Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juni 2013 #161 Del Skrevet 5. juni 2013 Takk, Klips! I dag har jeg utejogga igjen. 28 minutter kontinuerlig jogg opp voldtekstbakken. Ingen pauser eller gåing. Superfornøyd! Trener et kvarter core yoga hver/annenhver kveld og kjenner (og ser!) effekten veldig bra. Musklene er sterkere og penere! Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juni 2013 #162 Del Skrevet 7. juni 2013 Utejogg idag! C25K-appen min krølla seg i løpet og jeg vet ikke når det skjedde. Kikka ikke på klokka heller. Så jeg vet ikke hvor lenge og hvor langt jeg løp. Dessuten løp jeg en ny rute i skog og mark, det var uøendt og masse oppoverbakker. Vil anta at hele løpet tok 35 minutter, og jeg stoppet 2 ganger for en 5-sekunders pust i bakken. Alt is ly formøyd. I dag har det vært bursdagsgrilling sammen med 8 familiemedlemmer. Det er litt tungt å dele måltider med dem, de er nemlig alle overvektige og snakker mye om mat osv. Masse unnskyldninger for å spise snop og ekstremt godteripress mot meg. Jeg holdt meg til "jeg spiser bare godteri på lørdager og i dag er det fredag, men takk som byr" men det går virkelig for døve ører. Jeg må bare være sta som faen og stå på mitt. Det er virkelig frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2013 #163 Del Skrevet 9. juni 2013 deilig å jogge ute når været er bra! kjempebra med såå lite pauser.. Jeg har aldri vært i så god joggeform at jeg løper 35 min nesten i strekk (men jeg har ikke jogga så mye heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juni 2013 #164 Del Skrevet 9. juni 2013 Nei, joggeformen er faenmeg vanskelig å få til! Men når den først sitter er det jo så gøøy:) Legger merke til at jeg har mye skrivefeil når jeg poster fra ipaden. Håper dere liker meg likevel! Nå skal jeg ut på en lang gåtur. Tenker å få til en 2-timers! Været er sånn perfekt med varmt og litt store skyer. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juni 2013 #165 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Turen var veldig fin! Jeg har insett at jeg ikke kan ha lørdagsgoderi, og går herved tilbake til godterifri juni. Skal tilate meg litt godis igjen i månedsskiftet til juli. Grunnen er at jeg sa"kun godteri på lørdager" og likevel ble det: -eplekake med vaniljesaus på fredag ettermiddag -tofuline vegansk kroneis på fredag -vanlig posjon lørdagsgodt på lørdag -en håndfull minidaim på søndag -enda mer eplekake med vaniljesaus på søndag Det er i grunn ikke mengdene som forstyrrer meg, det er hyppigheten. To ganger om dagen i tre dager er jævlig langt unna idealet om kun en gang på lørdag. Så det funker ikke for sukkeravhengige meg å spise godteri så ofte. Antar det blir som at en alkoholiker skulle tatt seg en drink hver lørdag, det blir litt urealistisk liksom. Endret 9. juni 2013 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. juni 2013 #166 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå har jeg bare en uke igjen av C25k! Gjennomførte uke 8, økt 3 i dag. 5 minutters oppvarming 28 minutters jogg 10 minutters nedkjøling i oppoverbakke Dessuten nådde jeg 5 kilometer på 38 minutter! Ikke så alt for dårlig det altså! Veldig fornøyd med dagens innsats, så jeg kjøpte meg undertøyssett på HM. Selv om HM har helt jævlig størrelser. Måtte gå til 75 i omkrets, og jeg er egentlig 60.. Skikkelig kjipt. Men undertøyet er jo fint, så who cares om det sitter litt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juni 2013 #167 Del Skrevet 11. juni 2013 60 i omkrets, er du skikkelig mini-petite eller bare veldig smal rundt kroppen? gratulerer med nytt undertøy da, vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. juni 2013 #168 Del Skrevet 11. juni 2013 60 i omkrets, er du skikkelig mini-petite eller bare veldig smal rundt kroppen? gratulerer med nytt undertøy da, vel fortjent! Jeg er smal i det området der! Dette er under brystene asså! Er heldigvis ikke helt flat:) Men da jeg snakka med dama på Change sa hun at det var veldig mange jenter som er 60 og 65, de bare vet det ikke fordi de aldri har hørt om det.. Alle billigkjedene har jo ikke 60, 65 eller 70 som alternativ. Det er så teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. juni 2013 #169 Del Skrevet 15. juni 2013 C25K er nesten i boks! I går løp jeg 30 minutter uavbrutt, det var ikke engang spesielt tungt! Det var utejogg opp den tunge bakken og det er ikke gøy å bli forbipassert av friskusjoggete i 10 kmt opp bakken, men det er værtfall en start! Nå sitter jeg og venter på at kjærsten skal våkne.. Kjeder meg! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. juni 2013 #170 Del Skrevet 19. juni 2013 Trening er litt lavt prioritert for tida. Jeg har hatt litt mye dårlig helse, og litt lite energi. Dette blir jo litt dårlig sirkel hvor energien blir lavere fordi jeg trener mindre. Trener core yoga annenver kveld og prøver å få inn minst 1 joggeøkt i uka. Så kunne vært verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. juni 2013 #171 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg har bestemt meg for å slutte å henge på KG. Synes det tar litt for mye tid, samtidig som jeg synes hovedforumet blir verre og verre med ignorante tullinger og frekke kommentarer i hytt og pine. Synes hovedforumet er som å være i et rom fult av folk som går inn for å være uenige og kvalme mot hverandre. Blir kjipt å ikke ha treningsdagbok mer, og blir kjipt å ikke følge bøkene til andre.. Men det går jo an å loggføre med penn og papir i steden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå