Gå til innhold

Livet som ufør er herlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det synes jeg. Kan sove lenge og gjøre akkurat hva jeg vil. Har hele dagen på å gjøre husarbeid og lage god middag til min kjære kommer hjem. Kan gå og shoppe, besøke venner og bare ta livet helt med ro. En bytur behøver ikke bli lagt til helgen, kan gå ut og drikke akkurat den dagen jeg vil.

Så jeg klager ikke, kjempe fornøyd ;)

Anonym poster: f9e28f7cedb11f8fb74f1b9d909feba6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg misforsto.

Endret av Topplue
  • Liker 1
Skrevet

Blir du ikke snart lei av å lage de samme provoserende innleggene hver uke?

Ble medlem på KG i går, så tror du blander meg med en annen :fnise:

Anonym poster: d8c44d86b0a4dd15edb4ae7adc6c73a0

• Liker 3
Skrevet

Jeg har grått i seks år nå, når blir uførelivet herlig?

Er kjempeklar for det!

Anonym poster: 3707bdc1f443373c6e59730770971757

• Liker 14
Skrevet

Har du det virkelig så kjempebra, er i godt humør, veldig full av energi og ideer, burde du få deg en jobb. Tror du bommer kraftig der når du skal forsøke å utgi deg for å være en ufør døgenikt.

Anonym poster: 6f350c23271ff1b5eeba20b3d67202dd

• Liker 7
Gjest snoopy_93
Skrevet

Sant det, for resten av befolkningen i Norge gir deg jo pengene. Hvorfor skal du gidde å løfte på ræva når du kan nave?

Skrevet

Good for you. Står i fare for å bli ufør selv, er ung og det er ingenting jeg ønsker mer enn en karriere. Det var ikke slik livet skulle bli, så du kan snakke for deg selv og stikke shoppinga og husmorsyslene dine dit sola aldri skinner. Dette er mitt største mareritt.

Anonym poster: fcf6ae9b64d6d6e7754167af78c3a7e1

• Liker 17
Skrevet

Ja, det synes jeg. Kan sove lenge og gjøre akkurat hva jeg vil. Har hele dagen på å gjøre husarbeid og lage god middag til min kjære kommer hjem. Kan gå og shoppe, besøke venner og bare ta livet helt med ro. En bytur behøver ikke bli lagt til helgen, kan gå ut og drikke akkurat den dagen jeg vil.

Så jeg klager ikke, kjempe fornøyd ;)

Anonym poster: f9e28f7cedb11f8fb74f1b9d909feba6

Gratulerer, du er ei lat, samfunnsunyttig, snyltende og udugelig kjerring. Må være deilig å være så dum og problemfri. Skjønner godt at du er fornøyd med livet. :)

• Liker 7
Skrevet

Sant det, for resten av befolkningen i Norge gir deg jo pengene. Hvorfor skal du gidde å løfte på ræva når du kan nave?

NAV gir ikke ut trygd.

Skrevet

Kanskje HI er en ønsketenkning? ;) Uførepensjon er jo ikke noe man bare kan velge å få.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det galt å være fornøyd med trygda si, egentlig? Skal man heller være en utakknemlig pikk?

Jeg er veldig glad for at jeg får trygd. Jeg sover lenge, bruker dagen til det jeg vil... Blir dere bitre av det?

• Liker 6
Skrevet

Kanskje HI er en ønsketenkning? ;) Uførepensjon er jo ikke noe man bare kan velge å få.

Det er nok helst kun ENDA en provokasjonstråd retta mot oss late, snyltende og moralløse syke.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok helst kun ENDA en provokasjonstråd retta mot oss late, snyltende og moralløse syke.

Nei, det er det ikke. Smil og vær glad :)

Skrevet

Må si meg enig med deg TS. Føler også at jeg fortjener dette når jeg har blitt så mye snytt av staten som jeg har blitt. Har til og med tapt 3 store saker selv om jeg er blitt grovt mishandlet åpentlyst. Føler at verden har gått meg imot, så jeg mener at jeg fortjener de få kronene av nav med god samvittighet med tanke på hvor mye erstatning jeg burde ha fått. Fuck samfunn fuck Norge!!

Anonym poster: 443521418ebb7b2c2f6e7dd605728547

Skrevet

Sånne som ts er så patetisk. Må sparke de som ligger nede.

Anonym poster: 2edaf9b1b1d0a3bc16703411dbd20ba2

• Liker 2
Skrevet

Virker sånn, ja... Det ironiske er jo at uføre mennesker stort sett er syke, i en eller annen forstand, og ikke kan jobbe, mens de som blir bitre av det der, er mennesker som helt fint greier å jobbe, men er såpass late at de syns det er et helvete å måtte gjøre det.. På seg selv kjenner man andre... Ække rart de syns det er urettferdig.

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er det ikke. Smil og vær glad :)

Fint for deg og Yme at dere er så glad i livet som trygda. Jeg ser svart på det. Men i denne tråden er det ikke lov med ulike meninger forstår jeg, så her er det best å glorifisere livet som ufør eller klappe igjen. Ikke alle har helse til å sysle i heimen og shoppe veit du, men for all del. Smil og vær glad.

Skrevet

Fint for deg og Yme at dere er så glad i livet som trygda. Jeg ser svart på det. Men i denne tråden er det ikke lov med ulike meninger forstår jeg, så her er det best å glorifisere livet som ufør eller klappe igjen. Ikke alle har helse til å sysle i heimen og shoppe veit du, men for all del. Smil og vær glad.

Du får fortsette å være utakknemlig for hjelpen du får da. Jeg er utrolig glad for at jeg får penger av folk som ikke skylder meg en dritt hvertfall, sånn at jeg også kan ha et fint liv.

• Liker 6
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg ville heller jobbet enn å sitte hjemme å motta trygd.

Skrevet

Sånne som ts er så patetisk. Må sparke de som ligger nede.

Anonym poster: 2edaf9b1b1d0a3bc16703411dbd20ba2

Handler ikke om å sparke noen som ligger nede, slutt å syte. Det handler om å prøve å se det positive i en ellers grå hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...