Gå til innhold

Hjemmelaget juice

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg en juicepresse og er i gang med testing av forskjellige kombinasjoner. Trenger litt innspill på hva som er godt sammen.

Hva er deres favorittjuice? :)

Anonym poster: 6e70e2dec672a0941977cd7d684d6f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Granateple og jordbær. Kanskje ikke den beste årstiden for det nå, men mot sommeren :)

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet

Granateple og jordbær. Kanskje ikke den beste årstiden for det nå, men mot sommeren :)

Granat og appelsin fungerer også bra.

Signerer bare for å si at jeg liker profilbildet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Granat og appelsin fungerer også bra.

Signerer bare for å si at jeg liker profilbildet ditt.

Det høres godt ut, ja! Tusen takk :blomst:

Skrevet

Har kjøpt et granateple, så da skal jeg teste ut det :)

En juice jeg laget i stad som ble veldig god besto av 2 epler, 1/2 stangselleri, 3 cm agurk, 3 cm quash, 1 neve spinat, 1/4 sitron uten skall og litt ingefær (God Morgen Detox fra boka Juicy!)

• Liker 1
Skrevet

Flere forslag? :)

Skrevet

Om du er like forelska i din juicemaskin som jeg er i min.... :ler:

eple+pære

appelsin+gulrot

agurk+stangselleri+eple

appelsin+jordbær

• Liker 1
Skrevet

Elsker min maskin, i går ble det: 1 pære, 1 eple, 2 gulrøtter, halv ananas, noen bunter med brokkoli, 2 cm ingefær og 2 cm lime. Limen er genial for den kamuflerer enkelte smaker, har hatt brokkoli i før uten lime og det er ikke så godt. Vi var tre som skulle ha. Kan vel kombinere det meste, stangselleri er og veldig godt i. Nam, må lage litt juice!

Skrevet

Høres godt ut, Husvarm! Takk for tips :)

Skrevet

Dreamy detox. Google den

Hvis jeg husker riktig så er det spinat , stangselleri, ingefær, epler , agurk , sitron, men husker ikke hvor mye eller om det er en ting mer. Høres grøss ut men smaker bare friskt og deilig, noe du harl lysttil og drikke på en sommerdag :)

Skrevet

Jeg elsker granateple, men hvordan skreller man egentlig disse på en rask og effektiv måte? Kjøkkenet mitt er alltid dekket av rød juice etter jeg har brukt et halvt døgn på å få løs alle kjernene uten all driten rundt. Hva har jeg misforstått?? Skjærer den i båter, før jeg piller ut kornene. Juicer dere hele greia, med skall og alt?

Skrevet

Ha granateplet i en bolle med vann, ta ut frøene under vann! null søl, og det går mye kjappere fordi man slipper å tenke på at stedet kommer til å se ut som en scene fra Dexter :lol:

Skrevet

Ha granateplet i en bolle med vann, ta ut frøene under vann! null søl, og det går mye kjappere fordi man slipper å tenke på at stedet kommer til å se ut som en scene fra Dexter :lol:

Åh, jeg tror jeg elsker deg! :kyss: :kyss: :kyss:

Skrevet

Noen som kan anbefale en juicemaskin?

Skrevet

Noen som kan anbefale en juicemaskin?

Jeg lurer også på det :) Nå er de kanskje litt billigere enn da det var splitter nytt og helt i vinden også..

Anonym poster: 5d095330ec6c552da19d62a5210244f8

Skrevet

Jeg har kjøpt min i England, kjempefornøyd med den, men den finnes ikke i Norge, så det er kanskje ikke interessant?

Skrevet

Takk for tips! Skal til London snart, så tar gjerne imot engelske tips også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...