majan Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 heisann jeg lurer på om noen kan fortelle meg. Jeg har vært i bryllup hvor de har hatt en takk for maten sang hvor de har brukt Pomp and Circumstance på cd ved siden av. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den cd. evnt hvem har komponert den sangen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Den sangen er morsom ja. Vi vurderte også den, men gjorde heller litt mer romlemantisk En liten konvolutt m/ en tekst til Lykkeliten-melodien ligger ved alles tallerken. I konvolutten er det også et lite kakelys og liten forklaring på hva som vil skje. Alt lys slukkes, og alle tenner lysene. De sendes fremover mot brudeparet mens det synges. Hos brudeparet står det et stort isopor-hjerte m/ sølvpapir rundt. Lysene stikkes ned her. Når alle lysene er fremme hos brudeparet slås lyset på, og folk går fra maten. Var i ett bryllup der dette ble gjort, og tårene bare trillet hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå