Gå til innhold

Hvor dyr morgengave?

frosken

Anbefalte innlegg

........ lite vet han om at hans allerede har ligget på en lur plass her i hjemmet i 6 måneder :hoho:

Hvordan i farsken har du klart DET???? *ler* MÅ være en usannsynlig bra hemmelig plass

Selv skal jeg gi min kjære en lekker Swatch klokke ( for interesserte www.swatch.com - inn på "Shop online" og søk på Oscillation så ser dere) til ca 1000,-. Jeg ønska meg ikke noen glitter og gull....men en tatovering :D og den har jeg allerede fått!!!

Vi er _litt_ utradisjonelle ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir klokke herfra også :-) Vet han har ønsket seg en skikkelig klokke i lang tid, men har heldighvis god tid for klokka er dessverre ikke gratis :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satser på å finne noe til 600-1000 kr..

jeg vil gjerne gi ham noe fint, fordi jeg mener det er en viktig anledning, men vi har ikke så god råd..

å gjemme den hjemme er ikke noe problem...

han roter aldri rundti klesskapet mitt.. jeg har en egen "roteskuffe" i skrivepulten min som han ikke våger seg nær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får smykke, øredobber og armbånd som jeg skal ha på meg bryllupssdagen, og jeg har tenkt og kjøpt en forsterker til han, for det er det han mangler til hjemmekinoanlegget sitt...Menn og lyd... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpina skrev:

ibe skrev:

........ lite vet han om at hans allerede har ligget på en lur plass her i hjemmet i 6 måneder

Hvordan i farsken har du klart DET???? *ler* MÅ være en usannsynlig bra hemmelig plass

Fortet meg inn mens han bar inn bagasjen min fra reisen, og plasserte den i klesskapet mitt under en masse tskjorter jeg sjelden bruker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede kjøpt "morgengave" til min kjære, en svart skinn-recliner (lenestol) til ca 3000 kr. Kommer faktisk på døren i dag :). Og nei, det er ingen hemmelighet, etter som han prøvesatt et dusin stoler og likte denne best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære får ingen morgengave. Og jeg vil ikke ha noe av han. Syns det er litt tullete jeg, og på lik linje med Valentines day..Vi gir hverandre gaver ellers i året og det syns jeg er mye koseligere, og ikke minst overraskende.

Ellers syns jeg dere har mange gode forslag til hva dere skal kjøpe til deres menn!! Men, om jeg skulle ha kjøpt en gave måtte det nok ha blitt en sjelden fisk for han har akvarium-dilla :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har alltid trodd at morgengave, per def. var et smykke (el.l.) som mannen gir sin nybakte kone morgenen etter brylluppet? Får litt intrykk i denne tråden at det mer dreier seg om en ekstra, felles bursdag? Er litt enig med Tex, hvem trenger å åpne pakker akkurat den morgenen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å gi min tilkommende et kurs i gourmetkokking. Vet ikke hvor mye det koster, men regner med noen tusenlapper. Synes hva er mye viktigere enn hvor mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Har tenkt å gi min tilkommende et kurs i gourmetkokking. !

Det høres mer ut som en gave til deg selv det :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres mer ut som en gave til deg selv det :ler::wink:

Det er det som er så bra, begge blir glade :sjarmor:

Bortsett fra at jeg må ta oppvasken da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...