Gå til innhold

Kva parti skal eg røyste på om eg ynskjer å halde på obligatorisk sidemål?


Rskre

Anbefalte innlegg

Det er eit viktig spørsmål som vil avgjera framtida for nynorsk som eit levande språk. Eg gjeng ut i frå at det vert regjeringsskifte, og det er spesielt Høgre-kaksane i Oslo vest som ynskjer å øydeleggje for målforma vår! For å demma opp for dei, lyt ein i så fall røysta Venstre eller KrF?

Eg likar eigentleg ikkje rikspolitikarane til KrF, dei verkar så moralske og handsamar Framstegspartiet sine veljarar nærast som spedalske. Dei er altfor kaute på det, og eg tykkjer eigentleg ikkje at dei pratar noko særleg om målsaka.

Venstre, og spesielt Unge Venstre, verkar å vera meir opptekne av målsaka. Men dei er samstundes for fri innvandring, og det òg vil vera øydeleggjande for målsaka. Kan vi vera så heldige at det vert semje om at Venstre får styra målpolitikken medan FrP til gjengjeld får stogge den liberale innvandringspolitikken til regjeringspartnarane? Kor viktig er målsaka for Venstre? I gamle dagar var jo Venstre, eller rettare sagt Vestlands-Venstre, lærarpartiet og vår beste ven i målreisingsarbeidet, men etter splittinga verkar det som om miljøpolitikk og andre saker har vorte viktigare.

Halvorsen dumma seg skikkeleg ut med ei rad utspel i fjor vinter og Arbeidarpartiet har ingen offisiell politikk kring målsaka. Mest truleg vert det regjeringsskifte, så ein kan vel ikkje rekne med dei uansett?

Eg vurderar å røyste på SP, men om høgresida vinn har dei vel ingen påverknad på politikken til regjeringa? Høgre kjem uansett til å take over utdanningsdepartementet og stelle i stand mykje djevelsk vondskap.

http://www.nationen....artiet/6682341/

Endret av Rskre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så lenge det vert regjeringsskifte så er eg nøgd!

Halvorsen kan ryke og reise!

Jau, ho er vel kanskje noko naiv. Men røystar du Høgre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jau, ho er vel kanskje noko naiv. Men røystar du Høgre?

eg seier såpass at du har eit godt resonnement i startinnlegget ditt :;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterpartiet har jo tradisjonelt vært partiet for bygde-Norge. Det er derfor logisk at Narvasete forsvarer nynorsken. Hvis målsaken var avgjørende for hvilket parti jeg skulle stemt på, ville SP vært et opplagt valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SP eller Rødt/Raudt er de sikreste korta der tror jeg.

I så fall lyt Raudt hamna på vippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

I så fall lyt Raudt hamna på vippen.

Iflg noen spøreundersøkelser kan de visst få inn en representant.

Endret av Riskjeks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hjelp lite om dei borgerlege får same resultat som meiningsmålingane har synt den siste tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Men det hjelp lite om dei borgerlege får same resultat som meiningsmålingane har synt den siste tida.

Det samme gjelder jo i så fall SP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder jo i så fall SP.

Men kva med Venstre? Kjem dei til å gje etter i høve målsaka? Kor opptekne er dei av målsaka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Men kva med Venstre? Kjem dei til å gje etter i høve målsaka? Kor opptekne er dei av målsaka?

Det veit jeg ikke... Søk på hjemmesidene deres eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat din stemme kan vi klare oss uten.

Anonym poster: ec778a49542421301ca873581078526f

Som om du representerar Venstre, mest truleg tilhøyrer du eit anna parti. Mest alle som røysta Venstre ved førre val gjorde det av taktiske grunnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest test123

Senterpartiet har jo tradisjonelt vært partiet for bygde-Norge. Det er derfor logisk at Narvasete forsvarer nynorsken. Hvis målsaken var avgjørende for hvilket parti jeg skulle stemt på, ville SP vært et opplagt valg.

Senterpartiet er vel mer et bondeparti enn et bygdeparti?

Viktor normann klarte i hvertfall å fåflyttet ti ganger så mange arbeidsplasser som SP og det på færre år

Victor 900, SP 85

http://www.dagbladet.no/2011/02/17/nyheter/politikk/arbeidsliv/15465913/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterpartiet er vel mer et bondeparti enn et bygdeparti?

Viktor normann klarte i hvertfall å fåflyttet ti ganger så mange arbeidsplasser som SP og det på færre år

Victor 900, SP 85

http://www.dagbladet...dsliv/15465913/

Tidligere het det bondepartiet, men det er en god del år siden. Slik de arbeider nå, ønsker de å være et parti som ideelt sett ivaretar interessene til distriktene og ikke bare for landbruket. Fra vedtektene: "De sosiale, kulturelle og økonomiske tiltak fra samfunnets side må ta sikte på å skape vekstvilkår og trivsel for alle uansett bosted eller yrke." Som artikkelen viser kan det være et stykke mellom teori og praksis...

Huff, nå virker det som jeg driver med valgkamp. Det gjør jeg ikke. Jeg er ikke medlem av Senterpartiet, men har noen i nærmeste krets som er aktive. Folk har prøvd å verve meg, men jeg ønsker ikke å engasjere meg i politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...