Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikker på at hun eksisterer?

Er det ekte er det vel en sak for psykiatrien, og du/dere burde kansje varsle noen. Var jo en sak for en tid tilbake om en jente som faket sin egen død for å få sympati på et nettforum, så..........kan jo hende jeg tar feil.

Ja, navnet er ekte. Hvem kan jeg varsle i såfall?

Anonym poster: e411cabdf91666dbac803432c4987e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville anmeldt henne for trakassering

Anonym poster: d68b14c0f7c3acff181c34b363c0f47c

Skrevet

Ja, navnet er ekte. Hvem kan jeg varsle i såfall?

At en kvinne skulle plukke ut en helt ukjent mann og hans samboer til noe slikt er relativt usansynlig. Selv gale mennesker må på en eller annen vis få tanken på akkurat denne personen inn i hodet.

Er du helt sikker på at dere ikke har noen i vennegjengen med hinsides sprø humor? I tilfelle ville jeg sagt at nå har du samlet sammen mailene og fått tak i ip-adressen så du kan anmelde forholdet til alle du kjenner for å se om noen biller kryper ut av barken. Om det ikke gjør det så er det bare å ta saken til politiet forst som svint.

Anonym poster: bd40f7b61b1251644095900d873b0c9f

Skrevet

Dette må være tidenes spøk

Skrevet

At en kvinne skulle plukke ut en helt ukjent mann og hans samboer til noe slikt er relativt usansynlig. Selv gale mennesker må på en eller annen vis få tanken på akkurat denne personen inn i hodet.

Er du helt sikker på at dere ikke har noen i vennegjengen med hinsides sprø humor? I tilfelle ville jeg sagt at nå har du samlet sammen mailene og fått tak i ip-adressen så du kan anmelde forholdet til alle du kjenner for å se om noen biller kryper ut av barken. Om det ikke gjør det så er det bare å ta saken til politiet forst som svint.

Anonym poster: bd40f7b61b1251644095900d873b0c9f

Ja, jeg er sikker. Ingen av våre nære venner holder på med sånt.

Skrevet

Hvem ville vel opprettet en epostadresse med navn til en virkelig person, og med datingprofiler her og der? Og også bruke tid og energi på å få tak i bilder av personen navnet tilhører? Ingen av mine venner holder på med sånt.

Nei, kjerringa må være sprø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...