Saeria Skrevet 19. mars 2004 #21 Del Skrevet 19. mars 2004 Så da trenger jeg ikke lenger sitte å vente på tilbakemelding om du vil ha mitt slør da? Det ser jo vitterliten ut her som om du har funnet deg slør et annet sted. Sånt går det an å si i fra om! Og sånn går det vel an å si fra om på PM? Det kan jo være at hun hadde glemt ut en evt. avtale med deg? Enkelte er litt distré, og da kan ting gå i glemmeboken. Særlig hvis vedkommende er litt stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. mars 2004 #22 Del Skrevet 19. mars 2004 Mitt kostet 1200,- og er nytt og det er et laaaangt MM slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. mars 2004 #23 Del Skrevet 20. mars 2004 Mitt koster 1850. Langt i ivory med gullkant. Og, når jeg tenker på det i ettertid må jeg riste litt på hodet over å bruke så mye penger på et slør...Men, man gifter seg bare en gang og alt det der.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 20. mars 2004 #24 Del Skrevet 20. mars 2004 TIPS; Jeg betalte kr.1300 for mitt fotside chiffonslør. Så kjøpte jeg strass/diamanter med lim i hobbybutikk som jeg med strykejern festet over hele sløret. (jeg prøvde meg selvsagt frem på en egen chiffonbit først). Jeg hadde nemlig lyst på chiffon og ikke tyll, men fikk ikke tak i pyntet chiffonslør. Ble veldig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 22. mars 2004 #25 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har sydd mitt slør. Det ble kjempefint. Det kostet meg litt over 200 kr... Skulle jeg kjøpt dette sløret på UNIK i oslo, hadde jeg måtte ut med nesten 3000,- Sløret er 2, 80 langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 27. mars 2004 #26 Del Skrevet 27. mars 2004 Er det noen av dere som syr/får sydd som har en oppskrift å dele ut? Jeg ønsker meg et laangt slør, men de er så dyre... Og når jeg ser hva dere har fått til selv, så er det veldig fristende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #27 Del Skrevet 28. mars 2004 mamma har sydd sløret mitt du kan spørre henne. *rope på motb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 28. mars 2004 #28 Del Skrevet 28. mars 2004 Min forlover skal lage mitt, så det blir vel bare materialkostnadene å betale. Men vi har ikke kommet så langt ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. mars 2004 #29 Del Skrevet 28. mars 2004 Mamma skal sy mitt også, et chiffonslør allà Mette-Marit sitt. 5 meter langt m/ litt strass på nederst. Noen som har erfaring med pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 28. mars 2004 #30 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg er ganske ny her inne, så jeg spør vel dumt nå men... Tex, hvem er mamman din da, og hvordan får jeg tak i henne? Virker hvertfall som du har en snill og flink mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. mars 2004 #31 Del Skrevet 28. mars 2004 Mother of the bride er min elskede mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. mars 2004 #32 Del Skrevet 28. mars 2004 Mitt kostet 1200kr, og jeg angret med det samme vi var ute av butikken. Hadde egentlig ikke tenkt jeg skulle ha slør jeg, men mamma og damen i butikken var så enige i at dette ble sååå fint til kjolen min, og så var det "det eneste de hadde igjen av den typen og de var vist veldig populære så vi måtte ta det med med en gang ellers ville det forsvinne" og *vips* så hadde jeg brukt masse penger på noe jeg angret på ganske fort. Brukte det på bryllupsdagen, og det var jo kjempefint da, men jeg var ikke spesielt lykkelig da frisøren festet det på hodet mitt og jeg tenkte flere ganger utover dagen at jeg nok hadde følt meg mer vel uten. Men siden jeg først hadde brukt så mye penger på det så måtte jeg liksom bruke det også syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. mars 2004 #33 Del Skrevet 28. mars 2004 Når jeg ser hvor mye et ikke så alt for stort stykke gjennomsiktig tøy, som noen har "bearbeidet" litt koster, så er jeg glad at jeg ikke har planer om slør den dagen jeg gifter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 28. mars 2004 #34 Del Skrevet 28. mars 2004 400 kroner. Mamma har sydd. Har ikkje sett det enno, så det vert spanande. Vonar det er brukandes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. mars 2004 #35 Del Skrevet 28. mars 2004 Mitt kostet 750 kr paa Brudekjolen. Men fant ut at det ikke passet til kjol;en, saa jeg leverte det tilbake. Blir visst kun tiara paa meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2004 #36 Del Skrevet 28. mars 2004 Mitt kostet ca 1000 kr. Det er veldig enkelt og lengden var kun til midjen ca. Mitt hadde ikke noe "krims krams" på seg - kun en tynn gull kant nederst som sto perfekt til kjolen. Siden mitt kjempe enkle var såpass dyrt skjønner jeg godt at det blir 2-3000 for de lange med mye pynt på.... Heldig de som har folk som syr for seg..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå