Gå til innhold

Stupe-tv


Gjest Darthoven

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven

Hæ? Noen som har sett på dette på Tv2? Et program hvor B-kjendiser stuper om kapp. Finnes det egentlig noe bedre argument for tv-lisensen og NRK? Hvor fordummende skal tv egentlig være? Hvorfor tillater folk seg egentlig å se på denne dritten som tv2, tvnorge og tv3 sender? Har folk så kjedelige liv at istedenfor å leve sitt eget, lære seg ting og følge med i samfunnsdebatten, så nedverdiger de seg selv til å se på kjendiser som stuper, kjendiser som snekrer, kjendiser som lager mat og kjendiser som gjør gud vet hva.

Hva blir det neste? Kjendiser som sitter i sofaen og ser på tv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var ganske inspirerende, jeg får lyst til å lære meg å stupe. Sikkert noen som får lyst til å lære seg å snekre og å lage mat også. Livet hadde blitt enda kjedeligere uten underholdning og inspirasjon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Så du trengte kjendiser som inspirasjon for å stupe? Jeg skjønner ikke? Om du har lyst til å lære deg å stupe, så ligger det instruksjonsvideoer på nett, også er det bare og dra i et svømmebasseng og stupe. Om du vil lære deg å lage mat, så kan du kjøpe deg ei kokebok og lage mat. Dessuten..hvor mye lærer du egentlig om matlaging av å se på Hellstrøm, eller hvor mye lærer du egentlig om snekring av å se på "hjelp, han snekrer" eller hva disse programmene heter?

Om du vil lære deg å snekre, skru bil, svømme, dykke, stå på ski eller lage mat så er vel det siste du trenger å sitte i sofaen og se på et program som ikke forklarer ting i det hele tatt.

Nei, det du gjør er en unskyldning for å ikke gjøre noe. Du vil heller sitte apatisk i sofaen og glane på meningsløst tull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jo ikke at jeg ville lære det før jeg så det på TV. Jeg føler ikke noe behov for å gjøre noe absolutt hele tiden, særlig når jeg har 100% studier og 50% jobb ved siden av. Og en hund som får masse oppmerksomhet.

Hvis jeg vil sitte apatisk i sofan og glane på meningsløst tull så er vel det helt greit, bare fint for meg at det ikke skal mer til for å kunne slappe av litt :)

Å betale NRK-lisens for å se på en livesending fra Hurtigruta som aldri tar slutt eller en eller annen lang togtur derimot, det inspirerer ikke til å sitte flere timer på et tog i mange timer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Noen som har sett på dette på Tv2? Et program hvor B-kjendiser stuper om kapp. Finnes det egentlig noe bedre argument for tv-lisensen og NRK? Hvor fordummende skal tv egentlig være? Hvorfor tillater folk seg egentlig å se på denne dritten som tv2, tvnorge og tv3 sender? Har folk så kjedelige liv at istedenfor å leve sitt eget, lære seg ting og følge med i samfunnsdebatten, så nedverdiger de seg selv til å se på kjendiser som stuper, kjendiser som snekrer, kjendiser som lager mat og kjendiser som gjør gud vet hva.

Hva blir det neste? Kjendiser som sitter i sofaen og ser på tv?

HAHAHA!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns aldri det er feil å se på menn i bar overkropp :fnise:

Anonym poster: 032e6bf4bb76a0df7d76e3a47ebd7042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ser jeg frem til "Skal vi føde?". Med karakterer, naturligvis. Tor Fløysvik svarer antagelig ja til å være dommer fortere enn TV2 rekker å spørre ham.

Anonym poster: 08f8e6f792036e6b77efba92f0ac2b52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Selv ser jeg frem til "Skal vi føde?". Med karakterer, naturligvis. Tor Fløysvik svarer antagelig ja til å være dommer fortere enn TV2 rekker å spørre ham.

Anonym poster: 08f8e6f792036e6b77efba92f0ac2b52

Men først må de lage serien "Skal vi knulle?"
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men først må de lage serien "Skal vi knulle?"

Sant nok. "Kan Anna Anka komme til scenen for sin cowgirl?"

Anonym poster: 08f8e6f792036e6b77efba92f0ac2b52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at TvNorge også hadde kjøpt rettighetene til et (annet) kjendiser-lærer-å-stupe-program, men kjøpte seg ut/trakk seg da TV2 hadde samme ideen. Så to kanaler og en haug med tv-folk synes dette er en knakende god idé! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Det verste er at TvNorge også hadde kjøpt rettighetene til et (annet) kjendiser-lærer-å-stupe-program, men kjøpte seg ut/trakk seg da TV2 hadde samme ideen. Så to kanaler og en haug med tv-folk synes dette er en knakende god idé! :fnise:

Hjelpes! Snakk om å være kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg visste jo ikke at jeg ville lære det før jeg så det på TV. Jeg føler ikke noe behov for å gjøre noe absolutt hele tiden, særlig når jeg har 100% studier og 50% jobb ved siden av. Og en hund som får masse oppmerksomhet.

Hvis jeg vil sitte apatisk i sofan og glane på meningsløst tull så er vel det helt greit, bare fint for meg at det ikke skal mer til for å kunne slappe av litt :)

Å betale NRK-lisens for å se på en livesending fra Hurtigruta som aldri tar slutt eller en eller annen lang togtur derimot, det inspirerer ikke til å sitte flere timer på et tog i mange timer...

Er Hurtigruta den eneste NRK-referansen du har? Misforstå meg rett. Jeg mener også prinsippiellt at det burde være valgfritt å ha og betale for NRK. Men..når det er sagt. Hurtigruta er ETT eksempel på noe jeg personlig mener var et helt latterlig tv-program, og noe av det dårligste NRK noensinne har sendt. Tydeligvis mente ikke folket det samme som meg, og det var tross alt dere tv2-seere som omfavnet Hurtigruta med "endelig sender NRK noe bra". LOL..wtf?

Nrk sender i det minste interessante dokumentarer, naturprogrammer, nrk2 og 3 sender bra filmer, tv-serier osv. Hvor går f.eks de gode HBO-seriene? På TV2? Nei..på NRK. Hva sendes egentlig på Tv2 og tvnorge? Jo..skal vi stupe, skal vi danse, skal vi synge, x-factor, god kveld norge, NCIASS, CIASS portland, CIA-SS gud vet hvor, Åndenes bullshit og hei jeg vil style katten din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg trodde det var tull da jeg så reklamen på tv, men nei da :P

Nei du, ingenting overrasker meg lenger. Ser fram til programmet; "Nå skal vi hjernevaske deg slik at du blir en fullstendig hjernedød forbrukerslave som cummer i trusa hver gang du ser en kjendis" Selv ikke da hadde jeg blitt forbauset om folk synes dette var "helt grei" TV.

Andre programmer vi kan vente oss;

"Skal vi microchippe deg?"

"Skal vi voldta verdigheten din?"

"Vil du bankes?"

"Rape-reality"

"Slosskamper på Oslo S!"

"Apati er kult!"

"Drit i verden a! Sjekk ut DISSE kjendisene!"

"Se, de er kjendiser"

"Vil du bli kjendis?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Darthoven

Det verste er at TvNorge også hadde kjøpt rettighetene til et (annet) kjendiser-lærer-å-stupe-program, men kjøpte seg ut/trakk seg da TV2 hadde samme ideen. Så to kanaler og en haug med tv-folk synes dette er en knakende god idé! :fnise:

"Skal vi måke snø" setter jeg en knapp på hadde slått an stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Noen som har sett på dette på Tv2? Et program hvor B-kjendiser stuper om kapp. Finnes det egentlig noe bedre argument for tv-lisensen og NRK? Hvor fordummende skal tv egentlig være? Hvorfor tillater folk seg egentlig å se på denne dritten som tv2, tvnorge og tv3 sender? Har folk så kjedelige liv at istedenfor å leve sitt eget, lære seg ting og følge med i samfunnsdebatten, så nedverdiger de seg selv til å se på kjendiser som stuper, kjendiser som snekrer, kjendiser som lager mat og kjendiser som gjør gud vet hva.

Hva blir det neste? Kjendiser som sitter i sofaen og ser på tv?

Tja, vet ikke hvor mye mer intelligent det er at en voksen mann sitter på et Kvinneforum og skriver nær 20 innlegg pr dag.

Anonym poster: 4bfcbcf311f2daa20c6a2896de751edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Tja, vet ikke hvor mye mer intelligent det er at en voksen mann sitter på et Kvinneforum og skriver nær 20 innlegg pr dag.

Anonym poster: 4bfcbcf311f2daa20c6a2896de751edc

For det første skriver jeg rundt 150 innlegg når jeg er på nattevakt. Når jeg har fri skriver jeg kanskje ett eller to.

For det andre..Har det noe med intelligens å gjøre at en mann sitter på et kvinneforum og skriver? Neppe.

For det tredje. Hvor patetisk er det ikke å slenge dritt som anonym bruker? Hadde du skrevet under nicket ditt, så kunne jeg i hvert fall "tatt" deg på samme måte som du "tar" meg.

Men håper du fikk utløsningen din. Få ut gørra! Mmmmm..deilig ikke sant? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nordmenn fått gleden av kjendiser på isskøyter enda? Hvis ikke hsr dere noe å glede dere til.......

Anonym poster: 10335702f920a6f621462ecddb0043ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...