Christinamor Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Det ligger brudepike-kjoler til salgs på FINN, som er kjempefine OG billige!! se her NB, det er IKKE jeg som selger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei! Tror jeg har sendt 3 mail (for ca. 1 mnd. siden) til damen som selger, uten å få svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mars 2004 :o oops da, det er jo ikke akkurat god reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg kjøpte brudepike kjole i en pakistansk butikk på grønland (Oslo sentrum). Kjempe fin med både lue m/slør og veske til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. mars 2004 #5 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har to nydelige kjoler hengende i skapet fra denne damen. Fikk super hjelp. Tror grunnen til at dere ikke har fått svar var at annonsen ikke gjaldt mer ganske raskt. Tror hun fikk stor pågang siden kjolene var så billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 18. mars 2004 #6 Del Skrevet 18. mars 2004 har faktisk kjøpt brudepikekjoler på H&M!!!! Fant nydelige hvite kjoler der ved juletider... er ¨såååå fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå