Gå til innhold

Stupe-tv


Gjest Darthoven

Anbefalte innlegg

Er Hurtigruta den eneste NRK-referansen du har? Misforstå meg rett. Jeg mener også prinsippiellt at det burde være valgfritt å ha og betale for NRK. Men..når det er sagt. Hurtigruta er ETT eksempel på noe jeg personlig mener var et helt latterlig tv-program, og noe av det dårligste NRK noensinne har sendt. Tydeligvis mente ikke folket det samme som meg, og det var tross alt dere tv2-seere som omfavnet Hurtigruta med "endelig sender NRK noe bra". LOL..wtf?

Nrk sender i det minste interessante dokumentarer, naturprogrammer, nrk2 og 3 sender bra filmer, tv-serier osv. Hvor går f.eks de gode HBO-seriene? På TV2? Nei..på NRK. Hva sendes egentlig på Tv2 og tvnorge? Jo..skal vi stupe, skal vi danse, skal vi synge, x-factor, god kveld norge, NCIASS, CIASS portland, CIA-SS gud vet hvor, Åndenes bullshit og hei jeg vil style katten din.

Jeg ser på NRK jeg også, både ski, Nytt på nytt og Brille. Men HBO-serier som jeg kunne sett for lenge siden frister ikke så veldig å se i reprise. Og nå sender ikke NRK mer fra HBO, så da sitter vi igjen med MGP, Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, Skavlan og veldig lite nyskapende saker.

Men jeg må si det er ganske underholdende at man kan bli så bitter bare fordi TV2, som du hverken trenger å se på eller betale for, sender et program du ikke liker. Er det på grunn av alle nattevaktene? Blir du sliten stakkars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk at man begynner med personangrep når man er uenige om en sak... Hold dere i det minste til poenget folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det var en referanse til Sinnasnekkern.

men sinnasnekkeren var ikke kendis får han startet med programmet og han er vell utdanet og haar/jobber som snekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du trengte kjendiser som inspirasjon for å stupe? Jeg skjønner ikke? Om du har lyst til å lære deg å stupe, så ligger det instruksjonsvideoer på nett, også er det bare og dra i et svømmebasseng og stupe. Om du vil lære deg å lage mat, så kan du kjøpe deg ei kokebok og lage mat.

Nei, det du gjør er en unskyldning for å ikke gjøre noe. Du vil heller sitte apatisk i sofaen og glane på meningsløst tull.

Ikke at jeg på noen måte forsvarer kjendisstupingprogram (er i "dette må være tull"-gruppen), men det kan vel sies om de fleste tv-program? Vil du lære om andre verdenskrig les en bok, er du interessert i gamle våpen skaff deg og skyt med det selv ect.

Men ja, kjendisprogram er for meg helt uforståelige. Hvorfor skal jeg sitte og se på denne personen, som er kjent for å være på tv, være på tv og gjøre ting som bare er "interessant" fordi h*n har vært på tv? (eller så klart andre ting, som at personen var pen og hadde sex foran kamera som senere ble "stjålet" - virkelig en person å se opp til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg ser på NRK jeg også, både ski, Nytt på nytt og Brille. Men HBO-serier som jeg kunne sett for lenge siden frister ikke så veldig å se i reprise. Og nå sender ikke NRK mer fra HBO, så da sitter vi igjen med MGP, Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, Skavlan og veldig lite nyskapende saker.

Men jeg må si det er ganske underholdende at man kan bli så bitter bare fordi TV2, som du hverken trenger å se på eller betale for, sender et program du ikke liker. Er det på grunn av alle nattevaktene? Blir du sliten stakkars?

Trygdekontoret, nasjonalgalleriet, brenner, puls,stand up apollo, girls, ut i naturen, planeten vår, game of thrones, house, osv osv..Ingenting du finner interessant?

At du laster ned HBO-serier ulovlig på nett er ikke NRKs feil, men jeg er enig i at de kunne aira samtidig som i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Hurtigruta den eneste NRK-referansen du har? Misforstå meg rett. Jeg mener også prinsippiellt at det burde være valgfritt å ha og betale for NRK. Men..når det er sagt. Hurtigruta er ETT eksempel på noe jeg personlig mener var et helt latterlig tv-program, og noe av det dårligste NRK noensinne har sendt. Tydeligvis mente ikke folket det samme som meg, og det var tross alt dere tv2-seere som omfavnet Hurtigruta med "endelig sender NRK noe bra". LOL..wtf?

Nrk sender i det minste interessante dokumentarer, naturprogrammer, nrk2 og 3 sender bra filmer, tv-serier osv. Hvor går f.eks de gode HBO-seriene? På TV2? Nei..på NRK. Hva sendes egentlig på Tv2 og tvnorge? Jo..skal vi stupe, skal vi danse, skal vi synge, x-factor, god kveld norge, NCIASS, CIASS portland, CIA-SS gud vet hvor, Åndenes bullshit og hei jeg vil style katten din.

:hoho:

Forøvrig er jeg helt enig med deg!

TV2 på lørdag kveld f.eks, viste jo bare program om kjendiser.. Hver gang vi møtes (hva ER greia med det? :klo: ), et helt program om denne Vinnie, og så et helt program om denne Tone ett-eller-annet. :rolleyes:

Men jeg har både DVD-spiller og bøker i huset.

:nigo:

edit: leif

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...