Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe en mann, med gode tips??

orjan

Anbefalte innlegg

Det er egentlig planleggingen bak frieriet jeg personlig syntes er søtt...uansett sted' date=' kostnad eller måte.[/quote']

Jeg vil heller si at det er tanken bak frieriet (altså at noen ønsker å dele livet sitt med deg) enn selve frieriet som betyr noe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -kebolle

Mannen min fridde veldig romantisk til meg... Dvs det var en vanlig hverdag, jeg var sliten og lei, og ville på kino. Han skulle "gjøre skolearbeid" og kunne derfor ikke være med. Men jeg måtte love å si fra når jeg gikk på toget for å dra hjemover.. Jeg syntes det der var litt underlig, men greit nok, jeg ringte å sa i fra..

Da jeg kom hjem, ba han meg lukke øynene så fort jeg kom inn av døra (men han spurte om jeg måtte på do først, for det må jeg ofte, hihi, hensynsfullt må jeg si :-)). Så geleidet han meg videre inn i stua (det luktet av min yndlingsrøkelse og var tent et stearinlys i gangen). Så fikk jeg åpne øynene, og der var det 120 (! vi telte dagen etterpå) tente stearinlys rundt om i stua! Så sa han et eller annet veldig vakkert som verken han eller jeg husker lenger, så gikk han på kne og spurte om jeg ville gifte meg med ham..

Dette funka kjempefint for meg/oss, men det viktigste er jo at du gjør noe som er naturlig for deg! Har bekjente av meg som har fridd

-i fjøset

-på et gangfelt, så bilene måtte stoppe

-på steder som betyr mye for paret

... bare du finner ut hvor og hvordan.. uansett, får du ha lykke til!!! Fortell om hvordan det gikk da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på praten om å forlove oss, men det har bare vært snakk om det, men æ har tenkt å realisere det som har vært prat om, vi vet at vi er veldig glad i vær andre, så æ trur ikke æ får nei da jeg spør henne. jeg trur at ho vil gifte seg med meg, men hun vil at jeg skal gå ned på kne å gjør det skikkelig når man engang skal spør om gifte seg. Hun gjør det iallefall ikke, så da er saken klar,

at det er jeg som må gjøre det, å det gjør jeg med glede, men jeg vil takke alle dere som har kommet med kjempe gode forslag, jeg er fortsatt åpen på forsalg om det er flere som har forslag.

Takk til alle.

orjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...