Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri bodd alene, men kan tenke meg jeg hadde syntes det hadde vært trist i lengden. Jeg trives ikke i mitt eget selskap, alene med alle tankene mine. Syns derimot det er litt befriende å være alene i huset når det kun er snakk om noen timer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor alen med mine to barn. Trives veldig godt med det. Men savner sefølgelig en mann iblandt.

Jeg er ikke så sosial siden jeg har barn, så er det ikke så ofte jeg får besøk. Får jo sefølgelig besøk iblandt, eller besøker andre.

Skrevet

Å bo alene kan beskrives med et ord; FANTASTISK :) Å gjøre akkurat hva man vil, når man vil uten å måtte ta hensyn til noen andre er magisk. Lage mat klissnaken klokka tre på natta er deilig, om naboen synes det samme er en annen sak!

• Liker 1
Skrevet

Jeg trives ikke med å bo alene. Har bodd alene snart et år nå, og kjeder meg veldig. Det er egentlig litt trist og ensomt.

Enden på visa blir at jeg er minst mulig hjemme. Kommer meg heldigvis mye ut. Jobber mye overtid, trener og bruker mye tid sammen med venner.

Skrevet

Jeg tror jeg ikke hadde hatt så mye imot å bo alene, om jeg hadde hatt flere å tilbringe tid sammen med.

Gjest Jon Are
Skrevet

Hei anonym . Det er Ane Kristine, leder for Ottar (Bergen) Er over gjennomsnittet opptatt av kvinners rettigheter .

Med hilsen fra : Jon Are

Skrevet

Hvorfor har du bilde av henne?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde alene i 4 år før jeg flyttet sammen med samboer'n, og jeg hadde det fint jeg! :) Gjorde det som passet meg, når det passet meg, mindre rot (eller dvs. mitt rot, ingen andres!). Savner det ikke, men det er deilig å være alene en gang i blandt.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Noen som vil dele sine erfaringer med å bo helt alene? Trives du, kommer du deg mye ut, er du ofte ensom, sitter du mye alene på kveldene osv?

Fyr løs :D

Jeg kommer meg ofte ut og er vel ikke så mye alene, men trives best med folk rundt meg. Savner den ene spesielle som jeg kan prate med om vær og vind etc. Nei, jeg trives ikke med det, men jeg blir ikke desperat av den grunn. Ellers hadde jeg vært i et forhold for lenge siden :-P.

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg skulle gjerne bodd med noen, men akkurat noe tror jeg det er like greit at jeg ikke gjør det.

Gjest Mandalas
Skrevet

Jeg har to barn så er ikke helt alene. Men jeg kan si at jeg trives veldig, veldig godt med det. Jeg liker å være sosial, men jeg er også veldig avhengig av alenetid. Timene etter barna har sovnet, bare sitte å høre på musikk og ikke gjøre noe spesielt. Jeg er en introvert tenker. Med tanke på rent praktiske gjøremål hadde det iblant vært ok å være to ;)

Skrevet

Blir mye alenetid, ja. Men det er fordeler med det også.

Skrevet

Jeg bor alene annenhver uke og synes det er noe herk.

Skrevet

Jeg bor alene og stortrives med det! Går ut når jeg har tid og jobber litt for mye ofte.

Skrevet

Jeg bor alene, og trives ikke så veldig godt med det. Det er jo deilig å slippe å forholde seg til andre, og jeg blir fort sliten av andre folk men jeg blir fort ensom også... Er ikke god til å komme meg ut, selvom jeg har venner jeg kan finne på ting med. Så blir stort sett sittende hjemme, når jeg ikke er på skolen, går tur eller finner på ting med kjæresten når han er på besøk.

Jeg tror det er sunt å ha et kjæledyr når man bor alene, så man ihverfall har noen rundt seg som man kan snakke til og holde med selskap.

Skrevet (endret)

Har bodd alene hele voksenlivet, siden jeg flyttet ut for å studere. Har alltid trivdes med det. Kommer meg sjelden ut sammen med andre her jeg bor nå, men har såpass mange mennesker rundt meg når jeg er på jobb at jeg ikke savner selskap når jeg kommer hjem. Tvert i mot er det deilig å kunne stenge døra bak meg og vite at ingen maser.

Endret av Cata
Skrevet

Jeg trives best å bo alene, trenger tid alene, og hater å ha folk oppi meg hele tiden. Og mye deiligere å rydde/vaske når man vet det er ens eget rot og slipper å se arbeidssokkene til mannen overalt.

Åh,gleder meg til å bo alene igjen :D

Skrevet

Noen som vil dele sine erfaringer med å bo helt alene? Trives du, kommer du deg mye ut, er du ofte ensom, sitter du mye alene på kveldene osv?

Fyr løs :D

Bor alene, er ensom og har ingen venner. Allikevel føles det helt greit. Ingen fortjener å være en del av mitt crappy liv uansett.

Skrevet

Bor alene, er ensom og har ingen venner. Allikevel føles det helt greit. Ingen fortjener å være en del av mitt crappy liv uansett.

Det var det mest positive svaret jeg har hørt noensinne.

Skrevet

Det var det mest positive svaret jeg har hørt noensinne.

Da har du ikke lest mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...