Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Er det noen her inne som er kunde i denne banken? Jeg har tenkt på å åpne konto der og lurte på om noen her har og er fornøyd med den banken?! Har blitt rådet til å holde meg unna store banker med tanke på at det er vanskeligere å få lån i disse den dagen det blir akktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Har du god og ordnet økonomi trenger du ikke et etablert kundeforhold for å få lån. Da står bankene i kø for å få deg som kunde. En lokal bank som kjenner deg kan være mer fleksibel med løsninger som er tilpasset deg, mens en storbank gjerne baserer seg på standardløsninger (mer rigide regler). Selv bruker jeg Skandiabanken til regningsbetaling og minibankkort. Lokal bank benyttes kun til tjenester som jeg må i banken for å utføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2004 #3 Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå