Sessa Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg lurer på hvorvidt det er vanlig med en eller to serveringer av hovedretten når man har 3 retters middag? Noen synspunkter om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Kommer vel litt an på tror jeg, men ganske vanlig med 2 serveringer av hovedrett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. mars 2004 #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Skal du ha bare en servering skal / bør vel dette opplyses om på forhånd...? Hvis du da ikke serverer ferdig anrettet....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Skal du ha bare en servering skal / bør vel dette opplyses om på forhånd...? Hvis du da ikke serverer ferdig anrettet....? Enig. Det er vanlig med 2 serveringer og velger mabn bare 1, bør man si dette når man setter jeg seg til bord og hovedretten serveres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvis du da ikke serverer ferdig anrettet....? Det vet jeg ikke ennå. Det er derfor jeg prøver å få synspunkter på hva som er vanlig. Jeg liker best ferdig anrettet, er det vanlig at man fortsatt da har 2 serveringer? Har ikke vært i så mange bryllup jeg, så noen må jeg jo spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. mars 2004 #6 Del Skrevet 18. mars 2004 Ferdig anrettet syns jeg er det stiligste, og da skal det vel være bare en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2004 Det hørtes ganske fornuftig ut Tex :D Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. mars 2004 #8 Del Skrevet 18. mars 2004 Ferdig anrettet syns jeg er det stiligste' date=' og da skal det vel være bare en gang.[/quote'] Jepp, slik blir det hos oss, og det opplyser naturligvis toastmasteren om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå