Gå til innhold

Gutt 27 + gutt 19?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en skjult bi gutt på 27 år, og absolutt ingen vet at jeg er biseksuell!

Har ingen erfaring med gutter enda, og har vansker med å få prøvd det ut siden jeg er så redd for å bli avslørt. Vil jo ikke ødelegge mine framtidige muligheter for heterofile forhold.

Jeg simpelthen elsker tanken på å suge en annen gutt/mann og bli tatt i rompa! Disse fantasiene får fram den kåteste jævelen i meg :P Jeg skammer meg alltid etter at jeg har fantasert om gutter, men samtidig er det verdens herligste fantasi.

Så har det seg slik at jeg er helt gæren etter en kjekkas på 19 (snart 20) år. Jeg har kjent han i 5 år, men vi er mer bekjente enn venner.. Han er så utrolig kjekk og deilig, og jeg kler han naken med øynene hver gang jeg ser han. Har sett han naken før, da vi spilte fotball sammen for noen år siden. Men han er mer maskulin nå.

Skulle gjort hva som helst for å komme i buksene på han, men jeg tror han er hetero og har hatt jentekjæreste. Men det har jo jeg også, så det trenger ikke bety noe.

Burde jeg på noen som helst måte gjøre noe fremstøt mot han? Føler at jeg har mye å tape på å gjøre et framstøt, som f.eks at han vil sladre videre om det.. Sannsynligheten for at han er interessert er jo fryktelig liten..

Anonym poster: f761b5cf0c0e07ba588a2b384a58d8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ingen erfaring med homofili personlig, men jeg ville vel ikke gjort et veldig seksuelt fremstøt dersom jeg ikke var 100% sikker på at den andre personen også er homofil.

Gutter i den alderen der kan dessverre være ganske nådeløse med tanke på å kødde med deg og spre det videre dersom det ikke faller i god jord hos han.

Hva med å få han på tomannshånd og ta det opp relativt subtilt? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner ham litt og tror han er til å stole kan du jo alltids fortelle ham hva du tenker? Jeg gjorde noe lignende med en (heterofil) venninne for noen år siden, og vi giftet oss i fjor høst ... :P Det verste som kan skje er at du får et nei, men det er overraskende mange menn som er bi-nysgjerrige forutsatt at ingen får vite om det som skjer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...