ElleVille Skrevet 3. juni 2002 #1 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg vet dette kanskje er litt usaklig under "Karriere og utdanning", men jeg er så GLAD. Helt ferdig med alle eksamener, og klar for å begynne på noe helt nytt fra høsten av. Men det er en forferdelig merkelig følelse å ikke ha noe å lese til og tenke på som har med fag å gjøre - nesten litt tomt. Skal uansett ikke klage i dag. Lykke til alle dere som ikke er ferdig akkurat enda, stå på!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Grattis Amanda... med vel overstått eksamen. Har du ikke noe å gjøre lengre? hehe.... (misforstår med vilje)... gå ut og nyt sommeren noen dager da vel, det har du fortjent nå.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juni 2002 Kristian, nei jeg sliter faktisk litt, plutselig fikk jeg enorme fritidsproblemer... Skal nyte sommeren masse, det håper jeg du, og alle andre også får/har mulighet til. *øyne utepils*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #4 Del Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer!!! Litt misunnelig da, er ikke ferdig ennå jeg.. Får ikke lest nå heller, i det fine været. Kos deg du da, det fortjener du! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 3. juni 2002 #5 Del Skrevet 3. juni 2002 GRATULERER AMANDA!!! Jeg er nettopp ferdig med først av to eksamener, og den følelsen jeg har nå er fantastisk. Tro hvordan det blir når jeg er HELT ferdig! Jeg skal også starte et "nytt" liv til høsten, etter en laaaang sommerferie. Gleder meg så inmari til å ha helt FRI!! Bøkene ligger som en murstein på skulderene. Lykke til alle dere andre som fortsatt også leser. STÅ PÅ!! Det er verdt det, sier jeg til meg selv 100 ganger pr dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2002 #6 Del Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer så masse! Du må ha en riktig så fin sommer da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. juni 2002 #7 Del Skrevet 5. juni 2002 Grattis Amanda, nå begynner det VIRKELIGE slitet og den VIRKELIG tunge lesingen..hehehe Kos deg du, pils er også best når en har lov til å drikke den (erter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 5. juni 2002 Lasse, gledesdreper 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. juni 2002 #9 Del Skrevet 5. juni 2002 Gratulerer masse, masse Amanda! Håper du skjemmer deg selv vekk skikkelig nå, som belønning til deg selv for strevet. Nyt sommeren. Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå