Kid-a Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Har noen av dere gått der? Jeg er så i tvil om hva jeg skal neste år, og har kommet inn der. På kunstlinja. Gud, så vanskelig. Noen som kan fortelle litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har ikke gått der selv, men kjenner til skolen og miljøet det er en flott skole i et hyggelig miljø. Hva vil du vite da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 17. mars 2004 #3 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har gått der!!!! Utvilsomt et av de beste årene i livet mitt!!! Veldig koselig sted, kjempe kjekke lærere og utrolig mye gøy!! Fikk masse gode venner og har fortsatt god kontakt med mange av dem. Vi skal ha fem-årstreff om et par måneder nå, spennende å se "alle" igjen! Jeg gikk ikke på kunstlinja, men en av mine beste venninner gikk der. Hun stortrivdes og de lærte utrolig mye. En fin ting med skolen er også det at linjefag-valgene gjør at det blir en fin fordeling mellom gutter og jenter. Sosialt arbeid og u-land består av mange jenter, kunst hadde begge deler, fotball hadde mest gutter men også jenter (jeg gikk der), mens jazz hadde flest gutter. Og at de har en egen norsk-linje for utenlandske elever gjør det også veldig spennende!! Og studieturene var helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. mars 2004 #4 Del Skrevet 17. mars 2004 Folkehøgskole er alltid toppers, garantert! Ta ett år der, du kommer garantert ikke til å angre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. mars 2004 #5 Del Skrevet 17. mars 2004 Folkehøgskole er alltid toppers, garantert! Ta ett år der, du kommer garantert ikke til å angre! Skriver under på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå