Gå til innhold

Stor munn = vi fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven

Akkurat som menn med store hender, stor tommel eller stor nese har stor pikk :jepp:

Jeg er en sirkusklovn da. Store føtter, average hender og nese, men biiiiiiiitte liten tiss (som nevnt i signaturen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud hvor mange merkelige diskusjoner det er her på KG :klo: og jeg , nysgjerrig( eller var det blond) som jeg er, bare må lese dem :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten snurpemunn men musa er romslig tror jeg. Har jo ikke fått noen til å sammenligne meg med andre kvinner, men.

Anonym poster: 93b260210d9fe7783f2706e26a7e9470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor munn og fyldige lepper, men er så trang at jeg aldri i verden ville greid å gjennomføre et samleie. En finger er det maksimale jeg greier, og det er på en særdeles god dag. Men siden jeg er lesbisk funker det helt greit. :)

Anonym poster: 4e7cd9dd29b1f5fb900b4bc47bd9a3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er en sirkusklovn da. Store føtter, average hender og nese, men biiiiiiiitte liten tiss (som nevnt i signaturen min)

Bingo :5:

Det var forøvrig ingen stor overraskelse hvem som tok poenget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stor munn tegn på vi fitte? har stemt med erfaringene mine. Jenter med stor munn og tjukke lepper pleier være vi ikke sant?

Anonym poster: eda686aa0d5aa9b714be162b47da6c46

Så etterhvert hvor man føder barn, har sex med menn med større peniser osv ( ja det er normalt at vaginaen tilpasser seg) så får man større lepper? Jøsshu! for en festlig måte å få botox effekt!

Neida, men jeg tror egentlig ikke det har noen sammenheng sånn i grunn. Nå har jeg aldri forstått hva som menes med " vid" da, hvorfor er det jenta som er vid og ikke gutten som har liten tissetass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

teit...hoftebredde vise jo hvor vid det er der nede.

Anonym poster: 43fa01eed9ea99b6c54581ce421f0583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Jeg ser det står dårlig til med seksualundervisningen i skolen. Hva lærer egentlig ungene når de ikke engang vet at stor munn = vid fitte?

"Ikke så stor i munnen nå, for du vet hva det betyr!" pleier jeg alltid å si til mine elever når de er frekke. Men så har jo de også en dyktig lærer som forteller dem hvordan ting henger sammen her i livet. Tydeligvis ikke alle unger som er så heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Diskusjonene her inne er virkelig i ferd med å nå et lavmål jeg ikke trodde var mulig. Er det bare fjortiser her inne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Stor i kjeften - vid fitte, kunne jeg imidlertid vært med på. Der tror jeg det er en sammenheng. Brautende kvinner har ofte hatt flere seksualpartnere, og har dermed mer slitt og utvidet gledeshull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...