Gå til innhold

Dette er den menneskelige versjon av Ken, fin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke pent i det heletatt. Uff. Stakkars mennesker, burde gått til psykolog, ikke plastisk kirurg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kan man se han "live", ganske fascinerende..

Anonym poster: 861b0725b77b36411231fb93f140243e

Han ser ikke ut som en mennesklig Ken. Han ser ut som en Romulan.

Det virkelig sjuke er at han var ganske pen da han var tenåring, før han begynte med alle operasjonene.

Skrevet

Jeg har en viss forståelse for menn som liker silikonimplantater på kvinner, men finnes det overhodet noen kvinner som foretrekker 'muskelimplantater' på menn? For det første så ser de ikke ekte ut, og for det andre så kjennes de sannsynligvis enda mindre ekte ut.

Jeg ville tro at om fyren brukte en brøkdel av operasjonspengene på psykolog og tida som ellers hadde gått til rekonvalesens på et treningsstudio så hadde han kommet langt bedre ut av det. Kanskje hadde han fått lettere napp hos damene også, ihvertfall dersom det er de han prøver å imponere.

Skrevet

Haha, han likna jo ikke engang! Pent var det absolutt ikke.

Skrevet

Jeg har en viss forståelse for menn som liker silikonimplantater på kvinner, men finnes det overhodet noen kvinner som foretrekker 'muskelimplantater' på menn? For det første så ser de ikke ekte ut, og for det andre så kjennes de sannsynligvis enda mindre ekte ut.

Jeg ville tro at om fyren brukte en brøkdel av operasjonspengene på psykolog og tida som ellers hadde gått til rekonvalesens på et treningsstudio så hadde han kommet langt bedre ut av det. Kanskje hadde han fått lettere napp hos damene også, ihvertfall dersom det er de han prøver å imponere.

Silikonpupper ser aldri ekte ut det heller...

Anonym poster: d5c42c1ec0e85c7905d771332f5c30ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...