Gå til innhold

Dette er den menneskelige versjon av Ken, fin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://ipad.kjendis.no/2012/12/20/kjendis/barbie/ken/justin_jedlica/plastisk_kirurgi/24913297/

Fikk sjokk av denne artikkelen, mannen har over 90plastiske operasjoner og ser ut som en alien....! Han har blant annet silikonimplantat i brystkassa, biceps og triceps, og i rompa, tror det var flere steder, men glemte. Skrekk og gru....

Den kvinnelige barbie lenger ned på siden er ikke noe sjakktrekk heller, sulter seg og trener daglig for å holde kroppen smalest mulig så de enorme puppene alltid er det største ved henne, bortsett fra idiotien.

Hva synes dere, er Ken sexy?

Anonym poster: 58b10941c39a82d2d0789ad9d75b5d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er fullstendig galskap. Ingen vettuge mennesker ønsker seg disse personene. Noe mer er det vel ikke å si?

Endret av CutieMe
  • Liker 6
Skrevet

nei,jeg er seksuelt tiltrukket til mennesker og ikke til dokker.

Det er så trist at dette har blitt en sak i media,trist fordi jeg ikke vil høre om mening til en som ikke har noen betyning i samfunnet 24/7, som denne nye spennende saken i dagbladet nå:

http://www.kjendis.no/2013/02/01/kjendis/barbie/nett/valeria_lukyanova/olga_oleynik/25549913/

Hevder hun stammer fra en annen planet

Den menneskelige Barbie-dokka sjokkerer igjen.

Wow,sjokkerende. Ho kan egentlig si hva ho vil og likevel komme i media fordi ho ser rar ut.

Anonym poster: 51b28c3b8a4aa4b08433199b5e0282e9

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg synes faktisk den kvinnelige versjonen er veldig pen. Men Ken derimot...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg tenker meg om, så er det i tillegg urovekkende når Realdoll kan se mer livaktig ut.

Eksempel: www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?action=viewgalleryimage&gallery=rui&image=rui_set2_6.jpg

Endret av CutieMe
  • Liker 2
Skrevet

IKKE pent. Jeg liker menn, ikke plastikk!

(... misforstå meg rett her, plastikk kan også være gøy ;) men jeg foretrekker at det jeg har sex med er ENTEN menneske ELLER plastikk.)

• Liker 4
Skrevet

Ekkelt og skremmende å se både han og henne. Fælt at det har blitt så "in" å se ut som en dukke, uansett kjønn. Grøsser når jeg tenker på hva de utsetter kroppen sin for

Gjest likeeverything
Skrevet

http://ipad.kjendis....rurgi/24913297/

Fikk sjokk av denne artikkelen, mannen har over 90plastiske operasjoner og ser ut som en alien....! Han har blant annet silikonimplantat i brystkassa, biceps og triceps, og i rompa, tror det var flere steder, men glemte. Skrekk og gru....

Den kvinnelige barbie lenger ned på siden er ikke noe sjakktrekk heller, sulter seg og trener daglig for å holde kroppen smalest mulig så de enorme puppene alltid er det største ved henne, bortsett fra idiotien.

Hva synes dere, er Ken sexy?

Anonym poster: 58b10941c39a82d2d0789ad9d75b5d67

Regner med at de kommer til å leve et veldig ensomt liv.

Ken mannen er så langt fra å være sexy. Får nesten vondt av å se på han. Dessuten er han et perfekt eksempel på at ikke alle menn med muskler er sexy. I hvertfall ikke for meg.

Skrevet

Grusomt. Håper 14-isene styrer unna dette. Spesielt hun dama. Ingen ser slik ut. Hun er bare til pynt og glede. Hva når hun ønsker barn?

Anonym poster: c25ab6641ea7a706d8eff74617cf9849

Skrevet

Grusomt. Håper 14-isene styrer unna dette. Spesielt hun dama. Ingen ser slik ut. Hun er bare til pynt og glede. Hva når hun ønsker barn?

Anonym poster: c25ab6641ea7a706d8eff74617cf9849

Alle ønsker seg faktisk ikke barn :jolie:

• Liker 6
Skrevet

Grøss....

Er så glad jeg har en helt vanlig mann som synes fuktighetskrem er for damer og kommer møkkete hjem fra jobb. :hjerte:

Skrevet

På tide å innføre freak show igjen.

Anonym poster: 65c303168446e623dd40fc330008f3d1

• Liker 2
Skrevet

Det triste er at både "Ken" og dama med de svære puppene var pene før operasjonene.

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke si at jeg føler meg tiltrukket av det der.

Skrevet
Dessuten er han et perfekt eksempel på at ikke alle menn med muskler er sexy.

Han har jo ikke muskler, men implantater.

Skrevet

Ja, han har silikon under brystmusklene. Eller.. Silikon i puppene blir det vel.

Anonym poster: d0c82a6426675bf5e881c0d1522c2da2

Gjest likeeverything
Skrevet

Implanter som ligner på muskler, da... :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...