Sant som du sier så er PMS og graviditets symptomer ganske like (har jeg hørt...) Siden jeg bare er i min 3 pp er jeg derfor litt usikker. Men jeg syntes å huske at jeg aldri før har hatt stikkinger i magen og småsmerter nederst i magen. Dessuten er jeg utrolig trøtt i dag og litt uggen når jeg våknet. Når man prøver å bli gravid er det ofte at man oppdager en haug med symptomer som man faktisk har hatt hele tiden, men som man rett og slett ikke har tenkt over... Den som leter finner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 22. mars 2004 #9 Del Skrevet 22. mars 2004 :o Tok test i kveld. Svakt blått kryss.... Tror det ikke før jeg tester i morra... jippi..kanskje.. Så vidt jeg har skjønt så er et blått kryss et blått kryss selv om det er aldri så svakt...! Tillater meg derfor å si... GRATULERER!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 22. mars 2004 #10 Del Skrevet 22. mars 2004 Takkogtakkogtakk! Trivelig med lykkeønskinger! Jeg tester fortsatt litt svakt, men har tatt fem siden sist (det blir litt dyrt når man er så skeptisk). Jeg blir nok litt påvirket av min sambo, "eksperten", som ikke kommer til å tro at det er noe baby der før den er ute, skrikende og rød-lilla.. Jeg er glad og litt engstelig, men det er sikkert normalt. Når det gjelder symtomer var det faktisk en ting jeg la spesielt merke til og det var at jeg var så innmari VARM i ansiktet hele tiden, gikk rundt og følte at jeg rødmet konstant. Ellers er jeg oppblåst som en ballong og griner når jeg leser fødselshistorier. Ikke kvalm ennå, men litt "kald isklump" følelse i magen. Håper det ble resultat på deg, Drew. Hvis ikke så blir det! Diger klem ifra rabrabara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. mars 2004 #11 Del Skrevet 24. mars 2004 Har du teste Drew? Krysser fingrene! Eller var det kanskje neste onsdag igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 29. mars 2004 Gratulerer Rabrabara! Skikkelig hyggelig å titte innom her og se at du hadde testet positivt. Jeg har også testet, negativt :cry: Torsdags morgen klarte jeg ikke å vente legnger, og testet som sagt negativt. Tanta kom på ettermiddagen. Men jeg er fortsatt positiv, ny mnd. nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå