Gå til innhold

AnneK.blogg.no


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Ja, stakkars. Er ikke kjekt å ha angst for å ta seg arbeid, fordi man er livredd for kritikk. Vil likevel si at hennes måte å reagere på høres helt ukjent ut for meg. Kjenner en del mennesker med ansgt og ingen av dem utagerer på den der måten hun beskriver når de får et anfall. De blir ikke voldelige. Nå skal det sies at angst ikke er noe å kimse av og det er helt forjævlig for den som har det. Blir ræv-irritert når folk går rundt og sier de "har angst" eller "får angst" og så veit de ikke hva de snakker om en gang, for de har aldri opplevd faktisk angst. Det er snakk om en diagnose som man får hos legen etter nøye utredning, og en tilstand hvor kroppen lurer seg selv til å føle mange forferdelige følelser. Har selv slitt med dødsangst og da har legen fortalt at det antakelig er det ekleste folk noensinne kan føle på, fordi kroppen lurer seg selv til å tro at den er i ferd med å dø og man får blant annet slag som ikke er farlige men som kjennes forferdelige.

Jeg har ingenting imot bloggeren Annek, men jeg tror kanskje hun burde være litt greiere mot han der exen sin. Hun henger han visst loddrett ut på siden sin og behandler han ganske uforskammet dårlig, og det virker som dette kommer helt ut av det blå også :S Virker som hun prøver å klore seg fast i noen gamle venner som hun mistet kontakten med tidligere, og rakker ned på exen sin for å høynes i deres øyne, fordi de aldri likte han særlig godt. Den mannen hun beskyttet og som beskyttet henne, kaster hun nå under bussen. Det synes jeg virker patetisk. :P

Jeg reagerer på det at hun ikke kan få seg en jobb fordi hun er redd for kritikk, men 99% av alle kommentarene hun får på bloggen er kritikk.... For ikke å snakke om det at hun er en stor snakkis i hele Bergen på en ikkepositiv måte.

Anonym poster: c301b21ab251bdc304a56c6ea4f3c706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 år senere...
  • 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...