Gjest Siljan Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har i det siste slitt med å innta mat. Jeg sitter i timen og kjenner hvor sulten jeg blir, sitter og tenker på så mat jeg kunne tenke meg, men når jeg endelig har det foran meg på en asjett klarer jeg nesten ikke å få i meg noe, jeg føler meg jo mett, men det varer ikke lenge. Jeg har aldri hatt slike problemer før, har alltid spist normalt og hatt det bra. Jeg er ikke inne i noen tyngre periode psykisk sett heller. Jeg trener og nyter tiden jeg har med både venner og kjæreste. Har noen tips om hva jeg kan gjøre? Jeg begynner å bli lei av å grine over mat jeg ikke klarer å spise...
Kala Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Spis lett og enkelt. Tenk at du skal ha noe å gå på til det går over.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Noen ganger krever det viljestyrke å få i seg mat. Tygg og svelg, selv om det ikke er verken godt eller hyggelig å spise. Anonym poster: 419443aeb5cc56c9badb328375a3ac0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå