AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #221 Skrevet 9. mai 2013 Her var det mange syke folk... *løpe ut av tråden* Ja noe sånt...enig Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #222 Skrevet 9. mai 2013 Ja noe sånt...enig Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e Men klarer ikke å stoppe. Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #223 Skrevet 14. mai 2013 Sa han noe om at han ville vurdere å rømme? Er det mer snakk enn hva han er istand til? Han klarer jo ikke å komme seg levende derfra, og tl hvem skal han dra? Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #224 Skrevet 11. juni 2013 Kjøp leiligheten hans og vente der...Anonymous poster hash: 96556...91e
Michaelhe Skrevet 13. juni 2013 #225 Skrevet 13. juni 2013 Var en kjip tid mens jeg ikke var sikker på meg selv. Har kjæreste nå og føler ingenting for den mannen lenger. Tror det er fordi jeg har det bra med meg selv og har et mer normalt sosialt liv Anonym poster: 1e9b888b1c82a4b6cce0ad33cb777fab Noen jenter er altså rare. Var det fordi han var kjendis at du ville ha ham? Eller var det fordi du trodde du kunne omvende ham? Da bør du tenke på hva han kunne gjort med deg om du var på Utøya. Samme hvor pen du er så hadde han skutt deg.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #226 Skrevet 13. juni 2013 Noen jenter er altså rare. Var det fordi han var kjendis at du ville ha ham? Eller var det fordi du trodde du kunne omvende ham? Da bør du tenke på hva han kunne gjort med deg om du var på Utøya. Samme hvor pen du er så hadde han skutt deg. For det første hadde jeg ikke kommet inn på dette teamet om det ikke var for at anonym startet dette temaet. Og så er det ikke en ting jeg kan gå videre med, han er en som lar mer drømme og lar meg skremme meg selv med blandet kjærlige og skumle tanker om han hadde sittet vedsiden av meg. Det er noe med utseendet hans som gjør at jeg tenker på han slik som jeg gjør, og jeg faller ikke for en bestemt type utseendet eller personlighet, så det er tilfeldig og så ser jeg mer på han når det står mer om han i avisen og på nyheten, altså lite eller ingenting nå de siste ukene. Og en ting jeg liker å tenke på, er at han ser på alt det jeg har skrevet om han her og hvilke tanker jeg har om han og hva jeg drømmer om. Tror han flirer av det, men ser på det flere ganger og skulle ønske han kunne vite hvem jeg er. Anonymous poster hash: 96556...91e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #227 Skrevet 13. juni 2013 Jeg tror vi nesten alle sammen har visse tanker som er litt skremmende at vi tenker på og dermed prøver å unngå de tankene ved å ikke skrive om de her. Jeg føler for å skrive om mine tanker her av en eller annen grunn. Litt rart, da jeg ikke skriver særlig mye mer om annet tema her på Kg. Kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har tenkt tanker som dere ikke burde få "lov" til å tenke? Og en ting jeg lurer på, det er hvorfor noen har lyst til å vite mer om hva vi tenker som ser på han med andre øyne? Hva for tanker om Anders har dere da, og ikke bare de som alle er enige om at man må tenke om han, men alle tankene deres?! Kan dere være like åpne? Anonymous poster hash: 96556...91e
Michaelhe Skrevet 13. juni 2013 #228 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Jeg tror vi nesten alle sammen har visse tanker som er litt skremmende at vi tenker på og dermed prøver å unngå de tankene ved å ikke skrive om de her. Jeg føler for å skrive om mine tanker her av en eller annen grunn. Litt rart, da jeg ikke skriver særlig mye mer om annet tema her på Kg. Kan dere med hånden på hjerte si at dere aldri har tenkt tanker som dere ikke burde få "lov" til å tenke? Og en ting jeg lurer på, det er hvorfor noen har lyst til å vite mer om hva vi tenker som ser på han med andre øyne? Hva for tanker om Anders har dere da, og ikke bare de som alle er enige om at man må tenke om han, men alle tankene deres?! Kan dere være like åpne? Anonymous poster hash: 96556...91e Du tror han ville blitt glad i deg? Han kunne jo like gjerne tatt livet av deg også. Jeg skjønner, du ønsker noen som er litt skumle. Men det er forskjell på litt "bad boy" og historiens verste massemorder. Endret 13. juni 2013 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #229 Skrevet 13. juni 2013 Virkelig? Skulle gjerne tatt meg gleden og kalt deg sosialt handikappet, men sparer meg for den slags. Man kan vell ikke noe for hvem man blir tiltrekt til. Det er en grunn til at disse jentene har hatt en diskusjon om deres følelser og tanker, du må prøve å forstå at det ikke kan være enkelt å føle det sånn som de gjør. Tenk over før du skriver. Pedofile kan vel ikke noe for at de tiltrekkes av barn. Men jeg ser ikke noen slike støtteerklæringer til dem her på KG. Hvorfor det mon tro?Anonymous poster hash: e53ca...af7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #230 Skrevet 13. juni 2013 Du tror han ville blitt glad i deg? Han kunne jo like gjerne tatt livet av deg også. Jeg skjønner, du ønsker noen som er litt skumle. Men det er forskjell på litt "bad boy" og historiens verste massemorder. Ja, tror han er istand til å bli glad i et menneske. Han var jo glad i stemoren sin og det var noe med moren sin han var glad i også. Han har jo som lite barn vært glad i/brydd seg om noen kattunger som ble født under sengen hans som barn. Som det sto i en bok om han.Anonymous poster hash: 96556...91e
Michaelhe Skrevet 13. juni 2013 #231 Skrevet 13. juni 2013 Ja, tror han er istand til å bli glad i et menneske. Han var jo glad i stemoren sin og det var noe med moren sin han var glad i også. Han har jo som lite barn vært glad i/brydd seg om noen kattunger som ble født under sengen hans som barn. Som det sto i en bok om han.Anonymous poster hash: 96556...91e Sukk, du er håpløst naiv. Noen mennesker er ONDE. Det hjelper ikke å dulle med dem. Men jeg skal la deg få ha dine fantasier i fred. For det er jo det det er, fantasier. Mange drømmer om mye her i verden og lite av det vil skje eller er praktisk mulig. Drømmer er derimot foreløpig frie.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #232 Skrevet 13. juni 2013 Sukk, du er håpløst naiv. Noen mennesker er ONDE. Det hjelper ikke å dulle med dem. Men jeg skal la deg få ha dine fantasier i fred. For det er jo det det er, fantasier. Mange drømmer om mye her i verden og lite av det vil skje eller er praktisk mulig. Drømmer er derimot foreløpig frie. Er det ikke ganske usannsynlig at jeg skulle svare nei på om han kan bli glad i meg?Anonymous poster hash: 96556...91e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #233 Skrevet 21. juni 2013 Får meg til å smile bredt, Føle meg som nesten hel. Gjør meg tankefull, Og...Anonymous poster hash: 96556...91e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #234 Skrevet 21. juni 2013 0,1% ser innlegget fordi de ikke har sjult det. Lurer på akkurat hvilket innlegg her som var litt for mye? Anonymous poster hash: 96556...91e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #235 Skrevet 21. juni 2013 Jeg går forbi kirkegården og graven til en venn som Brevik drepte. En venn som ikke hadde noe med Auf å gjøre, men som befant seg på Utøya. Jeg ser daglig barn som ble jaget rundt og opplevde sitt verste mareritt. Kan ikke fatt og begripe at noen vil ha noe med dette monsteret å gjøre. Tror dere at dere skal "redde" han? Tror dere virkelig at dere skal gå hånd i hånd med han på gata HVIS han noen gang slipper ut? Er det barskt å drepe barn og unge? Fange de på ei øy uten fluktmuligheter.i Ei venninne av meg har mistet sitt barn på Utøya, jeg har fulgt hennes sorg gjennom nettet disse to årene og hun har det grusomt. For meg er det da utenkelig at noen kan tilbe, skrive brev til og like en morder... Jeg hadde aldri stolt på at han ikke plutselig hadde drept meg eller mine nærmeste. Hvem tørr å legge seg å sove sammen med han? For han er ikke et menneskeliv verdt noe. Og hva tror dere andre vil tenke om dere, hvis et forhold skulle bli kjent? At du ikke eier empati, medfølelse? At du er like ond selv? Den mannen gjør meg uvell og livredd. Jeg hadde ikke klart å være i samme rom som han. Jeg føler ondskapen ligger som en tykk tåke langt rundt stedene han holdes fanget. Bak de øynene finner du djevelen selv. Anonymous poster hash: 89c9e...8d7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #236 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har ikke fått noe særlig ut av livet mitt, ser folk rundt meg gifter seg og smiler og lever lykkelige. Selv ser jeg på meg selv som en dårlig person, usosial og har lite ellers kontakt med folk enn familie og dere her på nett. Jeg har vel bare snudd litt opp ned på ting, og ting går litt langt noen ganger. Ikke vet jeg hvorfor, men noe er feil. Ellers utad virker jeg veldig blid og folk jeg snakker med ser ikke på meg som jeg føler meg inni meg, liten og sjenert og ikke minst kan jeg lite om ting, skolen sleit jeg på og har ikke fullført VGs en gang. Jeg ser ihvertfall selv på meg selv som en som ingen eller bare få liker, isåfall bare en veldig sjelden gang. Prøver ikke å såre noen, så håper de som skjønner av overskriften hva det handler om og hva som eventuelt der kan stå i innleggene. Jeg liker vel bare å drømme meg bort, har alltid likt å drømme meg bort. Mennesker som jeg aldri kan få av forskjellige grunner.Anonymous poster hash: 96556...91e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #237 Skrevet 22. juni 2013 Jeg går forbi kirkegården og graven til en venn som Brevik drepte. En venn som ikke hadde noe med Auf å gjøre, men som befant seg på Utøya. Jeg ser daglig barn som ble jaget rundt og opplevde sitt verste mareritt. Kan ikke fatt og begripe at noen vil ha noe med dette monsteret å gjøre. Tror dere at dere skal "redde" han? Tror dere virkelig at dere skal gå hånd i hånd med han på gata HVIS han noen gang slipper ut?Er det barskt å drepe barn og unge? Fange de på ei øy uten fluktmuligheter.i Ei venninne av meg har mistet sitt barn på Utøya, jeg har fulgt hennes sorg gjennom nettet disse to årene og hun har det grusomt. For meg er det da utenkelig at noen kan tilbe, skrive brev til og like en morder... Jeg hadde aldri stolt på at han ikke plutselig hadde drept meg eller mine nærmeste. Hvem tørr å legge seg å sove sammen med han? For han er ikke et menneskeliv verdt noe. Og hva tror dere andre vil tenke om dere, hvis et forhold skulle bli kjent? At du ikke eier empati, medfølelse? At du er like ond selv? Den mannen gjør meg uvell og livredd. Jeg hadde ikke klart å være i samme rom som han. Jeg føler ondskapen ligger som en tykk tåke langt rundt stedene han holdes fanget. Bak de øynene finner du djevelen selv. Anonymous poster hash: 89c9e...8d7 Det blir som "uncover" sangen om jeg ikke har helt misforstått. Ingen må få vite om oss.Anonymous poster hash: 96556...91e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #238 Skrevet 6. november 2013 Hva er grunnen til at alt dette får bli stående, mens andre innlegg er blitt slettet?Anonymous poster hash: 96556...91e
Gjest Evans Skrevet 6. november 2013 #239 Skrevet 6. november 2013 Jeg syns det er utrolig respektløst i forhold til alle ofre og pårørende etter handlingene til Breivik, at dette blir stående.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #240 Skrevet 6. november 2013 Jeg syns det er utrolig respektløst i forhold til alle ofre og pårørende etter handlingene til Breivik, at dette blir stående. Man kan ha medfølelse for ofrene og familiene deres, og samtidig oppleve å være rammet av en absurd tiltrekning til Breivik. Jeg tror egentlig ikke det er helt uvanlig å bli tiltrukket av det forbudte, det er et menneskelig trekk. Kanskje er det ikke et hyggelig trekk, men nå er ikke vi mennesker alltid så korrekte når det kommer til stykket. Det får vi bare erkjenne. Anonymous poster hash: d0010...bf3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå