Sitronmelis Skrevet 2. februar 2013 #1 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva syns dere om bloggen? Noen som har lest den? Er det bare meg eller virker jenta helt forstyrret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Del Skrevet 3. februar 2013 Det er så god underholdning atte :-) Anonym poster: 2319e85ee44d7d8d0a7c1c31c3568a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Del Skrevet 3. februar 2013 Ingen slår fotballfrua uansett, i negativ forstand altså. Anonym poster: 3b85fcd26e09204cf6dbe3dc65309f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #4 Del Skrevet 3. februar 2013 vi har mange felles kjente Anonym poster: c301b21ab251bdc304a56c6ea4f3c706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. februar 2013 #5 Del Skrevet 3. februar 2013 Tenker at dette er ei jente som har blitt sviktet av helsesøstre, skoler og leger igjennom hele livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 3. februar 2013 #6 Del Skrevet 3. februar 2013 Fjortiser Er hun på topplista? Syns hun fikk en del nasty kommentarer. Selv om hun er litt teit, fortjener hun vell ikke det? Folk bør vell være så teite de vil så lenge ingen blir såret av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. februar 2013 #7 Del Skrevet 3. februar 2013 Fjortiser Er hun på topplista? Syns hun fikk en del nasty kommentarer. Selv om hun er litt teit, fortjener hun vell ikke det? Folk bør vell være så teite de vil så lenge ingen blir såret av det? Hun hevder på bloggen sin, at hun har en angst mot å jobbe, fordi hun har angst for å få tilbakemeldinger. For hvis hun får tilbakemeldinger på jobben hun gjør, så hevder hun at "det klikker" for henne og hun blir nødt til å slå og sparke rundt seg og rasere stedet hun er på. Jeg skulle gjerne sett at jenta fikk hjelp, ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg synes veldig synd i denne jenten, da hun neppe har det så enkelt og såvidt jeg har skjønt bruker bloggen som en måte å få oppmerksomhet og pr på, og ikke alltid i positiv forstand. Bloggen hennes ble jo kjent etter hun la ut lettkledde bilder av seg selv og eksen på facebook, og dette lever hun på enda. Anonym poster: c301b21ab251bdc304a56c6ea4f3c706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 6. februar 2013 #9 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) God underholdning iallefall! Og det skal en del til for å underholde meg, dermed får hun litt skryt fra meg. Endret 6. februar 2013 av Loverdose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #10 Del Skrevet 6. februar 2013 Knuser hun alt rundt seg om noen kritiserer bloggen hennes også? Jeg skjønner ikke logikken med at hun utleverer seg på nett og stiller seg lagelig til for hogg, mens hun liksom ikke tør å ha en helt vanlig jobb. Og argumentet hennes med at hun betaler skatt er bare latterlig. Hun bringer skam over alle som har en GOD grunn til å gå på NAV. Anonym poster: 798df354e2ed82381bb283f95fff3e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #11 Del Skrevet 7. februar 2013 Det kan hende hun allerede får hjelp, det aner vi ingenting om. Det er åpenbart at noe er gale med den jenta. Hun er langt over normalen når det gjelder eksponeringsbehov og utagerende atferd. Vet ikke hvor gammel hun er, men tipper skolen, barnevernet og resten av mølja allerede er inni bildet. Slike typer blir etter min erfaring fanget opp raskt, men det er vanskelig å hjelpe de som ikke vil hjelpes. Anonym poster: 64aaa0adab0a4610acc2b1640516e5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 7. februar 2013 #12 Del Skrevet 7. februar 2013 Hun hevder på bloggen sin, at hun har en angst mot å jobbe, fordi hun har angst for å få tilbakemeldinger. For hvis hun får tilbakemeldinger på jobben hun gjør, så hevder hun at "det klikker" for henne og hun blir nødt til å slå og sparke rundt seg og rasere stedet hun er på. Jeg skulle gjerne sett at jenta fikk hjelp, ja. Ja, stakkars. Er ikke kjekt å ha angst for å ta seg arbeid, fordi man er livredd for kritikk. Vil likevel si at hennes måte å reagere på høres helt ukjent ut for meg. Kjenner en del mennesker med ansgt og ingen av dem utagerer på den der måten hun beskriver når de får et anfall. De blir ikke voldelige. Nå skal det sies at angst ikke er noe å kimse av og det er helt forjævlig for den som har det. Blir ræv-irritert når folk går rundt og sier de "har angst" eller "får angst" og så veit de ikke hva de snakker om en gang, for de har aldri opplevd faktisk angst. Det er snakk om en diagnose som man får hos legen etter nøye utredning, og en tilstand hvor kroppen lurer seg selv til å føle mange forferdelige følelser. Har selv slitt med dødsangst og da har legen fortalt at det antakelig er det ekleste folk noensinne kan føle på, fordi kroppen lurer seg selv til å tro at den er i ferd med å dø og man får blant annet slag som ikke er farlige men som kjennes forferdelige. Jeg har ingenting imot bloggeren Annek, men jeg tror kanskje hun burde være litt greiere mot han der exen sin. Hun henger han visst loddrett ut på siden sin og behandler han ganske uforskammet dårlig, og det virker som dette kommer helt ut av det blå også :S Virker som hun prøver å klore seg fast i noen gamle venner som hun mistet kontakten med tidligere, og rakker ned på exen sin for å høynes i deres øyne, fordi de aldri likte han særlig godt. Den mannen hun beskyttet og som beskyttet henne, kaster hun nå under bussen. Det synes jeg virker patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #13 Del Skrevet 7. februar 2013 klarer.ikke.slutte.å.lese! *fasinert* Anonym poster: c4fc1f30a69957c71ba986daca57352e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 8. februar 2013 #14 Del Skrevet 8. februar 2013 For meg virker det som om hun lider av histrionisk personlighetsforstyrrelse. Behovet hennes for oppmerksomhet grenser til det ekstreme, og hun gir uttrykk for at det spiller ingen rolle for henne om det hun gjør får negative følger for henne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #15 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg synes noen burde rapportere henne til nav med en link til bloggen jeg. Synes ikke det er greit at enkelte slipper unna med å svindle til seg penger de ikke har rett på. Anonym poster: acff7bd9f286b15ee80970d1184cca90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #16 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg synes det er merkelig at sånne mennesker som henne for støtte fra nav og kan sitte der å blogge om at de går på fest og alt mulig tull. Mens ei jente som var så syk at hun ikke kunne jobbe, fikk beskjed om å slutte å blogge ellers så kom nav til å stanse støtten hennes. De mente at om hun var frisk nok til å blogge, så var hun frisk nok til å jobbe også. Denne jenta blogget om sykdommen og bloggen hjalp henne gjennom hverdagen. Anonym poster: acff7bd9f286b15ee80970d1184cca90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 9. februar 2013 #17 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Hun har sagt at NAV vet om bloggen hennes. Hun har også sagt at hun har ADHD osv i tilegg til "angst for å jobbe". Jeg er ganske sikker på at grunnen til at hun går på NAV er litt mer begrunnet og komplisert enn hun gir uttrykk for selv på bloggen, hun virker jo ikke helt normal (slemt sagt men ja) men hva vet jeg. En annen ting er jo at moren bl.a. støtter at hun blogger på den måten, hadde jeg vært hennes mor hadde jeg heller forsøkt å hjelpe henne og beskytte henne mot seg selv men men. Endret 9. februar 2013 av SoftKitty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. februar 2013 #18 Del Skrevet 11. februar 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #19 Del Skrevet 19. februar 2013 Nå er jeg kanskje litt sliten og derfor hårsår for tiden, men det siste innlegget hennes irriterte meg litt http://annek.blogg.no/1361300491_hva_skjer_med_puppene.html For det første, slutt å anta at alle andre jenter også bruker push-up. Jeg har aldri brukt en av variantene med masse fyll og innlegg. Har dog en med litt push som jeg bruker under enkelte kjoler jeg synes krever det, men logisk nok er det sikkert masse jenter og kvinner som ikke har brukt det en gang. For det andre, hvilket budskap bringer dette til jenter som har bryster som på det første bildet, eller mindre? En av de svært få positive sidene ved bloggen hennes er jo at hun oppfordrer jenter til å være trygge på seg selv og godta kroppen sin. "Jeg derimot synes det er utrolig stygt. Puppene ser så utrolig små ut!" Ja, nå ble jo jeg som antagelig er en cupstørrelse mindre kjempeglad... Og tenk hva dette sier til yngre og smalere jenter, som vanligvis er mindre enn det igjen... Ironisk nok avslutter hun med "FOKUSER heller på din egen kropp enn og slenge drit om andre som faktisk er fornøyd med kroppen sin." etter at hun har klaget på puppene sine i et helt innlegg, og hevdet at "Alle jenter går garantert med pushup, assa". Anonym poster: dd7fee7e280ffd01a55981b38e2f454c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #20 Del Skrevet 19. februar 2013 kanskje vi alle heller burde gå litt mer i oss selv. her sitter de bleikfeite apene og klager på noen som er relativt like dem selv. Anonym poster: d0eeb2cf5e08ec1ec9488d8baa514e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå