Gå til innhold

Klarer dere å holde budsjettet?

Jens

Anbefalte innlegg

Nå, 6 uker før bryllupet, er de fleste kostnadene på bordet, og vi kom igår fram til att vi ligger 60.000,- OVER budsjett.......gulp!

Hos oss var det vell den frie baren, og diverse postene som var overraskelsen.

Hvordan ligger dere ann, og hva var det hos dere som gjorde att dere gikk over budsjett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ble enige om ett bryllup til ca 50 000,- Nå er vi oppe i 94 000-, :grine:

Årsaken...Tja..Kjolen min til 11000,- er nok den største :ler: Men måtte bare ha akkurat den..koste hva det koste ville......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60.000 OVER budsjett???? Whoooha!!!! :o

Men, våres bryllup kommer til å sjekke i mål ved sånn neeeesten budsjett. Vi hadde rundt 50.000 men det blir ca 56.000,- totalt!!!

Og DET må man si seg fornøyd med ja.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsjettet var egentlig på 35000 kr, men nå ser vi ut til å ende på 45000 kr.

Dette er egentlig ikke en "sprekk" i budsjetter, men heller en utvidelse av budsjettet.

Den økte kostnaden kommer nemlig av at vi nylig bestemte oss for at vi ville betale noe av drikkevarene på festen om kvelden, så nå skal alle gjestene her få en drikkebong på 200 kr hver.

Dette er fordi det egentlige budsjettet ikke sprakk, og derfor så vi oss råd til å gjøre dette i tillegg.

Tror det blir en hyggelig overraskelse for gjestene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet faktisk ikke for vi har ikke budsjett....Men, det kommer jo til litt ekstrautgifter her og der da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke budsjett, så da slipper vi å bekymre oss for at det skal sprekke :wink: .

Tar utgiftene ettersom de kommer og legger ikke opp til et dyrere bryllup enn at vi har god margin for å klare å overleve også etter bryllupet.

Men regner med at vi havner på ca. 70-80 000. Og så kommer bryllupsreisen i tillegg. Det koster å skulle bli fru, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et budsjette en gang, men planene har blitt litt annerledes etterhvert, så nå aner jeg egentlig ikke hvordan vi ligger ann.

Vi får ta det som det kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har utvidetet budskjettet en gang med ca 5000 kr, så nå tror jeg vi klarer oss fint. (men vi har ikke alkohol.. så det hjelper på en del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ennå ikke satt opp budsjett, men bare middagen kommer nok på mellom 40 og 50.000,-. Grovt regnet så kommer vi nok kanskje rundt 100.000,-, og da må gjestene kjøpe drikkevarer etter middagen selv.... Og da har jeg kjøpt brukt kjole, ordnet gratis frisør til oss alle og "vennepris" på bryllupsfesten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå ligger vi under budsjettet , men det gjenstår å se om vi klarer å holde det i samme "leia" til etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...