Gå til innhold

Hvor mye koster sløret ditt?

verene

Anbefalte innlegg

..om du skal ha det da. :wink:

Jeg lurer litt på hva som er vanlig pris for et brudeslør. Har sett på ett i brudesalongen, men syns 2000,- er veldig mye penger "bare" for et slør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt slør, dvs tilsvarende slør som jeg skal ha kostet 2500 på Christiane. Mamma syr det til meg, det koster i underkant av 300 for materialene men en må legge i en del arbeidstimer, da.... med til gjengjeld får jeg det til å passe kjolekanten min perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt sløret mitt brukt,men det er jo som nytt..KOstet meg 500kr..

Det er 1 lags tyllslør med rhine stener..2meter langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt slør brukt! Det er chiffong slør med rhinstener! Det er ett utrolig nyydelig slør, og det kostet meg 350,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sløret mitt kostet vel ca 1800 kr tror jeg. Mye penger, men så var det fint også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldig og har forlover som skal sy sløret for meg. Skal ut og se på stoff i dag - på dagen 6 måneder før den store dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt blir å koste 200 + litt perler. Syr det selv. Blir et slør i chiffong med en kant rundt med blå perler. (eller så blir det det andre sløret jeg har sydd i tyll med rhinstener - det kostet også 200 for stoffet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg ga 1600kr for mitt, jeg. Nytt selvfølgelig - og laangt. Dobbelt med mønster i kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg kjøpte et i sanna`s lillebutikk, det gikk til midjen.. kosta 200 kr... Men så fannt jeg ut aat jeg ville ha et langt slør.. Hos somars koster et slør som er talags med 150 cm 50 cm.. 600 kr.. Ho syr det slik du vil ha det.. (www.somaras.no) Men jeg kjøpte søstra til min samboen sitt slør og betalte 600 for det.. (190cm 70cm med diamanter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte et i sanna`s lillebutikk' date=' det gikk til midjen.. kosta 200 kr... Men så fannt jeg ut aat jeg ville ha et langt slør.. Hos somars koster et slør som er talags med 150 cm 50 cm.. 600 kr.. Ho syr det slik du vil ha det.. (www.somaras.no) Men jeg kjøpte søstra til min samboen sitt slør og betalte 600 for det.. (190cm 70cm med diamanter)[/quote']

Så da trenger jeg ikke lenger sitte å vente på tilbakemelding om du vil ha mitt slør da? Det ser jo vitterliten ut her som om du har funnet deg slør et annet sted.

Sånt går det an å si i fra om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...