Arwen Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 ¤frisør? ¤fotograf? ¤tilpassning til kjolen? føler at jeg er litt sent ute, :oops: men sambo tar selvfølgelig alt med knusende ro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er jo bare å bestille alt med en gang er det ikke? Slik føler jeg det hvertfall. Jo mere jeg kan krysse av for "ok" på listen min, jo bedre. Fotograf og frisør har jeg allerede booket. Når det gjelder kjole, vet jeg ikke helt hvordan dette løses enda. Syntes også det er greit å få prisene i boks, slik at vi får sett kostnadene. Jeg gifter meg ikke før i oktober............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. mars 2004 #3 Del Skrevet 17. mars 2004 Fotograf bestilte vi så fort vi hadde bestilt kirke og festlokale. Altså ca et år før. Trodde jeg var veldig tidlig ute, men var visst ikke det. Frisør kan jeg ikke bestille før 1.april. På salongen har de det sånn at man bare kan bestille 2 mnd i forveien. Dette fordi det kan hende det blir endringer på frisørene (sykemeldinger e.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 17. mars 2004 #4 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har bestilt både fotograf, frisør og time for tilpassning av kjolen. Jeg er glad for alt som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 17. mars 2004 #5 Del Skrevet 17. mars 2004 Både fotograf og frisør bestilte jeg 10 mnd før. Og da hadde de allerede flere oppdrag som gjelder denne sommeren, så jeg ville bare bestilt hvis jeg var deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 17. mars 2004 #6 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er jo bare å bestille alt med en gang er det ikke?Syntes også det er greit å få prisene i boks' date=' [b']slik at vi får sett kostnadene. .. :enig_animasjon: Just presis!! Jeg bestilte time hos fotografen i november/desember. Hehe...må nå le litt da. Når jeg sa når tid vielsen skulle være...kontra når fotografen tok helg så var det visst litt plundrete. Jaahhh....svarte jeg da...det kan jeg jo forstå. Men, jeg får sjekke med fotografen i Veita (et kjøpesenter) hvor lenge de har åpent. Men daa vet dere...da var det ikke måååååte på hvor mye hun skulle sjekke OM fotografen kunne "ta oss" etter vielsen. Ca 10 minutter etterpå ringte hun snuppa i butikken og sa gledesstrååålende at fotografen såvisst kunne "forlenge åpningstiden" og booka oss inn klokka halv fire!! Så da var fotografen i boks!! (Og, jeg er glad vi fikk henne...hun er bare steike flink så ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. mars 2004 #7 Del Skrevet 17. mars 2004 Vi bestilte fotograf ca.et år før, jeg gjorde vel egentlig det samme med friøsren..Tilpasning skal skje i mai engang, men bestilte timen 4 måneder før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 17. mars 2004 #8 Del Skrevet 17. mars 2004 fotograf bestilte vi i fjor,frisør avtalte jeg med i fjor og kjolen er til sying nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. mars 2004 #9 Del Skrevet 17. mars 2004 Fotograf var noe av det første jeg bestillte, ca 8 måneder før. Frisør bestillte jeg også tidlig kanskje 7 måneder før Tilpassning ca 2 måneder før. Så alt er med andre ord ordnet for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 17. mars 2004 #10 Del Skrevet 17. mars 2004 Frisør: så tidlig som mulig, tror jeg ordnet dette ca 4-5 mnd før bryllupet Fotograf: med en gang datoen var satt, ca 7 mnd før bryllupet (da var det alt noen som hadde booket seg inn, heldigvis senere enn vi skulle ha!) Tilpasning av kjole: dette ordnet butikken 2 uker før bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 17. mars 2004 #11 Del Skrevet 17. mars 2004 Frisør: Bestilte timen samme dagen datoen ble satt... Ca 1,5 år før. Fikk prøvetime 14 dager før. Fotograf: En kompis som skulle ta bildene, så vi ga beskjed ca 3 mnd før (hvis jeg husker riktig) Tilpassing: Bestilte time til 3 uker før bryllupet (på bursdagen min så jeg ikke skulle glemme det...), når jeg kjøpte kjolen 1,5 år før.. Dette var bare for å slippe å tenke på det senere, fordi jeg er litt vel glemsk av meg, så det var så kjekt å kunne krysse det av på lista.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 17. mars 2004 #12 Del Skrevet 17. mars 2004 Frisør ble bestilt ganske raskt etter at datoen ble satt, altså i fjor sommer. Jeg skal sannsynligvis ha prøvetime der allerede til uka. Fotograf var noe av det første jeg bestilte, også i fjor sommer. I forrige uke hadde jeg en samtale med fotografen - fikk da litt priser og diverse informasjon. Jeg syns det er fint å ha litt løpende kontakt med de plassene vi har bestilt tjenester nå som det begynner å nærme seg, ihvertfall i de tilfeller der vi har bestilt ett år i forveien. Kjolen er allerede justert to ganger etter at jeg kjøpte den; først en grovtilpasning, deretter finjustering. Den skal være ferdig nå tror jeg, skal ned en av dagene nå og prøve den igjen. Jeg er også av den formening at det er greit med alt som er gjort, jeg tror at når det nærmer seg blir det sikkert nok stress uansett. Og så er det SÅ deilig å huke av på lista og skrive "OK!" I dag har jeg forresten hatt møte med prest og organist, og begynt å avklare gangen i vielsen, salmer osv. Og til uka har jeg "date" med organisten, da skal han spille marsjer i kirken bare for meg! Så kanskje jeg greier å bestemme meg for hvem vi skal ha ved utgangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. mars 2004 #13 Del Skrevet 17. mars 2004 Frisør: bestilte for omtrent en måned siden Fotograf: bestilte for over ett år siden Tilpasning: bestilte rett før jul..... Vi gifter oss om ti uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 17. mars 2004 Får vel komme meg i gang da. Tar jo ikke lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 18. mars 2004 #15 Del Skrevet 18. mars 2004 Det er ikke svar på noe av det du spør om, men jeg bare nevner det her: Jeg bestilte strykekvartett til vielsen ifjor sommer, et halvt år før jeg ble forlovet engang... og mer enn to år før bryllupet Og ihvertfall lenge før jeg visste noe om min tilkommende ville ha strykekvartett istedet for orgel.... Bryllupet er neste høst en gang. Det var vi forsåvidt enige om før jeg bestilte da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå